Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید رضا تقوی ظهر پنج‌شنبه در آئین تکریم و معارفه مدیر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان به میزبانی سالن جلسات این شورا ضمن بیان اینکه ائمه جمعه، مدیران و مسئولان استان باید در راستای خدمت و انجام‌وظیفه خود، برای مردم فرصت سازی کنند، ابراز داشت: امروز مردم با مشکلاتی مواجه هستند که می‌طلبد تا ائمه جمعه در مسیر رفع این مباحث و مشکلات، کمک‌حال مدیران باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن بیان اینکه توفیق ابزار و عواملی که بستر رسیدن انسان به هدف نهایی را فراهم می‌کند، افزود: موفقیت واژه‌ای که همه انسان‌ها به دنبال آن هستند و از موفقیت دیگران شاد و خود نیز به دنبال موفقیت و توفیق می‌باشند.

عضو شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور بابیان اینکه موفقیت در راستای ایفا و عمل به وظیفه و مسئولیت محقق خواهد شد، ابراز داشت: باید درراه رسیدن به هدف نهایی و قله پیروزی، رضایت فرد و کسانی که در معرض این مسئولیت هستند و به معنای کامل‌تر، رضایت مردم را به همراه داشته باشد، در این صورت که توفیق حاصل می‌شود.

تقوی بابیان اینکه غریزه کمال خواهی انسان را به سمت دوست داشتن موفقیت سوق می‌دهد، چراکه موفقیت یکی از پایه‌های رسیدن به کمال است، تصریح کرد: برای رسیدن به موفقیت که همگان آن را دوست دارند، تنها دوست داشتن کافی نیست و کسب موفقیت نمی‌کند، بلکه باید به عوامل این موفقیت توجه داشت.

وی افزود: خودباوری و اعتمادبه‌نفس، خودشناسی و شناخت از استعدادهای ذاتی و درونی، اقدام انقلابی، عمل خالصانه، زمان‌شناسی و فرصت سازی از عوامل موفقیت است.

کد خبر 4997760

منبع: مهر

کلیدواژه: مراسم تودیع و معارفه سیدرضا تقوی ویروس کرونا روز خبرنگار شیراز بوشهر شیوع کرونا محرم 99 عید غدیر خم ماه محرم آمار کرونا گرگان شهرکرد قزوین کمک مومنانه بیرجند ائمه جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۳۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتظار جدی مردم از مسئولان امنیتی سیستان و بلوچستان

این کلیپ بخشی از بیانات امام جمعه زاهدان در خطبه‌های نمازجمعه زاهدان در خصوص ناامنی‌های اخیر سیستان و بلوچستان است.

    

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3069201 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • تبیین حساب ۱۰۰ امام با حضور ائمه جماعات شهر بجنورد در بنیاد مسکن
  • مسئولان با عزمی آهنین گره‌گشای مشکلات مردم باشند
  • مدیران گره‌گشای مشکلات مردم باشند
  • اگر این ویژگی اخلاقی را دارید هرگز موفق نمی‌شوید | بهترین نوع موفقیت کدام است؟
  • حضور کاظم صدیقی در تریبون نماز جمعه از نگاه دو عضو جامعه روحانیت
  • چرا بند ناف کشور و اقتصاد به بند ناف دلار بسته شده؟
  • انتظار جدی مردم از مسئولان امنیتی سیستان و بلوچستان
  • حضور کاظم صدیقی در تریبون نماز جمعه از نگاه ۲ عضو جامعه روحانیت مبارز
  • طرح نور در گلستان حمایت می شود/ تمام قد در کنار پلیس هستیم
  • لزوم استفاده از ظرفیت مولدسازی اموال مازاد در راستای تأمین تجهیزات مدارس