Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی گفت: هنوز یک میلیون و ۸۰۰ هزار دانش‌آموز کتاب های درسی خود را سفارش نداده‌اند و ۳۱ مرداد آخرین فرصت است. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، اسدالله مرتضایی معاون پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی در مورد تمدید مهلت ثبت سفارش کتاب های درسی دانش‌آموزان اظهار کرد: بیش از 140 میلیون جلد کتاب درسی در شروع سال تحصیلی به دانش‌آموزان می‌رسد که حاصل 12 ماه تلاش شبانه‌روزی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طبق زمانبندی تا 20 مردادماه ثبت نام کتاب‌های درسی به اتمام می‌رسید و بیش از 12 میلیون دانش‌آموز نسبت به ثبت سفارش کتاب‌های درسی اقدام کردند اما هنوز یک میلیون و 800 هزار نفر باقی مانده‌اند، با توجه به انتظار خانواده‌ها فرصت ثبت سفارش کتاب‌های درسی را تا 31 مردادماه تمدید کردیم.

فرصت ثبت‌نام کتابهای درسی دیگر تمدید نمی‌شود

معاون سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی گفت: از خانواده‌ها تقاضا داریم در فرصت باقی‌مانده نسبت به ثبت سفارش کتاب‌های درسی اقدام کنند چون به دلیل محدودیت زمانی امکان تمدید مجدد وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه دانش‌آموزان باید به سامانه www.irtextbook.com مراجعه کنند و ثبت سفارش اینترنتی کتاب‌های درسی را انجام دهند، بیان کرد:  باید توجه داشته باشند پیش از ثبت سفارش کتاب‌های درسی، مشخصات آنها در سامانه سناد ثبت شده باشد بنابراین لازم است ابتدا اطلاعات آنها در سامانه سناد ثبت شود و بعد به سامانه ثبت سفارش کتابهای درسی مراجعه کنند.

اصلاح سفارش کتابهای درسی تا دوم شهریور

مرتضایی درباره ویرایش اطلاعات ثبت شده در سامانه کتاب‌های درسی متذکر شد: اصلاح ثبت سفارش به چند دلیل ممکن است نیاز باشد تکرار پایه، جابجایی مدرسه و محل زندگی و تغییر رشته در چنین شرایطی با توجه به اینکه در ثبت نام قبلی آدرسی ذکر شده است که با شرایط جدید دانش‌آموز مطابقت نمی‌کند باید در سامانه، آدرس را به محل جدید اصلاح کنند و اگر این موضوع رعایت نشود کتاب به نشانی قبلی ارسال می‌شود و دانش‌آموز دچار مشکل خواهد شد، فرصت اصلاح سفارش کتاب های درسی تا دوم شهریور ماه است.

بالاترین قیمت کتابهای درسی 71 هزار تومان

معاون سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی ادامه داد: دانش‌آموزان هیچ هزینه‌ای به جز هزینه کتاب پرداخت نکنند معمولاً هزینه کتاب‌های درسی به جهت اینکه از یارانه کاغذ استفاده می شود در ارزان ترین قیمت ممکن است که کمترین آن برای پایه اول ابتدایی به مبلغ 24 هزار تومان و بیشترین آن برای پایه یازدهم به مبلغ 71 هزار تومان است و دانش‌آموزان هنگام ثبت سفارش کتابهای درسی هزینه کتاب را به صورت اینترنتی پرداخت می‌کند درباره ثبت سفارش کتاب‌ها را به صورت اینترنتی پرداخت می‌کنند.

مرتضایی درباره ثبت سفارش کتابهای درسی توسط اتباع خارجی گفت: آنها نیز باید به سامانه ثبت سفارش کتابهای درسی مراجعه کنندو بصورت اینترنتی سفارش دهند.

وی‌ درباره توزیع کتاب های درسی متذکر شد: توزیع کتاب‌ها از 20 مرداد آغاز شده است که از منطقه به مدرسه توزیع می‌شود و از 25 مرداد تا 15 شهریور توسط مدارس به دانش‌آموزان خواهد رسید.

فرصت ثبت سفارش کتاب‌های درسی تا 31 مرداد تمدید شددرخواست کمک از ناشران کتاب‌های کمک آموزشی/3.5 میلیون دانش‌آموز ابزار هوشمند ندارندتغییر رویکرد وزارت آموزش و پرورش در برابر کتاب‌های کمک‌درسی/ با ناشران مقابله نداریم

انتهای پیام/

R1014132/P/S2,22/CT11 واژه های کاربردی مرتبط دانش‌آموزان سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی كتاب هاي درسي قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان واژه های کاربردی مرتبط دانش‌آموزان سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی كتاب هاي درسي پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی ۱ آغاز فعالیت مدارس از ۱۵ شهریور با حضور زوج و فرد دانش‌آموزان ۲ چند مورد از واکسن‌‌های ایرانی کرونا مدل انسانی را پاس کرده‌‌اند ۳ مظنونان "حادثه پارک لاله" بازداشت شدند ۴ جزئیات جدید از پرداخت افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی ۵ جاسازی ماهرانه مخدر "شیشه" در کفش و تابلو + تصاویر ۶ شرط تأیید واکسن کرونای روسی در کشور چیست؟ ۷ محاکمه "محمد امامی" از ۲۷ مرداد آغاز می شود ۸ آخرین آمار جهانی کرونا/ ابتلای ۶۷۰۰۰ هندی در ۲۴ ساعت گذشته +جدول تغییرات مهمترین اخبار اجتماعی رئیسی: کمیسیون ماده ۱۰۰ نباید منبع درآمد شهرداری‌ها باشد همه چیز درباره تشکیل کلاس مدارس از ۱۵ شهریور در سه وضعیت قرمز، زرد و سفید احمدی: اعضای شوراهای شهر و روستا از دادستان‌ها می‌ترسند! چرا حقوق‌دان‌ها به کمیسیون قضائی نمی‌روند؟ دشتی‌اردکانی: کمیسیون برنامه و بودجه هم حقوق‌دان می‌خواهد مهمترین اخبار تسنیم سرلشکر سلامی: انتقام خون حاج قاسم گرفته خواهد شد اختصاصی تسنیم| توافق مجلس و دولت برای اصلاح ساختار بودجه/ قرار شد دولت لایحه ندهد ایران و چین به دنبال توسعه روابط همه جانبه هستند/ واگذاری جزایر کذب است قطعنامه ضد ایرانی آمریکا با تاخیر در دستور کار شورای امنیت قرار گرفت رئیسی: کمیسیون ماده ۱۰۰ نباید منبع درآمد شهرداری‌ها باشد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دانش آموزان سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی كتاب هاي درسي دانش آموزان سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی كتاب هاي درسي سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی ثبت سفارش کتاب های درسی ثبت سفارش کتابهای درسی ثبت سفارش کتاب ها دانش آموزان دانش آموز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۳۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون‌های نهایی دانش آموزان به سازمان جدید سنجش واگذار می شود

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با تاکید بر اینکه اساسنامه سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزشی کشور بعد از برگزاری کنکور ابلاغ می شود، گفت: تمامی آزمون‌های سراسری از آزمون‌های نهایی آموزش و پرورش تا ورودی دانشگاه‌ها، استخدامی و صلاحیت حرفه‌ای به این سازمان‌ها واگذار می‌شود.   به گزارش ایسنا، عبدالرسول پورعباس در همایش ملی تبیین ابعاد اجرایی و حفاظتی نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ که در محل سازمان پژوهش های علمی صنعتی ایران در حال برگزاری است، گفت: اساسنامه سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزشی کشور تصویب شد و توسط رییس جمهور توشیح و امضا شد و ابلاغ شده است.   معاون وزیر علوم خاطرنشان کرد: قرار شده است اساسنامه سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزشی کشور بعد از نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳ ابلاغ شود.   رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه وظیفه سازمان ملی سنجش در دو حوزه ارزشیابی ورود داوطلبان و ارزشیابی و کارآیی نظام آموزشی تعریف شده است، گفت: تمامی آزمون های سراسری از آزمون های نهایی آموزش و پرورش تا ورودی دانشگاه ها و استخدامی و صلاحیت حرفه ای را در بر می گیرد. این کار با تعامل دستگاه ها صورت می گیرد. کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: برنامه امتحانات نهایی خردادماه ۱۴۰۳ اعلام شد (+جزئیات) آغاز آزمون های«شبه‌نهایی»دبیرستانی‌ها از پس‌فردا/ این آزمون تأثیری در نمرات امتحانات‌نهایی ندارد نکته مهم درباره ترمیم نمره برای کنکوری‌ها

دیگر خبرها

  • «تک ماده» برای ۴ درس؛ کمک به دانش‌آموز یا پوشاندن ضعف آموزش در مدارس؟/ «کاهش معدل از سخت‌تر شدن سوال‌ها نیست از کاهش سطح آموزشی است»
  • آزمون‌های نهایی دانش آموزان به سازمان جدید سنجش واگذار می شود
  • مازندران/ تنبیه بدنی یکی از دانش آموزان دوره متوسطه اول از سوی معلم
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی سالتحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴
  • داد و بیداد خنده‌دار پدر دانش آموز بخاطر تکلیف سخت معلم
  • تغییر زمان شروع ثبت سفارش کتاب‌های درسی
  • ماجرای به تعویق افتادن سفارش کتاب‌های درسی چیست؟
  • معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش: مجوز راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان صادر شد
  • آغاز طرح رایگان فلورایدتراپی دانش آموزان در مراغه
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی از چند روز آینده