Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسکانیوز _ مائده داودی| حجم اخبار فوتبال کشورمان بسیار زیاد است و دنبال کردن آن ها عملا برای علاقه‌مندان به این اخبار نیز وقتگیر خواهد بود. در پروژه ورزشی ایسکانیوز، می کوشیم تا با گلچین کردن اخبار فوتبال ایران، به شما این فرصت را بدهیم که در وقت خود صرفه جویی کنید.

مهاجم دورگه ایرانی-آلمانی به یحیی پیشنهاد شد
دنیس اکرت، مهاجم دورگه ایرانی-آلمانی جدیدترین گزینه‌ای است که برای حضور در پرسپولیس به یحیی پیشنهاد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مهاجم ۲۳ ساله که متولد بن آلمان است، مادربزرگی ایرانی دارد و در حال حاضر برای اینگولشتات در لیگ ۳ یا همان دسته سوم آلمان بازی می‌کند. اکرت در ۳۰ بازی این فصل ۱۴ گل به ثمر رساند. البته با توجه به ممنوعیت حضور بازیکنان خارجی در پرسپولیس و استقلال، معلوم نیست این بازیکن دورگه شامل این قانون خواهد شد یا خیر.


کومان از سپاهان جدا شد
حمید باقری روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ولادیمیر کومان با توافق دوجانبه با باشگاه سپاهان ازاین تیم جدا شد و با حضور در محل تمرین با کادرفنی، بازیکنان و مسوولین باشگاه خداحافظی کرد.
وی گفت: احتمال دارد مسیر بعدی او یکی از کشورهای عربی باشد.

بازگشت مجدد سجاد آقایی به استقلال
سجاد آقایی، بازیکن تیم فوتبال استقلال که به صورت قرضی برای ذوب آهن اصفهان به میدان می‌رفت، پیامی را در فضای مجازی منتشر کرد و از اصفهانی ها داحافظی کرد.
مهاجم سابق آبی‌ها دوباره به استقلال باز می‌گردد تا تکلیفش برای فصل آینده مشخص شود.

حضور مدیرعامل کارخانه فولاد در اردوی تیم نکونام
علی‌محمدی مدیرعامل کارخانه فولادخوزستان و رئیس هیأت مدیره باشگاه فولادخوزستان به همراه سعید آذری مدیرعامل پیش از تمرین امروز فولادمردان در جمع کادرفنی و بازیکنان حضور یافتند.
وی با صحبت‌های انگیزشی برای آن ها در ادامه لیگ‌برتر آرزوی موفقیت کرد تا بتوانند با کسب نتایج درخشان به مانند بازی‌های قبل باعث خوشحالی مردم خوزستان، کارگران شرکت فولاد و هواداران خونگرم تیم فولاد شوند

قطبی به دنبال کسب سهمیه با توقف هالک، اسکار و آرناتوویچ!
افشین قطبی که فصل گذشته تیمش را به سوپرلیگ چین آورد، حالا در بالاترین سطح فوتبال این کشور به دنبال رقم زدن معجزه است.
این هفته شیجیاژوانگ سخت ترین بازی فصل خود را در مقابل شانگهای SIPG برگزار خواهد کرد. تیمی که هالک، ارناتوویچ، ریکاردو لوپس، اسکار و… را در ترکیب خود دارد و شانس اول قهرمانی در لیگ چین به حساب می‌آید و اگر شاگردان افشین قطبی بعد از این بازی هم در رتبه چهارم باشند، شایستگی خود برای صعود به پلی آف را نمایان خواهند کرد، هرچند که در لیگ چین کمتر کسی انتظار این را دارد که این تازه صعود کرده شیجیاژوانگ به پلی آف قهرمانی و سهمیه راه یابد.
اهمیت حضور در بالای جدول به این خاطر است که در پایان هفته چهاردهم، همین چار تیم برای برگزاری پلی آف قهرمانی و سهمیه لیگ قهرمانان آسیا به رقابت خواهند پرداخت

تغییر در آکادمی باشگاه استقلال
اصغر حاجیلو که حدود یک سال پیش به عنوان مدیر آکادمی باشگاه استقلال انتخاب شد، به زودی از این سمت کنار خواهد رفت.
طبق تصمیم مسئولان باشگاه استقلال، سعید مراغه چیان دیگر پیشکسوت آبی ها جای حاجیلو را در مدیریت آکادمی باشگاه می گیرد.

مشهد داوطلب میزبانی دیدار نهایی جام حذفی است
به گزارش روز پنجشنبه هیات فوتبال خراسان رضوی، دبیر این هیات گفت: به خاطر انتشار اخباری مبنی بر کیفیت نامناسب زمین ورزشگاه پارس و احتمال تغییر شهر میزبان دیدار نهایی جام حذفی، این هیات آمادگی میزبانی این رویداد ملی را دارد.
محسن حیدری افزود: هماهنگی لازم با اداره کل ورزش و جوانان استان برای برگزاری این دیدار انجام شده و همچنین رییس هیات فوتبال استان نیز طی گفت و گو با سرپرست فدراسیون فوتبال آمادگی برای میزبانی مشهد را اعلام کرده است.

351 / 351 بسته خبری فوتبال ایران دنیس اکرت پرسپولیس نقل و انتقالات ولادیمیر کومان باشگاه سپاهان سجاد آقایی ذوب آهن اصفهان تیم فوتبال استقلال علی‌محمدی باشگاه فولادخوزستان سعید آذری افشین قطبی سوپرلیگ چین تیم فو

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: بسته خبری فوتبال ایران پرسپولیس نقل و انتقالات ولادیمیر کومان باشگاه سپاهان سجاد آقایی ذوب آهن اصفهان تیم فوتبال استقلال علی محمدی باشگاه فولادخوزستان سعید آذری افشین قطبی سوپرلیگ چین تیم فو باشگاه استقلال آکادمی باشگاه لیگ چین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۳۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بمب بزرگ استقلال پس از تغییر مالکیت

به گزارش "ورزش سه"، استقلال به هلدینگ پتروشیمی خلیج‌فارس واگذار شده و حالا به نظر می‌رسد ایده علی خطیر برای تیمداری در فوتبال زنان در آستانه اجرایی‌شدن قرار گرفته و با مشخص‌شدن مالکیت جدید، منابع مالی لازم در این زمینه هم قرار است تامین شود. البته که بحث تیمداری آبی‌ها در فوتبال زنان، از مدت‌ها پیش مطرح شده بود، اما در ماه‌های اخیر مورد توجه مدیریت باشگاه استقلال قرار گرفته بود و مسکوت‌ماندن آن‌هم به‌واسطه مشکلات مالی بود.

هفدهمین دوره لیگ برتر فوتبال زنان حدود 4 ماه دیگر از اواسط شهریورماه آغاز خواهد شد و مدیران باشگاه استقلال با توجه به توصیه کنفدراسیون فوتبال آسیا به تیمداری فوتبال زنان و البته احتمال الزامی‌شدن آن از سال آینده، به دنبال فعالیت در این رشته هستند و رایزنی‌های نهایی برای آغاز پروژه تیمداری در فوتبال زنان در حال انجام است و با وجود آنکه بحث احتمال حضور استقلال در لیگ دسته دوم فوتبال زنان مطرح بود، اما آبی‌ها به دنبال خرید امتیاز لیگ برتری هستند.

مدیران باشگاه استقلال در شرایطی رایزنی‌های خود برای خرید امتیاز لیگ برتری را آغاز کرده‌اند که آن‌ها در تلاش هستند تا تیمی پرستاره را برای حضور در فوتبال زنان آماده کنند. در این زمینه، خبرهای ضدونقیض و جالب‌توجهی به میان آمده و یکی از مهم‌ترین آن‌ها، حضور مرضیه جعفری، پرافتخارترین سرمربی فوتبال ایران با کسب 10 قهرمانی در کسوت سرمربی تیم فوتبال زنان استقلال تهران است؛ آن‌هم در حالی‌که جعفری هیچ‌گاه در لیگ برتر هدایت تیمی جز خاتون را نپذیرفته است!

مرضیه جعفری در مصاحبه اخیرش با "ورزش سه" صراحتاً از علاقه‌اش به تیم استقلال پرده برداشت و در چند نوبت هم برای آبی‌پوشان پایتخت و شاگردان جواد نکونام در فصل جاری آرزوی کسب عنوان قهرمانی را کرده بود. بدون‌شک تیمداری استقلال در فوتبال زنان و انتخاب مرضیه جعفری به عنوان سرمربی، اتفاقی فوق‌العاده جذاب محسوب می‌شود و به اصطلاح آبی‌ها در آغاز راه می‌توانند بمبی بزرگ را منفجر کنند.

باید دید در حالی‌که بازار شایعات و گمانه‌زنی‌ها هم داغ است، بعد از سال‌ها چشم‌انتظاری، با حضور مالک جدید، طلسم عدم حضور استقلال در فوتبال زنان شکسته خواهد شد و آن‌ها با انتخاب مرضیه جعفری و ساخت تیمی پرستاره برای شروعی رویایی در فوتبال زنان پا پیش خواهند گذاشت یا خیر. طبق اخباری که از باشگاه استقلال به گوش می‌رسد، تیمداری آبی‌ها در فوتبال زنان مسجل شده و حتی انتخاب چهره پرافتخاری چون مرضیه جعفری هم قریب‌الوقوع به نظر می‌رسد.

دیگر خبرها

  • پیکان به دنبال اولین پیروزی برابر مس/ برنامه ۷ دیدار مرحله حساس
  • آغاز مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی با نبرد تکراری مس و پیکان
  • ورزشگاه دیدار ملاثانی و سپاهان در جام حذفی تغییر کرد
  • حیدری: پیشنهاد مدیریت آکادمی استقلال را قبول نکردم
  • معرفی ورزشگاه میزبانی استقلال ملاثانی از سپاهان در جام حذفی
  • خلاصه‌بازی لاتزیو و یوونتوس + فیلم
  • بمب بزرگ استقلال پس از تغییر مالکیت
  • سردار آزمون: من به وظیفه ام عمل کردم
  • گلزنی سردار آزمون برای رم/ «دیبالا» کار مهاجم ایرانی را خراب کرد
  • تاریخ‌سازی افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیا+ برنامه حذفی