Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-29@11:12:21 GMT

کشف ۵ میلیارد ریال فرآورده های نفتی قاچاق در تهران

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۵۴۰۸۶

کشف ۵ میلیارد ریال فرآورده های نفتی قاچاق در تهران

رئیس پلیس کلانتری ۱۷۷ خاور شهر از کشف ۷۰ هزار لیتر فرآورده نفتی قاچاق به ارزش ۵ میلیارد ریال در جنوب تهران خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرگرد خلیل احمدی در این باره گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر دپوی مقادیری فراوانی فرآورده نفتی در روستای لپه رنک مأموران کلانتری ۱۷۷ خاور شهر بررسی موضوع را بر عهده گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه تیمی از مأموران به نشانی اعلامی اعزام شدند، افزود: تحقیقات اولیه نشان از این داشت، فردی ۳۷ ساله دارای سابقه کیفری بدون مجوزهای قانونی مقدار فراوانی گازوئیل در مخازن بزرگ جمع آوری و از شبکه توزیع خارج می­ کند.

رئیس کلانتری ۱۷۷ خاورشهر بیان داشت: نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضائی منعکس و تیمی از مأموران کلانتری به محل اعلامی اعزام و موفق شدند ۱۰ مخزن بزرگ حاوی گازوئیل را کشف و با دستور قضائی کارگاه را پلمب کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در کارگاه ۷۰ هزار لیتر فرآورده های نفتی کشف شد، تصریح کرد: فرآورده های مکشوفه از نوع گاروئیل توسط کارشناسان به ارزش ۵ میلیارد ریال برآورده شده است.

بر اساس گزارش سایت پلیس، وی در پایان گفت: متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: كشفيات پليس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۴۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۵ درصدی مصرف بنزین استان قزوین در نوروز ۱۴۰۳

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان قزوین از افزایش پنج درصدی مصرف بنزین طی هفت روز نخست عید نوروز ۱۴۰۳ در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

‌عبدالرضا انتظاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین از افزایش پنج درصدی مصرف بنزین طی هفت روز نخست سال ۱۴۰۳ در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته خبر داد و اظهار کرد: در طول سال به ویژه در ایام تعطیلات نوروز محورهای مواصلاتی استان قزوین در مسیر تردد خودروهای بسیار زیادی است.

وی اضافه کرد: همچنین با توجه به وجود جاذبه‌های تاریخی و طبیعی، استان قزوین به عنوان مقصد گردشگری به شمار می‌آید و از همین‌رو سوخت‌رسانی مطلوب بنزین و گازوئیل (نفت‌گاز) از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قزوین با یادآوری اینکه مصرف بنزین در استان افزایش پنج درصدی داشته است، گفت: به خاطر همین همچنان از هم‌وطنان گرامی تقاضا داریم تا ضمن مدیریت مصرف سوخت به توصیه‌های صرفه‌ جویی در مصرف بنزین که از سوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منتشر می‌شود، توجه ویژه داشته باشند.

انتظاری ادامه داد: همچنین در راستای اجرای طرح نظارت بر سوخت‌رسانی نوروزی تیم نظارتی متشکل از مسئول کنترل نظارت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قزوین، مدیرکل سازمان تعزیرات حکومتی استان و کارشناس میراث فرهنگی و گردشگری استان قزوین از مجتمع‌های خدماتی رفاهی آزادراه تهران-قزوین بازدید به عمل آوردند.

وی همچنین از اجرای طرح نظارت بر سوخت‌رسانی در نوروز هم خبر داد و گفت: در طرح نظارت بر سوخت‌رسانی نوروزی علاوه بر بازدید از امکانات خدماتی رفاهی مجتمع‌ها از جمله نمازخانه‌ها، سرویس‌های بهداشتی و نظافت عمومی مجتمع، فرآیند عرضه بنزین و گازوئیل و گاز طبیعی فشرده هم مورد پایش قرار گرفت.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان قزوین افزود: مواردی همچون تأیید نشدن فروش هرنوع مکمل‌های افزودنی در جایگاه عرضه سوخت، پرداخت نکردن هرگونه وجه اضافی در صورت دریافت سوخت با کارت آزاد جایگاه و سامانه ۰۹۶۲۷ مرکز پاسخگویی و پیگیری شکایات مردمی مورد بازدید تیم نظارتی قرار گرفت.

انتظاری ادامه داد: در حال حاضر ۹۷ باب جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی مایع و ۵۹ باب جایگاه عرضه گاز طبیعی فشرده در استان قزوین با آمادگی کامل در حال توزیع سوخت مورد نیاز هم‌وطنان گرامی هستند.

کد خبر 740082

دیگر خبرها

  • کیفیت و کمیت بنزین زیرذره بین
  • افزایش فروش نفت و بازگشت منابع ارزی با تلاش‌های وزارت نفت
  • گام‌های رو به‌ جلو صنعت پالایش ایران در ۱۴۰۲ چه بود؟
  • افزایش ۵ درصدی مصرف بنزین استان قزوین در نوروز ۱۴۰۳
  • حدود ۱۵ میلیون لیتر بنزین مصرف شد
  • کشف فرآورده‌های نفتی قاچاق در سواحل مکران
  • کشف ۳۰۰ کارتن تنباکو قاچاق در اسلامشهر
  • کشف ۳ میلیارد تومان تجهیزات پزشکی قاچاق در شهرقدس
  • کشف بیش از 30میلیارد کالای قاچاق در سروآباد
  • کشف بیش از ۳۰ میلیارد کالای قاچاق در سروآباد