Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول نقل و انتقالات سازمان لیگ فوتبال به تشریح زمان احتمالی نقل و انتقالات فوتبال ایران پرداخت.

فریبرز محمودزاده در مورد شرایط نقل و انتقالات تابستانی برای فصل آینده اظهار کرد: جلسات کارشناسی متعددی در سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال در این خصوص داشتیم. همچنین جلسه جمع بندی نهایی  در فدراسیون فوتبالنیز  با حضور دبیر کل فدراسیون فوتبال، اعضای های کمیته های فدراسیون و سازمان لیگ، نمایندگان باشگاه های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا بهترین تصمیم برای کمک به نمایندگان حاضر در لیگ قهرمانان آسیا گرفته شود زیرا این تیم‌ها ۲۴ شهریور باید در قطر به میدان بروند.

او اضافه کرد: در فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ تصمیم گرفته شد بازه زمانی نقل و انتقالات را به گونه ای طراحی کنیم که نمایندگان ایران در آسیا به بهترین شکل ممکن بتوانند تیم های خود را تقویت کنند و در لیگ قهرمانان با قدرت تمام شرکت کنند و همچنین بخشی از فصل آینده مسابقات را هم پوشش بدهند تا به جز نمایندگان فوتبال کشورمان در آسیا سایر تیم های حاضر در رقابت های لیگ برتر نیز بتوانند به بهترین شکل ممکن از این بازه زمانی بهره ببرند.

محمودزاده عنوان کرد: به همین منظور زمان پیشنهادی نقل و انتقالات تابستانی از ۶ شهریور آغاز و تا روز ۲۹ آبان ادامه خواهد داشت. همچنین می خواهیم از طریق دبیر کل فدراسیون فوتبال با فیفا مکاتبه کنیم و در صورتیکه فیفا مجوز بدهد بازه زمانی نقل و انتقالات فصل آینده به دلیل شرایط کرونایی پیش آمده از ۱۲ هفته به ۱۳ یا ۱۴ هفته افزایش پیدا کند. علت اینکه ۶ شهریور را برای شروع نقل و انتقالات انتخاب کردیم این است که باشگاه ایران در لیگ قهرمانان آسیا تا روز ۹ و ۱۰ شهریور برای ارسال فهرست خود به کنفدراسیون فوتبال آسیا فرصت دارند.

/ایسنا 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال لیگ قهرمانان نقل و انتقالات سازمان لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۴۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناراحتی وزیر ورزش از شرایط حاکم بر فوتبال/ ماجرای جلسه کیومرث هاشمی با هیات رئیسه فدراسیون فوتبال

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ فوتبال در دو سال گذشته شرایط مساعدی نداشته است. افزایش ناکامی تیم‌های ملی فوتبال کشور در رقابت‌های مختلف، مخصوصاً ناکامی‌های بزرگ تیم‌های ملی بزرگسالان و امید، افزایش تنش‌ها در سطوح مختلف فوتبال و تاثیرگذاری آن بر جامعه و برخی تخلفات صورت گرفته وزارت ورزش را به عنوان متولی اصلی ورزش نسبت به شکل مدیریت کلان فوتبال حساس کرده است.

به گزارش اعتماد آنلاین؛ برخی منابع در این زمینه به خبرنگار اطلاع دادند که کیومرث هاشمی به عنوان وزیر ورزش در همین زمینه و برای نشان دادن حساسیت و نگرانی خود جلسه‌ای فوق برنامه با اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال برگزار کرده و نکاتی را به آنها گوشزد کرده است. یک منبع آگاه دیگر در این زمینه مدعی شد کیومرث هاشمی در این جلسه از لزوم تغییراتی در سطح مدیریت فدراسیون فوتبال گفته است. طبق شنیده‌های غیررسمی مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال که در چند روز گذشته بابت برگزاری رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا در تایلند به سر برده است برای این جلسه سفری به تهران داشته است.

حال باید دید موضع وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال در قبال خبر برگزاری این جلسه چیست و آیا آنها این جلسه و بازگشت تاج از تایلند به تهران را تایید می‌کنند یا خیر. همین‌طور باید منتظر ماند و دید تغییرات مد نظر وزیر ورزش در فدراسیون فوتبال شامل چه مواردی می‌شود.

مهدی تاج رئیس فعلی فدراسیون فوتبال در سال 1401 بعد از یک پروسه عجیب که منجر به عزل موقت شهاب‌الدین عزیزی خادم از ریاست فدراسیون فوتبال شده بود به ساختمان سئول بازگشت. این در حالی است که تا زمان انتخابات بعدی فدراسیون فوتبال زمان زیادی باقی نمانده است.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898864

دیگر خبرها

  • کیومرث هاشمی: معافیت‌هایی برای نفر سوم جهان و دوم و سوم آسیا در راهند
  • تاج و کافا قدرت‌ اول فوتسال آسیا
  • ایراد تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال و پرسپولیس
  • نماینده ژاپن با برد در ضربات پنالتی فینالیست آسیا شد
  • العین روی دست غول آسیا بلند شد / شگفتی‌سازی در قلب جده با اسطوره ایتالیا
  • الهلال از رسیدن به فینال آسیا بازماند
  • ناراحتی وزیر ورزش از شرایط حاکم بر فوتبال/ ماجرای جلسه کیومرث هاشمی با هیات رئیسه فدراسیون فوتبال
  • استقلال به لیگ قهرمانان نزدیک شد/ معرفی مالک جدید به کنفدراسیون فوتبال آسیا
  • فوتبال تاجیکستان ۵ ستاره می‌شود؟ + جدول
  • پاسخ اوسمار به مهم‌ترین سئوال علاقمندان فوتبال