Web Analytics Made Easy - Statcounter

نقی مسکینی روز پنجشنبه در جلسه بررسی مشکلات تعاونی مسکن فرهنگیان شماره یک مراغه افزود: با توجه به بروز برخی مشکلات برای تعاونی های مسکن در سال های گذشته، تامین و خرید زمین برای اعضای آنها باید به صورت کارشناسی شده انجام گیرد.

وی ادامه داد: بر اساس قوانین شهرسازی، زمین های خارج از محدوده شهری با مشکل عدم ارائه کاربری مسکونی مواجه خواهند شد و از این رو، شرکت های تعاونی در تامین اراضی مورد نیاز خود دقت نظر بیشتری داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسکینی با بیان اینکه تغییر محدوده شهری منوط به مصوبه شوورای عالی معماری و شهرسازی است اضافه کرد:  شرکت های تعاونی مسکن برای پیشگیری از مشکلات به وجود آمده برای اعضای آنها، مطالعات کارشناسی از طریق مشاوران و نیز استعلام های قانونی انجام دهند.

وی افزود: وجود مشکلات کاربری اراضی و عدم تامین زیرساخت ها در شهرک های ایجاد شده توسط شرکت های تعاونی مسکن در سال های اخیر، چالشی بزرگ برای دستگاه های اجرایی و خدمات رسان بوده و رفع کامل این مشکلات زمان بر خواهد بود.

رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی مراغه نیز در این جلسه گفت: هم اکنون ۱۴ شرکت تعاونی مسکن در این شهرستان در زمینه تامین مسکن فعال هستند.

ناصر مظهریان افزود: عدم استفاده از مطالعات کارشناسی و کم توجهی به قوانین شهرسازی زمینه ساز مشکلات عدیده ای برای شرکت های تعاونی مسکن در این شهرستان شده است.

وی اضافه کرد: براساس مصوبه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز برگزاری مجمع و انتخابات تعاونی ها هم اکنون مقدور نبوده و این امر باید با تایید ستاد ملی مبارزه با کرونا انجام شود.

شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.

۷۴۸۷

برچسب‌ها مراغه مسکن وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مراغه مسکن وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی مراغه مسکن وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی شرکت های تعاونی تعاونی مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۴۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأمین هزار و ۲۲۴ هکتار زمین برای ساخت مسکن ملی در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، مدیرکل راه و شهرسازی لرستان ظهر امروز در جلسه پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهوری به لرستان، گفت: در حوزه راه و شهرسازی لرستان در سفر ریاست جمهوری ۲۳ مصوبه به مبلغ هزار و ۸۹۴ میلیارد تومان داشتیم.
بهزاد شاکرمی گفت: چهارخطه‌های منتهی به مرکز استان، کتابخانه مرکزی خرم‌آباد، راه‌آهن خرم‌آباد به دورود، تجهیز راه‌ها از مهمترین پروژه‌های سفر هستند. 
مدیرکل راه و شهرسازی لرستان با بیان اینکه از ۱۳ پروژه این مجموعه ۵ پروژه به اتمام رسیده و ۳ پروژه تا پابان خرداد به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: مابقی پروژه نیز شامل طرح‌های قطعه‌بندی است که برخی‌ها انجام و برخی منتقل شده است.
شاکرمی در تشریح آخرین وضعیت ۳۰ هزار مسکن ملی در لرستان، گفت: هزار و ۲۲۴ هکتار تأمین زمین شده و بیش از ۱۷ هزار واحد مسکونی نیز در حال ساخت است.
وی با بیان اینکه سه هزار و۷۴۳ واحد در حوزه حمایتی را شروع کردیم، افزود: ضمن اینکه طی ماه‌های گذشته برای تأمین زمین مشکل داشتیم. 
مدیرکل راه و شهرسازی لرستان تصریح کرد: محور خرم‌آباد به کوهدشت تا پایان شهریور به پایان می‌رسد.

دیگر خبرها

  • پروژه‌های آماده‌سازی اراضی ۱.۵ میلیون واحد مسکونی در کشور آغاز شد
  • تأمین هزار و ۲۲۴ هکتار زمین برای ساخت مسکن ملی در لرستان
  • ساخت بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در کشور آغاز شده است
  • تامین مالی ساخت بیش از ۱۱ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در لرستان
  • تامین ۳۷ هکتار زمین مسکن ملی در خاش
  • ۴۳ هزار نفر در مسکن مهر صفادشت از خدمات عمومی بی‌بهره‌‌اند
  • وزارت نفت اراضی مستعد ساخت مسکن در ۹ استان کشور را اعلام کرد
  • وزارت نفت اراضی ساخت مسکن در ۹ استان کشور را اعلام کرد
  • اختصاص بیش از ۲ هزار و ۱۸۰ زمین رایگان در شهر‌های جنوبی کشور به خانواده‌های مشمول
  • آغاز یک مدل جدید در مسکن ملی