Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سعید اوحدی امروز پنجشنبه در شورای اداری لرستان با اشاره به جایگاه بنیاد شهید اظهار داشت: در آموزه‌های دینی، آیات و روایات بر موضوع خدمت به جامعه همیشه تاکید شده است.

وی با بیان اینکه خدمت، توفیق بالایی است که نصیب مسئولان می‌شود؛ عنوان کرد: جانبازان و شهدا با خدا معامله کردند، خانواده شهدا، آزادگان و ایثارگران همه هستی و زندگی خود را برای انقلاب و نظام عطا کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عقب ماندگی در استیفای حق جامعه ایثارگری

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با تاکید بر اینکه با مسائل مادی نمی‌توان خدمات و رشادت‌های شهدا، جانبازان و خانواده شهدا و… را جبران کرد، گفت: شهدا بر اعمال ما ناظر هستند.

اوحدی با بیان اینکه در این جایگاه مقدس بنیاد شهید رویکرد ما باید مدیریت جهادی باشد چرا که به جهادگران خدمت می‌کنیم، گفت: طی دو ماه گذشته به هفت استان سفر کرده ایم و اعتقاد ما این است مشکلات جامعه ایثارگری و خانواده شهدا در مرکز حل نمی‌شود.

وی با اشاره به اینکه عقب ماندگی ما در استیفای حق جامعه ایثارگری کم نیست، افزود: اگر امروز می‌خواهیم با عزت از مسیر عبور کنیم هیچ راهی غیر از مسیر ایثار و شهادت نیست.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با تاکید بر وحدت، همدلی و انسجام و تاسی از فرهنگ ایثار و شهادت عنوان کرد: مأموریت اصلی ما ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

به جامعه ایثارگری کشور این قول را می‌دهیم که اصلاحیه ماده ۲۱ و تبدیل وضعیت شغلی آنها را امسال به پایان برسانیم

اوحدی با اشاره به اینکه امسال به جامعه ایثارگری کشور این قول را می‌دهیم که اصلاحیه ماده ۲۱ و تبدیل وضعیت شغلی آنها را به پایان برسانیم، گفت: همچنین بر اساس برنامه ششم توسعه فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد باید استخدام دولتی شوند.

وی گفت: در این راستا با جلساتی که با معاون رئیس جمهور داشته ایم مقرر شده که سهم ۲۵ درصد استخدام فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد در آزمون استخدامی شهریور ماه دیده شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور افزود: بلافاصله بعد از این آزمون، آزمون اختصاصی جامعه ایثارگری را برای استخدام فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد برگزار و زمینه ایجاد اشتغال آنها را فراهم خواهیم کرد.

تا پایان سال ۳۰ هزار واحد مسکونی برای جامعه ایثارگری تأمین می‌شود

اوحدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تأمین مسکن جامعه ایثارگران و شهدا عنوان کرد: با تفاهمی که وزیر راه داشته ایم زمینه تأمین ۲۰ هزار واحد مسکن با در نظر گرفتن سه هزار واحد در لرستان فراهم شده است.

وی گفت: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، تا پایان سال ۳۰ هزار واحد برای جامعه ایثارگری و شهدا کشور تأمین می‌شود.

کد خبر 4997778

منبع: مهر

کلیدواژه: بنیاد شهید و امور ایثارگران سعید اوحدی جلسه شورای اداری جانبازان و ایثارگران ویروس کرونا روز خبرنگار شیراز بوشهر شیوع کرونا محرم 99 عید غدیر خم ماه محرم آمار کرونا گرگان شهرکرد قزوین کمک مومنانه بیرجند جامعه ایثارگری خانواده شهدا بنیاد شهید هزار واحد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۴۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۱۰۰ درصدی مصوبات سفر رئیس‌جمهور در حوزه بنیاد شهید ایلام

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام گفت: اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام در دور اول سفر رئیس‌جمهور به استان پنج مصوبه با اعتبار ۵ میلیارد تومان داشته که به صورت ۱۰۰ درصد اجرایی شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، محمد رحیمی امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در دیدار با معاون عمرانی استاندار ایلام از اجرای ۱۰۰ درصدی مصوبات سفر رئیس جمهور در حوزه بنیاد شهید و امور ایثارگران خبر داد و اظهار کرد: ۱۱۸ گلزار مطهر شهدا در استان ایلام وجود دارد.

وی افزود: اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام در دور اول سفر رئیس جمهور به استان پنج مصوبه با اعتبار ۵ میلیارد تومان داشته که به صورت ۱۰۰ درصد اجرایی شده است.

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام خاطرنشان کرد: این پروژه‌ها شامل ساماندهی گلزار مطهر شهدای صالح آباد، هیندمینی، حاجی حاضر ایوان، سیداکبر دهلران بوده است.

رحیمی عنوان کرد: پروژه‌های خوبی در اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در حوزه اقامتی و رفاهی در دست اجراست.

وی اضافه کرد: زائرسرای مهران با ۲ هزار و ۴۰۰ مترمربع یکی از این پروژه‌ها است که ۶۰ درصد پیشرفت دارد.

سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام تصریح کرد: اهداف اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در سال جاری توسعه خانه‌های ایثار، ساخت مسکن و اهدای زمین به ایثارگران، پرداخت تسهیلات اشتغال برای جامعه هدف است.

اختصاص ۵ میلیارد تومان به بنیاد شهید ایلام در دور اول سفر ریاست جمهوری

سعید هژبری، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام نیز در این دیدار گفت: هر چه امروز در جهان عزت و اقتدار داریم از برکت مجاهدت و خون شهداست که برگرفته از مکتب عاشورا و امام حسین (ع) است و قطعاً باعث جهش در همه عرصه‌ها خواهد شد.

وی افزود: در دور اول سفر ریاست جمهوری مبلغ ۵ میلیارد تومان به بنیاد شهید استان اختصاص یافت که اعتبارات در این حوزه باید تقویت شود و به نحو مطلوبی تخصیص پیدا کند تا تحولی اساسی در حوزه فرهنگ شهدا در ایلام ایجاد شود.

معاون عمرانی استاندار ایلام ادامه داد: ساماندهی مزار شهدا به مثابه کانون ارزش‌های انقلابی در دستور کار قرار دارد و باید گلزار شهدا از هر نظر متناسب با فرهنگ ایرانی اسلامی باشد.

هژبری با بیان اینکه دولت سیزدهم بهترین فرصت برای بازسازی فرهنگ شهدا در جامعه است، تأکید کرد: تکریم شهدا و جانبازان و خانواده‌های شهدا و رسیدگی به مسائل درمانی و مسکن آن‌ها برای مدیران یک وظیفه و توفیق است.

کد خبر 747348

دیگر خبرها

  • ضرورت توجه به مطالبات جامعه ایثارگری
  • فعالیت پنج تشکل ایثارگری در آذربایجان‌غربی
  • آشنایی نسل جوان جامعه با ایثارگری‌های شهدا
  • اجرای ۱۰۰ درصدی مصوبات سفر رئیس‌جمهور در حوزه بنیاد شهید ایلام
  • اعزام ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج تمتع
  • اعزام ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج
  • ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج تمتع اعزام می‌شوند
  • ایثارگری‌های جبهه مقاومت ‌برای نسل جدید بازگو شود
  • اکثر پرسنل بنیاد شهید به دلیل عدم آشنایی با مشکلات ایثارگران، جانبازان و آزادگان، ناکارآمدند
  • اکثریت پرسنل بنیاد شهید به دلیل عدم آشنایی با مشکلات ایثارگران، جانبازان و آزادگان، ناکارآمدند