Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس تابش روز پنجشنبه طی سفر به گیلان حاشیه بازدید از یک واحد تولیدی در جمع خبرنگاران افزود : این ذخیره قابل توجه می تواند برای ایام آتی، نیاز مردم را تامین کند ضمن آنکه کالاهای دپو شده در بنادر هم قابل توجه است و همچنان هم روند ورود و تامین کالاهای اساسی ادامه دارد.

وی با اشاره به نظارت هایی که بر اقلام کالایی و خدماتی از طریق سامانه های مختلف همچون سیمبا، اعلام قیمت،  گارانتی و مانند آن انجام می شود، افزود: بازرسی چهار میلیون واحد تولیدی در کشور  توسط دو هزار و ۵۰۰ بازرس کاری دشوار است بنابراین باید با استفاده از سیستم های الکترونیکی و سامانه های مختلف و همکاری مردم بازار را رصد کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در عین حال از توان بسیج و بازرسی اصناف نیز برای بازرسی و نظارت ها بر بازار و بخش های مختلف مرتبط با آن استفاده می کنیم، ضمن آنکه در سامانه‌ای ۱۲۴ تمامی قیمت ها به روز موجود است و همه آحاد مردم می‌توانند برای اطلاع از آخرین قیمت ها به آن مراجعه نمایند.

 معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت خاطر نشان کرد: هر نوع قیمت گذاری و فروش کالا به غیر از قیمت های مندرج در سامانه ۱۲۴ تخلف است و توصیه ما آن است از اجحاف در حقوق مصرف کنندگان در این شرایط به شدت پرهیز شود.

کمبود لاستیک در کشور برطرف می شود

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت تاکید کرد:  از هفته آینده با توزیع سهمیه های جدید لاستیک کمبود لاستیک در کشور برطرف می شود.  

وی از مردم خواست : در صورت مشاهده هرگونه تخلفی کهاجحاف در حقوق مصرف‌کنندگان است به سامانه ۱۲۴ اطلاع دهند.

 حدود دو هزار و ۹۵۰ واحد صنعتی و  بیش از ۱۱۰ هزار واحد صنفی در گیلان فعال است.

منبع: ABC برچسب‌ها سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان وزارت صنعت معدن و تجارت گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان وزارت صنعت معدن و تجارت گیلان سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان وزارت صنعت معدن و تجارت گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۴۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارز ۵۳۳ میلیون تن کالای اساسی تامین شد

سعیدی، مدیرعامل مرکز مبادله طلا و ارز گفت: از ابتدای فروردین ماه تا ۲۸ فروردین، ۲ میلیارد و ۴۸۴ میلیون دلار ارز تامین شده که برای کالا‌های اساسی به میزان  ۵۳۳ میلیون تن ارز ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومانی تامین شده است.

وی ادامه داد: ارز تامین شده برای کالا‌های اساسی با نرخ  ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان که از این طریق ۵۳۳ میلیون تن تامین شده و برای کالا‌های تجاری و بازرگانی با ارز ۴۱ هزار تومان هزار ۳۸۷ میلیون تن و برای کالا‌های واردات در مقابل صادرات که با نرخ توافقی بوده ۴۸۵ میلیون تن کالا تامین شده است.

مدیرعامل مرکز مبادله طلا وارز گفت: یک میلیارد و ۳۷۸ میلیون دلار ارز نیمایی و ۴۸۵ میلیون دلار ارز واردات در مقابل صادرات تامین شده است.

سعیدی بیان کرد: در آخرین جلسه حراج شمش مرکز مبادله ایران  از ۴۵۹ قطعه شمش عرضه شده، ۲۵۲ قطعه معامله شده که میانگین قیمت آنها ۴ میلیارد و ۸۶۶ میلیون تومان بوده است.

وی یادآور شد:  بانک مرکز‌ی طی ابلاغیه ای که ارائه کرده است بانک‌ها برای مشتریانی که گواهی تمکن مالی صادر می‌کند حتما باید پیش از صدور به تارنمای مرکز مبادله مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی اقتصاد و انرژی

دیگر خبرها

  • توزیع ۲۰۳ تن کالای اساسی در بیضا طی سالی که گذشت
  • حقوق و عوارض گمرکی کالا‌های اساسی و ارزش افزوده یک درصد شد
  • برخورد با گران‌فروشی در بازار حبوبات/مقابله بازرسان با محتکران
  • کشف ۳۵۰ میلیون ریال کالای قاچاق در سنقروکلیایی
  • نمایندگان صدای واحد اولویت های عمرانی خراسان رضوی باشند
  • محموله بزرگ کالای قاچاق در گناوه کشف شد
  • ارز ۵۳۳ میلیون تن کالای اساسی تامین شد
  • توزیع ۲۸ هزار تن کالای اساسی در استان اصفهان
  • سازمان بازرسی به وزیر جهاد کشاورزی هشدار داد
  • یاداشت|متنوع سازی مبادی واردات یک ضرورت است