Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-23@09:44:00 GMT

اعلام حالت فوق‌العاده در بیروت

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۵۴۵۵۹

اعلام حالت فوق‌العاده در بیروت

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، پارلمان لبنان در جلسه امروز (پنجشنبه) به ریاست «نبیه بری» اعلام حالت فوق‌العاده در بیروت را تصویب کرد. 

بر اساس گزارش وبگاه «النشره»، در این جلسه مقرر شد خانواده‌های قربانیان انفجار بندر بیروت از برخی معافیت‌ها نیز برخوردار باشند. 

نبیه بری در جلسه امروز اعلام کرد، استعفای تمام نمایندگانی (هفت نفر) که در پی انفجار بیروت انجام شده ، پذیرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

همچنین «حمد حسن» وزیر بهداشت دولت پیشبرد امور لبنان هم در اظهاراتی در کاخ ریاست‌جمهوری «بعبدا» از تمدید حالت فوق‌العاده برای یک ماه خبر داد.

وی پس از جلسه بعبدا که ویژه بررسی شیوع کرونا با توجه به وضعیت کنونی بیروت برگزار شده بود، بر تشدید قرنطینه خانگی تاکید کرد و از جدا کردن برخی مناطق از مناطق دیگر خبر داد.

حمد حسن پیش‌بینی کرد، تعداد مبتلایان به کرونا طی روزهای آینده افزایش پیدا کند و از بیمارستان‌ها خواست درهای خود را به روی بیماران باز کنند.

در انفجار مهیب هفته گذشته در بندر بیروت تا کنون بیش از ۱۷۰ نفر کشته شده‌اند و تعداد مجروحان از ۵۰۰۰ نفر گذشته است. 

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۴۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حملات موشکی مقاومت به «سدیروت»/ شنیده شدن صدای انفجار در «حیفا»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، رسانه‌های رژیم صهیونیستی از به صدا درآمدن آژیر خطر در شهرک اشغالی سدیروت در مجاورت نوار غزه خبر دادند.

این رسانه‌ها اذعان کردند که سدیروت و مناطق اطراف آن هدف حملات موشکی از شمال نوار غزه قرار گرفته و پس از این حملات صدای دست‌کم سه انفجار شنیده شده است.

شبکه تلویزیونی الجزیره هم به نقل از رسانه‌های رژیم صهیونیستی از رهگیری دست‌کم چهار راکت بر فراز سدیروت خبر داد.

رسانه‌های صهیونیستی همچنین از وقوع آتش‌سوزی در یک انبار در شهرک سدیروت خبر داده و اعلام کردند که این آتش سوزی به علت اصابت ترکش موشکی بوده است که سامانه‌های دفاعی ارتش اشغالگر آن را منهدم کرده است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی همچنین گزارش دادند که شهرک‌نشینان صهیونیست از شنیده شدن صدای چند انفجار در بندر حیفا و منطقه اشغالی هکریوت خبر دادند.

کد خبر 6086290

دیگر خبرها

  • وزیر دفاع اسبق لبنان: اسرائیل عامل انفجار بندر بیروت بود
  • حملات موشکی مقاومت به «سدیروت»/ شنیده شدن صدای انفجار در «حیفا»
  • حیوانات وحشی در تهران؛ روباه و شغال و گرگ در پایتخت چه می‌کنند؟
  • بمب نقل و انتقالات در آستانه انفجار؛ یحیی گل‌محمدی با تراکتور توافق کرد
  • افزایش تعداد نمایندگان در دستورکار مجلس/اسامی متاخران امروز
  • آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده شرکت به پرداخت ملت (سهامی عام)
  • انفجار مین در شمال غرب پاکستان/ ۳ نفر کشته و زخمی شدند
  • تعداد شهدای حادثه تروریستی کرمان به ۹۷ شهید رسید
  • چهار کشته و زخمی در انفجار غرب شهر کابل
  • آتش سوزی و انفجار در اصفهان