Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@19:16:10 GMT

۲ سال و ۱۰۰ روز تا آغاز جام جهانی ۲۰۲۲ + عکس

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۵۴۵۹۷

۲ سال و ۱۰۰ روز تا آغاز جام جهانی ۲۰۲۲ + عکس

‍‍‍‍‍‍

گذر زمان و روزشمار جام جهانی ۲۰۲۲ نشان می‌دهد که دو سال و ۱۰۰ روز دیگر جام جهانی قطر آغاز می‌شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رقابت‌های جام جهانی 2022 از 21 نوامبر تا 18 دسامبر به میزبانی قطر برگزار می‌شود که حالا روزشمار جام جهانی نشان می‌دهد 2 سال و 100 روز تا آغاز این رقابت‌ها باقیمانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قطری‌ها تاکنون ورزشگاه‌های خلیفه، الجنوب، الریان، اجوکیشن سیتی و البیت را تکمیل کرده‌اند و فقط سه ورزشگاه راس ابوعبود، الثمامه و لوسیل باقیمانده که این سه ورزشگاه نیز یک سال پیش از آغاز جام جهانی آماده بهره‌برداری خواهد شد.

این در حالی است که به دلیل شیوع ویروس کرونا مسابقات انتخابی جام جهانی در قاره‌های مختلف به تعویق افتاده و زمان برگزاری این دیدارها مشخص نیست.

تعویق مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 قطر برای برگزاری متمرکز بازی‌ها/ مینی تورنمنت‌ها از راه می‌رسند؟

 

انتهای پیام/

R35347/P/S3,1410/CT1 واژه های کاربردی مرتبط جام جهانی فوتبال بیشتر بخوانید... تعویق دوباره دیدارهای مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ در قاره آسیا قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... تعویق دوباره دیدارهای مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ در قاره آسیا واژه های کاربردی مرتبط جام جهانی فوتبال پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ تعیین قیمت انتقال مجید حسینی به سمپدوریا ۲ مرفاوی: مدیریت پرسپولیس به پیروانی تذکر بدهد، حرف‌های او کودکانه است/ برخی صحبت‌ها علیه قلعه‌نویی درست نیست ۳ چشمی در آستانه توافق با استقلال ۴ ادعای خبرنگار اسپانیایی: یوونتوس رونالدو را به بارسلونا پیشنهاد داد! ۵ اعلام رسمی سرمربیگری تکسیرا از سوی باشگاه سپاهان ۶ آدم: منتظری را برای فصل آینده حفظ می‌کنیم ۷ لیگ قهرمانان اروپا| پایان حسرت پاری‌سن‌ژرمن برای صعود به نیمه نهایی با بازگشت دراماتیک مقابل آتالانتا ۸ کومان از سپاهان جدا شد مهمترین اخبار ورزشی مرفاوی: مدیریت پرسپولیس به پیروانی تذکر بدهد، حرف‌های او کودکانه است/ برخی صحبت‌ها علیه قلعه‌نویی درست نیست مذاکره تراکتوری‌ها با علی دایی بازهم به بن‌بست خورد محمودزاده: زمان پیشنهادی نقل و انتقالات تابستانی از ۶ شهریور تا ۲۹ آبان است نصیرزاده: حضور استقلال در لیگ کشتی آزاد قطعی شد، پرسپولیس تنور رقابت‌ها را داغ کند مهمترین اخبار تسنیم سرلشکر سلامی: انتقام خون حاج قاسم گرفته خواهد شد اختصاصی تسنیم| توافق مجلس و دولت برای اصلاح ساختار بودجه/ قرار شد دولت لایحه ندهد ایران و چین به دنبال توسعه روابط همه جانبه هستند/ واگذاری جزایر کذب است قطعنامه ضد ایرانی آمریکا با تاخیر در دستور کار شورای امنیت قرار گرفت شمار جان‌‌باختگان کرونا از ۱۹۰۰۰ نفر گذشت/ فوت ۱۷۴ نفر در ۲۴ ساعت گذشته درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جام جهانی فوتبال جام جهانی فوتبال جام جهانی ۲۰۲۲

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۴۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت جهانی طلا به ۲۳۸۳ دلار و ۱۴ سنت رسید

به گزارش قدس آنلاین، قیمت طلا تغییر چندانی در معاملات روز چهارشنبه نداشته است. تقاضا برای این فلز گرانبها به عنوان یک پشتوانه ایمن در بحبوحه تنش‌های خاورمیانه تاثیر احتمال کاهش نرخ بهره فدرال رزرو در سال جاری میلادی را خنثی کرده است.
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۰۱ درصد افزایش به ۲۳۸۳ دلار و ۱۴ سنت رسید. قیمت معاملات آتی طلا در بازار کامکس نیویورک با یک کاهش ۰.۳۱ درصدی به ۲۴۰۰ دلار و ۴۰ سنت رسیده است.
قیمت طلا در روز جمعه با پیش بینی پاسخ ایران به حمله رژیم صهیونیستی به سفارت این کشور در سوریه تا اوج ۲۴۳۱ دلار و ۲۹ سنت بالا رفته بود.


اطلاعات اقتصادی آمریکا که در روز دوشنبه منتشر شد نشان داد خرده فروشی در این کشور بیش از حد انتظار در ماه مارس افزایش یافته است. سود اوراق قرضه ۱۰ ساله خزانه‌داری آمریکا هم برای دومین روز پیاپی بالا رفته و تمایل برای خرید طلا را به عنوان یک سرمایه غیر سودده پایین آورده است.
تحلیلگران عقیده دارند بازار در حال حاضر در حالت توقف قرار دارد و منتظر تقابل احتمالی رژیم صهیونیستی و ایران است که می‌تواند قیمت طلا را بالا ببرد.
اگر درگیری‌های خاورمیانه آرام شود تمرکز بازار دوباره معطوف فدرال رزرو آمریکا خواهد شد. ظاهراً این بانک نمی‌تواند نرخ بهره را در آینده نزدیک پایین بیاورد که خبر خوبی برای بازار طلا و نقره نخواهد بود.
بانک دویچه پیش بینی می‌کند قیمت طلا تا پایان سال جاری میلادی به ۲۴۰۰ دلار برسد و در دسامبر ۲۰۲۵، ۲۶۰۰ دلار معامله شود.
در میان سایر فلزات گرانبها، قیمت نقره با ۰.۲۵ درصد کاهش به ۲۸ دلار و ۳۱ سنت رسیده و پلاتین با یک کاهش ۰.۴۳ درصدی ۹۵۵ دلار و ۵ سنت معامله می‌شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • هشدار اوکراین درباره آغاز جنگ جهانی سوم و شکست از روسیه
  • آغاز همایش جهانی «بقیع؛ مدفن امامان و اصحاب» در قم
  • کارلتو بالاخره به رکورد گواردیولا رسید
  • بازگشت پادشاه به تیم ملی آزاد از اردوی بعدی
  • افت قیمت نفت در پی نگرانی‌ها درباره عرضه جهانی
  • آغاز جنگ: ایران علیه تمام آسیا یا تمام آسیا علیه ایران
  • بانک جهانی: شکاف درآمدی در ایران به کمترین رقمِ ۸ ساله رسید
  • بانک جهانی: شکاف درآمدی در ایران به کمترین رقم در ۸ سال رسید
  • قیمت جهانی طلا به ۲۳۸۳ دلار و ۱۴ سنت رسید
  • آغاز فوتسال جام ملتهای آسیا از امروز