Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-18@22:59:40 GMT

تشکیل بانک اطلاعاتی مبلغان دین

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۵۴۶۰۱

تشکیل بانک اطلاعاتی مبلغان دین

حجت الاسلام عبداللهی، از تشکیل بانک اطلاعاتی مبلغان دین خبر داد و گفت: این اقدام در راستای بهره مندب از ظرفیت کارشناسان دین در عرصه تبلیغ است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام «احد عبداللهی»، امروز(۲۳مرداد) در دیدار  با سرپرست صدا و سیمای مرکز لرستان اظهار داشت: بانک اطلاعاتی کارشناسان مذهبی تهیه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر حوزه علمیه لرستان افزود: در ابام محرم باید با برنامه ریزی ا حداکثر ظرفیت تبلیغی مبلغان دین استفاده شود.

 

وی ادامه داد: استفاده از ظرفیت روحانیون و فضلای مقیم قم در برنامه های مذهبی صدا و سیما مورد توجه قرار گیرد.

 

حجت اسلام عبداللهی خاطرنشان کرد: با فراهم سازی زیرساخت های لازم از ظرفیت روحانیون به عنوان کارشناسان دین در برنامه های صدا و سیمای مرکز استان استفاده شود.

 

وی بیان داشت: کلیپ هایی با موضوع محرم نیز تهیه و در فضای مجازی منتشر شود.

پایان پیام/666

منبع: شبستان

کلیدواژه: صدا و سیما حوزه روحانیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۴۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنر ظرفیت تحول یک جامعه را دارد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به اینکه هنر ظرفیت تحول یک جامعه را دارد گفت: نگاه مطالبه‌گر در حوزه فرهنگ و هنر تحول‌آفرین است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از لرستان، اعظم روانشاد_ روز پنج‌شنبه، سی‌ام فروردین_ با اشاره به حمایت هنرمندان استان لرستان از عملیات «وعده صادق» و قدردانی از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در انجام موفقیت‌آمیز این عملیات راهبردی اظهار کرد: هنرمندان، سینماگران و اهالی فرهنگ لرستان با واکنش‌های خود در بزنگاه‌های مختلف ثابت کرده‌اند به رسالت بزرگ انسانی و تاریخی خویش همواره پایبند هستند.

وی با اشاره به جایگاه والای هنرمندان در جامعه، گفت: زبان هنر ماندگار است و اگر بخواهیم موضوعی ماندگار شود و اثرگذاری بیشتری داشته باشد، باید با زبان هنر آن‌را بیان کنیم.

روانشاد افزود: اگر به هر موضوعی نگاه هنرمندانه و هدفمندی وجود داشته باشد، مفاهیم و ارزش‌ها نیز به خوبی منتقل خواهد شد و هم‌گرایی عمیق‌تری در دستیابی به هدف شکل خواهد گرفت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان به نقش اصحاب فرهنگ و هنر در پیشبرد برنامه‌های فرهنگی و هنری جامعه اشاره کرد افزود: جامعه فرهنگ و هنر استان نگاه مطالبه‌گر به مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی دارد که این نگاه، یک نگاه اثرگذار است و می‌تواند در حوزه فرهنگ و هنر استان نقش‌آفرین و تحول‌آفرین باشد.

اهمیت جایگاه والای هنر برای تحول جامعه

وی با تاکید بر اینکه هنر ظرفیت تحول یک جامعه را دارد، بیان کرد: باید ارزش و جایگاه والای هنر را در رشته‌های مختلف درک کرده و برای توسعه و اعتلای نام فرهنگ و هنر استان گام‌های جدی برداریم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با تاکید بر تولیدات هنری در اجرای طرح شهید آوینی در استان گفت: حمایت از آثار فاخر و اثرگذار، اجرای برنامه‌های هنری در سطح محلات به منظور اجرای عدالت اجتماعی و افزایش نشاط اجتماعی، توسعه کمی و کیفی خدمات فرهنگی و هنری در دستور کار شورای هنر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار بگیرد.

تاکید بر بهره‌گیری از توان اصحاب اندیشه و هنر در آسیب‌شناسی جامعه

روانشاد همچنین بر مشارکت هدفمند و بهره‌گیری از توان اصحاب اندیشه و هنر در آسیب‌شناسی جامعه تاکید کرد و گفت: تقویت ترویج گفتمان اخلاق‌مدار در اولویت قرار دادن مسائل صندوق هنر هنرمندان و طرح‌های وابسته آن از دیگر برنامه‌های شورای هنر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان است که روند اجرای آنها بررسی خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: جلسات شورای فرهنگی، هنری و مالی این اداره کل به صورت هفتگی در دستور کار قرار گرفته است که این جلسات به منظور بررسی، آسیب‌شناسی و ارائه برنامه‌های پیش رو و شناسایی نقاط ضعف و قوت برنامه‌ها برگزار خواهند شد.

کد خبر 745802

دیگر خبرها

  • بانک مرکزی برنامه‌ای برای انتشار اسکناس ۵۰۰ هزار تومانی ندارد
  • بانک مرکزی برنامه‌ای برای انتشار قطوع (دنو) پنج میلیون ریالی ندارد
  • استفاده از ظرفیت های صلح و سازش برای کاهش پرونده های ورودی
  • هنر ظرفیت تحول یک جامعه را دارد
  • رصدخانه پروژه‌های عمرانی استان آذربایجان شرقی تشکیل می‌شود
  • تشکیل برنامه راهبردی عملیاتی شهرداری شیراز تا سال ۱۴۰۴
  • بانک اطلاعات مفاخر لرستان تشکیل می شود
  • تشکیل رصدخانه پروژه‌های عمرانی در آذربایجان شرقی
  • هنرستان های فنی و حرفه ای کنار صنایع تشکیل شود
  • ابلاغ دستورالعمل تشکیل شورای راهبردی موسسات آموزشی، پژوهشی و فناوری