Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- در راستای حمایت از کسب‌وکار‌های آسیب‌دیده از کرونا در صورت تصویب در ستاد ملی چک برگشتی مانع دریافت تسهیلات بانکی متقاضیان کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا نمی‌شود. تاریخ انتشار: 14:59 - 23 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۶۴۱۶

خبرگزاری میزان - فارس نوشت: به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی و پایش آثار اقتصادی کرونادر بیست‌وسومین جلسه کارگروه مقابله با پیامد‌های اقتصادی ناشی از شیوع کرونا، مصوب شد که داشتن چک برگشتی برای متقاضیان تسهیلات و ضامنین وام‌های اعطایی به کسب‌وکار‌های آسیب‌دیده از کرونا، مشمول مقررات تسهیلات بانکی نمی‌شود و این موضوع نباید مانع از پرداخت تسهیلات به این گروه‌های ذینفع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مصوبه برای اجرایی شدن باید در ستاد ملی مبارزه با کرونا نیز تصویب شود و بانک مرکزی هم به تمام بانک‌ها ابلاغ کند.

در این جلسه، نهاوندیان، معاون اقتصادی رئیس‌جمهور و رئیس کارگروه، با ارزیابی آخرین وضعیت پرداخت تسهیلات به کسب‌وکار‌های آسیب‌دیده از کرونا، بر رفع مشکلات موجود در پرداخت وام‌ها از سوی بانک‌ها تاکید کرد و خواستار تسریع در پرداخت تسهیلات به مشاغل آسیب‌دیده شد.

همچنین در این جلسه، گزارش وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، در مورد میزان آسیب‌دیدگی کسب‌وکار‌های حوزه گردشگری و صنایع‌دستی، مطرح و تصریح شد که این وزارتخانه پیشنهاد‌های حمایتی اجرایی خود را به کارگروه مقابله با پیامد‌های اقتصادی کرونا ارائه کند.

افزون بر این، کلیات پرداخت وام یک میلیون تومانی حمایتی دولت به خانواده‌های شاغلین و بازنشستگان نیرو‌های مسلح نیز در جلسه اخیر این کارگروه تصویب شد.

بیست‌وسومین جلسه کارگروه مقابله با پیامد‌های اقتصادی ناشی از شیوع کرونا، روز چهارشنبه ۲۲ مردادماه با حضور نهاوندیان، و تعدادی از نمایندگان وزارتخانه‌ها و اعضای کارگروه تشکیل شد.

 

بیشتر بخوانید:   چگونه می‌توان درباره چک برگشتی اقدام کرد؟

انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: چک برگشتی کرونا آسیب دیده از کرونا کسب وکار چک برگشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۴۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت‌نام تاکسیران‌ها برای دریافت خودروهای برقی

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، شادی مالکی، با اشاره به تعویض تاکسی‌های فرسوده با تاکسی‌های برقی، گفت: با توجه به سیاست‌های دولت و شهرداری تهران جهت نوسازی ناوگان تاکسیرانی شهر تهران با تاکسی برقی، همه مالکان تاکسی‌های فرسوده فعال در ذیل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران می‌توانند، نسبت به ثبت نام تاکسی‌های فرسوده جهت جایگزینی با تاکسی‌های برقی اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: زمان پلاک‌گذاری تاکسی‌های برقی اعلام شد

وی افزود: در مرحله نخست ۱۰۰۰ دستگاه تاکسی برقی جک (مدل JAC E۵۰A) به متقاضیان واگذار خواهد شد و پس از تکمیل ظرفیت، بلافاصله نام نویسی از متقاضیان برای ۱۰۰۰ دستگاه خودروی برقی دیگر آغاز می‌شود.

به گفته مالکی، در این طرح تسهیلات ۳ میلیارد ریالی از سوی شهرداری تهران و همچنین تسهیلات ۶ میلیارد ریالی با کارمزد پایین از سوی خودروساز به رانندگان متقاضی اعطا می‌شود.

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران تصریح کرد: شرایط واگذاری خودروهای برقی سایر خودروسازان هم در روزهای آتی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

به گزارش تسنیم، متقاضیان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان به نشانی taxi.tehran.ir و یا مراجعه حضوری به واحد ثبت نام خودروهای برقی در سازمان تاکسیرانی تهران به نشانی خیابان آزادی ، نرسیده به میدان انقلاب اسلامی ، نبش خیابان بهزاد ضمن آگاهی از شرایط تسهیلات اعطایی، اطلاعات فنی تاکسی های برقی و سازو کار اجرایی نوسازی، نسبت به ثبت نام در طرح نوسازی تاکسی های فرسوده اقدام کنند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1228304 برچسب‌ها خودرو

دیگر خبرها

  • همه اختیار‌ها را به رئیس کل بانک مرکزی دادیم؛ اما هنوز در سیاست‌ ارزی دچار مشکل هستیم/ جلسه سومی وجود ندارد؛ تا یکشنبه برای دریافت برنامه ارزی منتظر می‌مانیم
  • افزایش تسهیلات ازدواج در هرمزگان
  • ۱۴ هزار زوج اردبیلی وام ازدواج دریافت کردند
  • آغاز ثبت‌نام تاکسیران‌ها برای دریافت خودروهای برقی
  • ۱۱ هزار متقاضی در اردبیل تسهیلات فرزندآوری دریافت کرده اند
  • ۴۰۰ روستایی در چناران تسهیلات ساخت مسکن دریافت کردند
  • علل عدم جذب تسهیلات طرح‌ها در بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی از این پس پایش می‌شود
  • لزوم تعیین تکلیف بانک عامل برای پرداخت تسهیلات نهضت مسکن در کرمان
  • لزوم تعیین و تکلیف بانک عامل برای پرداخت تسهیلات نهضت مسکن در کرمان
  • ۴۹ درصد تسهیلات تبصره ۱۸ در خراسان جنوبی جذب شد