Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر سیدمحمد هاشمی‌شهری رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، اظهار داشت: حدود ۶ ماه کامل در گیر بحران کرونا هستیم و همه مردم به خوبی می دانند که کادر بهداشت ودرمان از دورترین مناطق تا مرکز استان با جان و دل در راه خدمت رسانی به بیماران فداکاری کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این عرصه افزود: سه نفر از همکاران عزیز ما در بیمارستان نبی اکرم (ص) زاهدان، یکی از بهورزان شهرستان میرجاوه و یکی از متخصصان منطقه سیستان که همه این عزیزان از سرمایه های نظام سلامت در استان بودند بر اثر ابتلاء به کرونا جان شان را از دست داده و شهید شده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان ادامه داد: تاکید همه ما همدلی و هم افزایی در راستای مبارزه با کروناست و تلاش می کنیم با کمک مردم در زمینه رعایت اصول بهداشتی و با تلاش کادر درمانی در زمینه درمان بیماران بستری در بیمارستانها سطح این بیماری را در استان کاهش دهیم.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس دانشگاه علوم پزشکی مدافعان سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۴۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش پذیرش مسافر در فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان گفت: بیش از ۲ هزار نفر میهمان نوروزی در مدت ۲ روز با هواپیما وارد این استان شدند.

مهدی خسروی بنجار امروز چهارشنبه بیان کرد: فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان در روزهای ششم و هفت فروردین ماه امسال میزبان ۲هزار و ۱۷۸ نفر میهمان ورودی بودند.

وی افزود: در این ۲ روز تعداد ۴۵ نشست و برخاست هواپیما در فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان انجام شده و تعداد چهار هزار و ۴۷۳ نفر مسافر اعزام و پذیرش شدند.

مدیرکل فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان ادامه داد: باعث افتخار و خوشحالی تمامی کارکنان فرودگاه‌های استان است که میزبان و خدمت رسان به هم‌میهنان در ایام نوروز هستند.

وی همچنین از برقراری پرواز فوق العاده در مسیر تهران - زاهدان - تهران خبر داد و گفت: با هدف خدمت رسانی به هموطنان در ایام نوروز و با پیگیری‌های به عمل آمده پرواز در مسیر تهران- زاهدان- تهران توسط هواپیمایی چابهارایر در روز یکشنبه برقرار شد.

خسروی افزود: پرواز چابهار ایر با شماره پرواز ۷۶۰۲ / ۷۶۰۳با هواپیمای از نوع MD۸۲ روز یکشنبه پنجم فروردین با برنامه خروج از مهرآباد ساعت ۱۷ و ۱۵ دقیقه و زمان خروج از زاهدان ۲۰ برقرار شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری کمپ ۳ روزه تکواندو در زاهدان با حضور سرمربیان تیم ملی
  • ️کشف ۱۴ تن برنج احتکار شده در زاهدان
  • کامیون بار مرغ زنده قاچاق در مرز‌های میانی سیستان و بلوچستان توقیف شد
  • بازدید استاندار سیستان و بلوچستان از طرح تامین آب شهر زاهدان
  • کشف ۱۴ تن برنج احتکار شده در زاهدان
  • افزایش پذیرش مسافر در فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان
  • تجلیل مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان از رئیس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • دیدار استاندار سیستان و بلوچستان با خانواده معزز شهدا
  • دیداری صمیمی با خانواده‌های معظم شهدا در زاهدان
  • دیدار استاندار سیستان و بلوچستان با خانواده های معظم شهدا در زاهدان