Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-رئیس مرکز بهداشت خوزستان با اشاره به اینکه هنوز واکسن و درمان قطعی برای کرونا، وجود ندارد، گفت: برای پیشگیری از ابتلا به کرونا باید از استراتژی "شفا" یعنی رعایت شستشوی مرتب دست‌ها، فاصله گزاری و استفاده از ماسک ضروری است. - اخبار استانها -

سید محمد علوی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز، با اشاره به فرارسیدن ایام سوگواری ابا عبدالله حسین سرور و سالار شهیدان اظهار داشت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی به منظور عزاداری بدون خطر شیوع بیماری کرونا لازم و ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به راه‌های انتقال و علائم بیماری وخطرات ناشی از گسترش کرونا افزود: پیشگیری از بیماری تنها راه کنترل کرونا درشرایط فعلی است. تاکنون نه داروی موثر و نه واکسنی برای پیشگیری و درمان این بیماری ویروسی وجود ندارد.

رئیس مرکز بهداشت خوزستان ادامه داد: در حال حاضر فقط رعایت پروتکل‌های بهداشتی راه نجات جوامع از ابتلا به بیماری کرونا است و برای اینکه بتوانیم مصون بمانیم لازم است درصد بالای از افراد جامعه مقید به رعایت ضوابط بهداشتی باشند.

مذاکره برای حضور رادیو اربعین در تلویزیون/ کرونا آرام شود پیاده می‌رویم تا به کربلا برسیم!آیت‌الله علم‌الهدی: عزاداری‌های محرم و صفر با رعایت مصوبات ستاد ملی کرونا انجام می‌شودوضعیت قرمز کرونایی همچنان در استان ایلام ادامه دارد

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز به استراتژی "شفا" اشاره و بیان داشت: برای ایمن ماندن در مقابل کرونا، رعایت 3 مساله مهم، ضروری است که به اختصار "شفا" است یعنی شستشوی مرتب دست‌ها (به مدت 20 ثانیه) و رعایت فاصله گذاری و استفاده از ماسک که تنها راه پیشگیری و کنترول بیماری است.

وی به مساله استفاده درست از ماسک اشاره و گفت: باید در ماسک را به شیوه درست استفاده کنیم. اینکه عده‌ای ماسک را روی بینی قرار می‌دهندکه این شیوه ناصحیح است.

علوی گفت: وضعیت کرونا در خوزستان شکننده است و لازم است ادارات و دستگاه ها ضوابط  را رعایت کنند و اگر لازم باشد بهداشت محیط با دستگاه‌های خاطی برخورد می‌کند.

وی بیان داشت: در برخی اماکن مانند مطب‌ها، بانک‌ها، دفاتر پیشخوان دولت، پاساژها در رعایت فاصله اجتماعی دقت لازم صورت نمی‌گیرد.

انتهای پیام/341/ی

R41468/P/S6,57/CT1 بیشتر بخوانید... ایتالیا انجام تست کرونا برای مسافران از ۴ کشور را اجباری کرد آمادگی روسیه برای همکاری بین‌المللی در زمینه تولید واکسن کرونا قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... ایتالیا انجام تست کرونا برای مسافران از ۴ کشور را اجباری کرد آمادگی روسیه برای همکاری بین‌المللی در زمینه تولید واکسن کرونا پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ خطر ابتلا به کرونا در کودکان همچنان ادامه دارد/ علائم بیماری کرونا در کودکان را بشناسید ۲ طرح «گشایش اقتصادی» سرزمینی سوخته را به دولت بعد تحویل می‌دهد ۳ گزارش| تخریب زیست دریایی از طریق صید مخرب/ چرا از صید بی‌ضابطه ماهیان غیرماکول در عمان جلوگیری نمی‌شود؟ ۴ اصفهان| خطر حذف از فهرست میراث یونسکو "میدان نقش جهان" را تهدید می‌کند ۵ وزیر راه در گفت‌و‌گو با تسنیم: ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در طرح ملی مسکن ساخته می‌شود ۶ آژیر مجدد وضعیت قرمز کرونا در ایلام به صدا در آمد ۷ سردار اشتری: از نظر بودجه ‌در فشار هستیم/ ‌اعتبارات‌ ‌نیروی انتظامی ‌کفاف کارها را نمی‌کند‌ ۸ خسارات میلیاردی سیل به راه‌ها و ابنیه فنی گیلان؛ تجهیزات راهداری استان نیازمند نوسازی است مهمترین اخبار استانها رئیس دیوان عالی کشور: کوچک‌ترین خطا در قوه‌قضائیه قابل اغماض نیست آیت‌الله علم‌الهدی: عزاداری‌های محرم و صفر با رعایت مصوبات ستاد ملی کرونا انجام می‌شود معاون رئیس جمهور: ۱۰ پروژه عمرانی تا پایان سال در استان مازندران افتتاح می‌شود وزیر راه در گفت‌و‌گو با تسنیم: ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در طرح ملی مسکن ساخته می‌شود مهمترین اخبار تسنیم سرلشکر سلامی: انتقام خون حاج قاسم گرفته خواهد شد اختصاصی تسنیم| توافق مجلس و دولت برای اصلاح ساختار بودجه/ قرار شد دولت لایحه ندهد ایران و چین به دنبال توسعه روابط همه جانبه هستند/ واگذاری جزایر کذب است قطعنامه ضد ایرانی آمریکا با تاخیر در دستور کار شورای امنیت قرار گرفت شمار جان‌‌باختگان کرونا از ۱۹۰۰۰ نفر گذشت/ فوت ۱۷۴ نفر در ۲۴ ساعت گذشته درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۴۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از کارکنان آزمایشگاه مرکز بهداشت مهریز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، به مناسبت روز آزمایشگاه، مدیر شبکه بهداشت و درمان مهریز با حضور در آزمایشگاه مرکز بهداشت از کارکنان زحمتکش این مرکز با اهدای شاخه گل قدردانی کرد.

مختاری گفت: تلاشگران علوم آزمایشگاهی با تشخیص به موقع عوامل بیماری زا و با فداکاری و گذشت، سلامت و آسایش خود را در راه اعتلای ارزش‌های والای انقلاب اسلامی و سلامت جامعه صرف کرده اند. 

وی افزود: توجه به نقش و اهمیت دادن به جایگاه فعالان آزمایشگاهی در پیشبرد اهداف نظام سلامت و ارتقای خدمات این حوزه بسیار موثر و اثربخش است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهریز اظهار داشت: بدون شک روز آزمایشگاه، روز سپاس از جان‌ها و اندیشه‌های والایی است که در پویایی نظام سلامت خالصانه تلاش می‌کنند و جامعه بزرگ آزمایشگاهیان، دیده بانان گمنام عرصه‌های سلامت کشور هستند که در راه اعتلای سلامت جامعه همواره می‌کوشند.

دیگر خبرها

  • در نامه ای به وزیر بهداشت: وزارت بهداشت حذف هپاتیت C در ایران را اعلام کند
  • وزارت بهداشت حذف هپاتیت C در ایران را اعلام کند
  • ۱۰ شگرد رسانه‌ای برای اثرگذاری بر باورهای مخاطب
  • بازسازی آسیب‌های معدنکاری با اصلاح قانون معادن
  • تجلیل از کارکنان آزمایشگاه مرکز بهداشت مهریز
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • در واگذاری غرفه‌های سعدالسلطنه عدالت رعایت شود
  • برگزاری جشنواره بهداشت دهان و دندان در برخوار
  • برگزاری کلاس آموزشی بهداشت و پرورش کرم ابریشم در نیشابور
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد