Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، آیت فرخ پوررئیس اداره آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پلدختر گفت: یک دستگاه خودرو سواری پراید که از روستای «واشیان» به سمت پلدختر در حرکت بود در ۱۰ کیلومتری شرق پلدختر واژگون شد.

او افزود: شدت واژگونی به حدی بود که «علی تتری» راننده سواری پراید پس از پرت شدن به بیرون خودرو جان خود را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پلدختر گفت: بر اثر این حادثه خودرو سواری پراید دچار آتش سوزی شد که یک اکیپ اطفا از این اداره بلافاصله به محل حادثه اعزام شد.

فرخ پور افزود: نیرو‌های آتش نشانی علی رغم بعد مسافت، به موقع در محل حاضر و آتش را در کمترین زمان ممکن مهار کردند.

او از رانندگان خواست به دلیل کوهستانی بودن و نقاط حادثه خیز جاده‌های مواصلاتی شهرستان پلدختر به ویژه جاده‌های روستایی و جاده واشیان- دهلیچ سرعت مطمئنه را برای جلوگیری از این گونه حوادث دلخراش رعایت کنند.

 

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بنیاد شهید اشتغال دستگاه های اجرایی شورای اداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۴۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ مصدوم انحراف از جاده خودروی سواری در محور آبادان به اهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: پنج شنبه ۳۰ فروردین ماه سال جاری طی تماسی با مرکز ارتباطات اورژانس پیش بیمارستانی ۱۱۵ مبنی بر انحراف از جاده خودروی سواری پراید در محور آبادان به اهواز، ۱۵ کیلومتر بعد از سه راهی خوردورق، بلافاصله ۳ گروه امدادی از نزدیک‌ترین پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی آبادان و به محل حادثه اعزام شدند.
دکتر افشین دریانبرد افزود: در این حادثه ۷ تن مصدوم شدند که پس از دریافت اقدامات درمانی لازم  چهار نفر برای ادامه درمان به بیمارستان شهید معرفی زاده شهرستان شادگان منتقل شدند.

۳ مصدوم از مصدومین این حادثه کودک،۱۳ ،۶ و ۴ساله بودند.

دیگر خبرها

  • یک کشته و پنج مصدوم در تصادف دو پراید در جاده اهر- مشگین شهر
  • واژگونی مرگبار پراید در محور هفتکل -اهواز
  • ۵ مصدوم در حادثه واژگونی خودروی پراید در شرق سبزوار
  • ۵ مصدوم در واژگونی پراید در شرق سبزوار
  • واژگونی خودرو در جاده شازند یک فوتی و ۲ مصدوم بر جا گذاشت
  • خودروی تیبا با ۱۰ سرنشین واژگون شد/مصدومیت ۵ نفر
  • ۷ مصدوم انحراف از جاده خودروی سواری در محور آبادان به اهواز
  • شب پرحادثه برای آتش نشانی قزوین/ سه حادثه طی دو ساعت
  • شب پرحادثه برای آتش نشانی قزوین / سه حادثه طی دو ساعت
  • واژگونی اتوبوس در یزد / ۱۳ نفر مصدوم شدند