Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی خراسان شمالی از کشف 9 فقره پرونده جعل و کلاهبرداری در استان به ارزش 3 میلیارد و 693 میلیون و 900 هزار ریال خبر داد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ؛ سردار علیرضا مظاهری  با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام چند مورد شکایت شهروندان مبنی بر اینکه افرادی با استفاده از ترفند هایی از جمله خرید و فروش خودرو، ملک و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. اقدام به کلاهبرداری و جعل اسناد کرده اند، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت. 

وی با اشاره به اینکه کارآگاهان با تلاش مستمر و به موقع موفق شدند محل اختفای این افراد را شناسایی کنند، افزود: در این رابطه 6 نفر متهم دستگیر و برای تکمیل تحقیقات به مقر پلیس آگاهی منتقل شدند. 

این مقام ارشد انتظامی در استان با بیان اینکه متهمان در تحقیقات انجام شده به 9 فقره جعل و کلاهبرداری به ارزش 3 میلیارد و 693 میلیون و 900 هزار ریال اعتراف کردند، تصریح کرد: در نهایت این افراد بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند. 

فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی در پایان با تاکید بر اینکه پلیس هیچ وقت اجازه نخواهد داد تا امنیت پایدار استان خدشه دار شود از شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خراسان شمالی مظاهری جعل و کلاهبرداری علیرضا مظاهری نیروی انتظامی خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۴۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری کلاهبردار وام ازدواج در بوکان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سرهنگ موسی بهاری افزود: در پی دریافت خبری مبنی بر کلاهبرداری از شهروندان به بهانه وام ازدواج، موضوع شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار تیم ویژه مبارزه با جرایم سایبری انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی اضافه کرد: کارشناسان پلیس فتا با پایش صفحات مجازی و رصد اقدامات مجرمانه، موفق به شناسایی متهم شده و او را با هماهنگی قضایی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی بوکان با اشاره به معرفی متهم به مرجع قضایی ادامه داد: شهروندانی که به این شیوه مورد کلاهبرداری واقع شده‌اند، می‌توانند جهت اعلام شکایت و تشکیل پرونده به پلیس فتای انتظامی بوکان مراجعه کنند.

سرهنگ بهاری بیان کرد: اگر متقاضیان قبل از هرگونه پرداختی یا ارائه مدارک شناسایی برای تحقیق و استعلام صحت پرداخت وام از طریق بانک مربوط اقدام کنند، به آسانی از وقوع این نوع کلاهبرداری ها پیشگیری می شود.

دیگر خبرها

  • ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان شمالی کشف شد
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در اصفهان
  • سارق منازل در کنگان دستگیر شد
  • بازداشت کلاهبردار معامله خودرو در آبادان
  • کلاهبردار وام ازدواج در بوکان دستگیر شد
  • دستگیری قاتل فراری در شوش
  • کشف کلاهبرداری ۳۸ میلیاردی در بجنورد
  • دستگیری کلاهبردار وام ازدواج در بوکان
  • ۲۱ مال‌خر توسط پلیس آگاهی خراسان شمالی بازداشت شد
  • کلاهبرداری ۳۸ میلیاردی در بجنورد