Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، به منظور ارائه خدمات به آن دسته از داوطلبان آزمون سراسری سال ۱۳۹۹ که دچار بیماری کرونا شده‌اند (اعم از بیمارانی که در بیمارستان بستری و یا در منزل قرنطینه هستند) سازمان سنجش با هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تدابیر ویژه‌ای اتخاذ کرده است.

داوطلبانی که علائم بیماری آنها از تاریخ ۱۶ مرداد ۹۹ به صورت قطعی تایید شده لازم است از امروز چهارشنبه ۲۲ مرداد ۹۹ تا پنجشنبه ۲۳ مرداد ۹۹ با مراجعه به درگاه اینترنتی سازمان سنجش (بخش آزمون سراسری) فرم خوداظهاری را تکمیل کرده و گواهی مبنی بر داشتن بیماری کرونا (تاییدیه بیمارستان و یا نتیجه تست یا آزمایش مبنی بر مثبت بودن به ویروس کرونا) را در بخش مورد نظر بارگذاری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داوطلبانی که این فرم را تکمیل کنند بر اساس دستورالعمل‌های وزارت بهداشت از سایر داوطلبان جدا شده و آزمون آنها در یکی از بیمارستان‌های تعیین شده صرفاً در شهرهای محل آزمون به همراه سایر داوطلبان مبتلا به بیماری کرونا برگزار خواهد شد و پس از اتمام مهلت ثبت نام، امکان تغییر در درخواست به هیچ وجه وجود ندارد.

داوطلبان می‌توانند با سه روش «شماره پرونده، کد ملی، عبارت امنیتی»، «شماره پرونده، کد پیگیری، عبارت امنیتی» و «شماره پرونده، شماره سریال، عبارت امنیتی» فرم خود را تکمیل کنند.

همچنین همه داوطلبان آزمون سراسری سال ۱۳۹۹ لازم است از روز سه‌شنبه ۲۸ مرداد ۹۹ به سامانه خوداظهاری بیماری کرونا به آدرس https://salamat.gov.ir مراجعه کرده و نسبت به تکمیل فرم خوداظهاری، اقدام کنند. اطلاعات این فرم در وزارت بهداشت محفوظ است. تکمیل این فرم به منزله تأیید سلامت داوطلبان شرکت کننده در آزمون سراسری سال ۱۳۹۹ است.

به گزارش مهر، آزمون سراسری سال ۱۳۹۹ بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا در روزهای چهارشنبه ۲۹ مرداد، پنجشنبه ۳۰ مرداد، جمعه ۳۱ مردادماه و شنبه اول شهریور ماه سال ۱۳۹۹ در سراسر کشور با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مصوب برگزار خواهد شد.

کد خبر 4997840

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا خوداظهاری سازمان سنجش کنکور 99 پروتکل های بهداشتی ویروس کرونا آزمون کارشناسی ارشد سازمان سنجش مرکز سنجش آموزش پزشکی دانشگاه های علوم پزشکی کنکور 99 پروتکل های بهداشتی دانشگاه آزاد اسلامی وزارت علوم تحقیقات و فناوری محمد مهدی طهرانچی تعویق کنکور آزمون دستیاری توزیع کارت ورود به جلسه آزمون دکتری تخصصی آزمون سراسری سال ۱۳۹۹ بیماری کرونا مرداد ۹۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۴۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز، چهارشنبه آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسۀ کنکور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، ۵هزار و ۱۴۲ داوطلب آبادانی و خرمشهری برای راهیابی به دانشگاه‌ها در آزمون سراسری ۱۴۰۳ با هم رقابت می‌کنند.

در آبادان ۳ هزار و ۲۳۳ داوطلب در حوزه‌های امتحانات اداره آموزش و پرورش و دانشگاه آزاد اسلامی از ساعت ۷ صبح در محل برگزاری آزمون حاضر می‌شوند.  همچنین یکهزار و ۹۰۹ داوطلبان خرمشهری با حضور در حوزه امتحانی دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر برای ورود به دانشگاه‌های کشور تلاش می‌کنند.
آزمون رشته‌های علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی صبح پنجشنبه، رشته‌های هنر و زبان‌های خارجی عصر همان روز و رشته علوم تجربی در صبح جمعه برگزار می‌شود.
به گفته مسئولان برگزاری آزمون درب سالن امتحانات در نوبت صبح ساعت ۷ و سی دقیقه و بعد از ظهر ساعت ۱۴ بسته می‌شود. 

کارت‌های شرکت در آزمون همه داوطلبان به‌همراه راهنمای شرکت در آزمون تا روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ در سامانه جامع آزمون سراسری (مندرج در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور) قابل مشاهده و چاپ است. 

امروز آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسۀ کنکور است، داوطلبان توجه داشته باشند تا پایان امروز چهارشنبه مهلت دارند با ورود به درگاه سازمان سنجش کارت ورود به جلسۀ خود را دریافت کنند.

در گروه‌های علوم انسانی در استان خوزستان ۱۰ هزار و ۵۷ نفر، تجربی هشت هزار و ۴۷۶ نفر، ریاضی هزار و ۷۱۳ نفر، زبان ۸۰۴ نفر و هنر ۴۲۳ نفر در حوزه‌های آموزش و پرورش با هم رقابت می کنند.
آزمون سراسری امسال در دو مرحله در ماه‌های اردیبهشت و تیر ماه برگزار می شود.

 

بیشتر بدانید: 

هشدار به داوطلبان آزمون سراسری
مسئول حفاظت آزمون استان خوزستان درباره عضویت داوطلبان در گروه‌ها و کلاهبرداری در فضای مجازی هشدار داد.

دیگر خبرها

  • انتشار کارنامه اولیه کنکور ۱۴۰۳ در مرداد
  • نتایج اولیه کنکور سراسری ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می‌شود
  • اعلام نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ در نیمه مرداد
  • نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می‌شود
  • نمرات سال گذشته کنکوری‌ها همچنان معتبر است/ انتشار کارنامه اولیه در مرداد
  • نمرات کنکور سال گذشته داوطلبان همچنان معتبر است/ انتشار کارنامه اولیه در مرداد
  • نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می شود
  • امروز، چهارشنبه آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسۀ کنکور
  • مهلت دریافت کارت کنکور فردا به پایان می‌رسد
  • فردا، آخرین مهلت دریافت کارت کنکور