Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-03-28@19:50:54 GMT

مهاجم دورگه خارجی در راه پرسپولیس!+ عکس

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۵۴۸۸۷

مهاجم دورگه خارجی در راه پرسپولیس!+ عکس

به گزارش افکارنیوز،

باشگاه پرسپولیس فعالیت‌های نقل و انتقالاتی خود را آغاز کرده و می‌خواهد حضور پرقدرتی در لیگ قهرمانان آسیا داشته باشد.

اخبار ورزشی- البته کادر فنی و هواداران پرسپولیس بیشتر از جذب بازیکن جدید نگران جدایی ستاره‌های خود هستند. نفراتی مثل بشار، شجاع، امیری، علیپور و ترابی که انصافاً نقش پررنگی در قهرمانی‌های اخیر سرخپوشان داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چند روز قبل خبر توافق علی علیپور با یک تیم چینی در رسانه‌های مختلف مطرح شد و احتمال جدایی بهترین گلزن پرسپولیسی‌ها در پایان فصل وجود دارد. آن‌طور که گفته شد آنقدر مبلغ پیشنهادی تیم چینی به مهاجم پرسپولیس زیاد است که رد کردن آن کار بسیار سختی خواهد بود. چه علیپور جدا شود و چه در پرسپولیس باقی بماند، یحیی برای فصل آینده به مهاجم جدید نیاز دارد.

پرسپولیسی‌ها آن‌طور که گفتند برای فصل آینده دو مهاجم جذب خواهند کرد که با توجه به شرایط موجود قطعاً داخلی خواهد بود. در چند وقت اخیر گزینه‌های مختلفی در خط حمله به گل‌محمدی پیشنهاد شدند ولی حضور هیچ‌کدام از آنها در پرسپولیس فصل آینده قطعی نشده است. «دنیس اکرت»، مهاجم دورگه ایرانی- آلمانی جدیدترین گزینه‌ای است که برای حضور در پرسپولیس به یحیی پیشنهاد شد. این مهاجم 23 ساله که متولد بن آلمان است، مادربزرگی ایرانی دارد و در حال حاضر برای اینگولشتات04 در بوندس‌لیگا 3 بازی می‌کند. اکرت در 30 بازی این فصل 14 گل به ثمر رساند. البته با توجه به ممنوعیت حضور بازیکنان خارجی در پرسپولیس و استقلال، معلوم نیست این بازیکن دورگه شامل این قانون خواهد شد یا خیر.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس استقلال پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا بشار رسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۴۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۱۵ تیم خارجی در رقابت‌های بین‌المللی کوراش اسفراین

ایسنا/خراسان شمالی رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اسفراین حضور ۱۵ تیم خارجی در رقابت‌های بین‌المللی کشتی کوراش در این شهرستان خبر داد.

 عباس توکلیان در گفت و گو با ایسنا افزود: مسابقات جایزه بزرگ کشتی کوراش در روزهای ۲۳ و ۲۴ فروردین‌ماه با حضور ۱۵ تیم خارجی در گود چشمه زینل‌خان اسفراین برگزار می‌شود.

وی افزود: رقابت‌های بین‌المللی کوراش یک روز قبل از برگزاری مسابقات کشتی باچوخه اسفراین برگزار می‌شود.

توکلیان گفت: فرانسه، لیتوانی، روسیه، یونان، عراق، ترکمنستان، هند، قرقیزستان، پاکستان، تایلند، کنگو، ازبکستان، افغانستان، تاجیکستان، قزاقستان و ایران تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شایعات تکراری درباره مهلت پرسپولیس و استقلال برای پرداخت بدهی‌ها
  • حضور ۱۵ تیم خارجی در رقابت‌های بین‌المللی کوراش اسفراین
  • مهاجم جوان پرسپولیس مخالف استخدام خارجی!
  • مصدومیت، سرماخوردگی و صعود به یورو؛ خارجی‌های پرسپولیس در فیفادی چه کردند؟
  • پیام یولیان ناگلزمان به تیمو ورنر: درهای ورود به تیم ملی همچنان باز است
  • سوغات خارجی‌های پرسپولیس از فیفادی
  • ویرا دوباره به پرسپولیس مهاجم معرفی می‌کند
  • فوتبالیست دورگه ایرانی - دانمارکی که در ایتالیا عاشق «تراکتور» است
  • رد شکایت پرسپولیس از مهاجم سرشناس استقلال از سوی کمیته استیناف
  • شکست حقوقی پرسپولیس از مهاجم استقلال