Web Analytics Made Easy - Statcounter

برباتوف به صحبت درباره دو بازیکنی پرداخته است که مورد انتقادات زیادی قرار گرفتند؛ یکی از آن ها توانسته است در ایتالیا فرم خوب خودش را بازیابی کند و دیگری کم کم از از نظرها غیب می شود.

دیمیتار برباتوف می گوید روملو لوکاکو انگیزه بالایی برای انتقام گرفتن از منچستریونایتد خواهد داشت.

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت گل، این مهاجم بلژیکی با وجود به ثمر رساندن 42 گل طی 96 بازی برای منچستریونایتد، همواره در دوران حضور در این تیم مورد انواع و اقسام انتقادات قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نتیجه مهاجم پیشین چلسی راهی فوتبال ایتالیا شد و در آنجا طی 49 بازی، 31 گل برای نراتزوری به ثمر رسانده است. اگر منچستریونایتد بتواند سویا را شکست بدهد و اینتر هم برابر شاختار دونتسک به پیروزی برسد، لوکاکو در فینال لیگ اروپا با تیم سابق خود رو به رو خواهد شد. برباتوف در این باره گفت:

لوکاکو مرا نگران می کند؛ او در فصل اول حضورش در اینتر 23 گل (در سری آ) زد که این دستاورد بسیار خوبی است. همیشه گفتم که او را به عنوان یک بازیکن دوست دارم و می دانم اگر فرصت پیدا کند، گلزنی خواهد کرد. خیلی سریع و قوی است و دوشنبه قبل گلی تماشایی به ثمر رساند. او تهدید اصلی برای هر حریف اینتر محسوب می شود. اینتر همچنین الکسیس سانچز و اشلی یانگ را در اختیار دارد که شناخت خوبی از منچستریونایتد دارند. اگر آن ها در فینال برابر یونایتد بازی کنند، این بازیکنان در پی این خواهند بود که از تیم سابق خود انتقام بگیرند و ثابت کنند که فروش شان اشتباه بود. لوکاکو دوست خواهد داشت مقابل تیمی که به او اجازه جدایی داد چند گل بزند. انتقادات زیادی در منچستر از لوکاکو صورت می گرفت و او حق داشت که برود. حالا می بینیم که برای اینتر فوق العاده کار کرده است. 

پیام برباتوف به بیل

مبحث بعدی گرت بیل بود. به نظر مهاجم پیشین تاتنهام، لیاقت بیل نیمکت نشینی نیست. بیل پس از شروع مجدد مسابقات فوتبال حتی یک دقیقه هم بازی نکرده است و این برای برباتوف قابل درک نیست. 

وقتی شنیدم گرت بیل نمی خواهد بازی کند غافلگیر شدم و زمانی که زین الدین زیدان این خبر را با رسانه ها در میان گذاشت، بیشتر جا خوردم. یک جای کار در مورد او می لنگد. اگر آماده است، واقعا حیف است که بازی نمی کند. چنین تصمیمی از سوی یک بازیکن مرا گیج می کند. از همین جا می گویم: «گرت، می خواهم شاهد فوتبال بازی کردن تو باشم!» او آنقدری توانمند است که لیاقتش نیمکت نشینی نباشد.  

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۴۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت دو بازیکن اینتر از بازی‌های ملی با مصدومیت

دو بازیکن اینتر به دلیل مصدومیت، از اردوی تیم های ملی خودشان خارج شدند.

طرفداری | استفان دی فرای و یان زومر، مدافع هلندی و دروازه بان سوئیسی اینتر امروز به دلیل مصدومیت هایی که در بازی های ملی برایشان رخ داد، تحت معاینات پزشکی قرار گرفتند. نتیجه این معاینات نشان داد که بازگشت به میلان و ریکاوری تحت نظر کادر پزشکی باشگاه، بهترین تصمیم است. 

یان زومر دچار پیچ خوردگی مچ پای راست شده و وضعیتش روز به روز بررسی خواهد شد. استفان دی فرای هم از ناحیه ران پای راست دچار کشیدگی عضلانی شده و طی چند روز آینده، دوباره تحت معاینه قرار خواهد گرفت. 

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • خوسلو در رادار منچستریونایتد قرار گرفته‌است
  • بازگشت ترنت الکساندر آرنولد به میادین در بازی با منچستریونایتد
  • ایوان تونی: در سن کوبی مینو ایکس‌باکس بازی می‌کردم
  • روملو لوکاکو و دریافت پیشنهادی با دستمزد ۵۰ میلیون یورو در سال از عربستان
  • نیمکت‌نشینی بیرانوند یک تصمیم درست بود/ می‌خواهند استقلال را نابود کنند!/ نکونام پست این بازیکن را عوض کند
  • گری اونیل، گزینه‌ای جدید برای نیمکت منچستریونایتد
  • چرا مدافع جوان تیم ملی نیمکت نشین شد؟
  • چهره خندان بیرانوند در روز نیمکت نشینی
  • رامین رضاییان بازیکن استقلال را نیمکت‌نشین می‌کند؟
  • بازگشت دو بازیکن اینتر از بازی‌های ملی با مصدومیت