Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی گفت: بنیاد شهید در قالب سیستم‌های سرمایه گذاری درحوزه اشتغال لرستان سرمایه گذاری کند.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ حجت الاسلام شاهرخی  روز  پنجشنبه در جلسه شورای اداری استان لرستان که باحضور سعید اوحدی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور برگزار شده بود با اشاره به ظرفیت‌های لرستان در حوزه‌های مختلف ، اظهار کرد: می‌طلبد که بنیاد شهید در قالب سیستم‌های سرمایه گذاری خود مانند کوثر در لرستان و حوزه اشتغال این استان سرمایه گذاری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به تعطیلی برخی واحدهای اقتصادی و تولیدی لرستان ، افزود: متأسفانه جدیت لازم از سوی وزارت صنعت و همچنین هیئت مدیره این واحدها برای تعیین تکلیف کارخانه‌های تعطیل وجود ندارد.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به بیکاری فرزندان شهدا در لرستان ،گفت: آمارها در این رابطه قابل قبول نیست.

حجت الاسلام شاهرخی ضمن تاکید بر ضرورت تشکیل کارگروه ویژه ارتقا فرهنگی و توسعه لرستان ، ادامه داد: همچنین می‌طلبد که سهم لرستان از اعتبارات و بودجه ملی افزایش پیدا کند.

او با اشاره به ظرفیت‌های حوزه آب لرستان ،خاطر نشان  کرد: متأسفانه با وجود این ظرفیت‌ها لرستان در حوزه سدسازی و برداشت آب توفیق لازم را نداشته است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به پیگیری برای سرمایه گذاری نهادهایی مانند ستاد اجرایی فرمان امام در لرستان،یادآورشد: ضرورت دارد که کارگروه ویژه ارتقا فرهنگی و توسعه لرستان تشکیل شود.

حجت الاسلام شاهرخی با اشاره به وجود فضای همدلی و وحدت در لرستان ، بیان  کرد: خوشبختانه با حضور نیروهای جهادی و جوانان انقلابی یک صدای واحد و صدای وحدت در استان بلند است و امیدواریم با حمایت مسئولان زمینه حل مشکلات لرستان در حوزه‌های مختلف فراهم شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اشتغال بنیاد شهید نماینده ولی فقیه در لرستان سرمایه گذاری حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۴۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۲۰۰ میلیاردتومان تسهیلات اشتغال مددجویان مازندران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، میثم معافی درجلسه بررسی اعتبارات تسهیلات اشتغال از منابع جز۳ تبصره ۱۸ در سال ۱۴۰۲  با اشاره به اهمیت منابع جز ۳ بند ب تبصره ۱۸ در رفع مشکلات تامین مالی کسب و کار‌های خرد و متوسط افزود: در سال گذشته سهم امداد در جز۳ بند (ب) تبصره ۱۸، سیصد و چهل میلیارد تومان بوده که ۲۹۶ میلیارد تومان به کمیته امداد استان مازندران تخصیص یافته است که تاکنون ۲۳۲ میلیارد تومان توسط بانک‌های عامل تسهیلات اشتغال به ۱۹۵۲ مددجو و نیازمند پرداخت شده است.

معافی با بیان اینکه مازندران در جذب اعتبارات جز۳ در کشور رتبه‌های برتر را کسب کرده است ازهمکاری بانک‌های مهر ایران، سپه، کشاورزی، ملی واقتصاد نوین در اعطا تسهیلات اشغال به مددجویان و نیازمندان تشکر و قدردانی کرد.

مدیر کل کمیته امداد مازندران گفت: تسهیلات پرداختی در اجرای طرح‌های اشتغال در بخش‌های دامپروری، کشاورزی، خدماتی، صنفی، صنعتی، صنایع دستی و... بوده است.

خاطر نشان می‌شود دراین جلسه بانک‌های عامل جهت تسریع در فرایند پرداخت تسهیلات و جذب کل اعتبارات تخصیصی قول مساعد دادند.

یادآور می شود، جلسه بررسی اعتبارات تسهیلات اشتغال از منابع جز۳ و ۴بند (ب) تبصره ۱۸ در سال ۱۴۰۲ مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان مازندران سید اسماعیل هاشمی، نمایندگان استانداری، اداره تعاون کارو رفاه اجتماعی، مدیریت برنامه ریزی و بانک‌های عامل برگزار شد.

دیگر خبرها

  • فعال کردن ۳۵۰ هزار میلیارد ریال صنایع راکد لرستان نگاه ویژه دولت را می طلبد
  • مصوبات مهم سفر رئیس‌جمهور به لرستان اجرایی نشد
  • فعال شدن صنایع راکد لرستان نیازمند نگاه ویژه دولت
  • مصوبات مهم سفر رئیس جمهور به لرستان عملیاتی نشده است
  • مصوبات مهم سفر رئیس جمهور به لرستان عملیاتی نشد
  • فعال کردن ۳۵۰ هزار میلیارد ریال صنایع راکد لرستان نگاه ویژه دولت را می‌طلبد
  • بانک‌های استان سمنان تخصیص بیشتر تسهیلات تبصره ۱۸ را افزایش دهند
  • اختصاص ۲۰۰ میلیاردتومان تسهیلات اشتغال مددجویان مازندران
  • تحقق ۱۵۰ درصدی تعهد اشتغال در شهرستان خوروبیابانک
  • پیگیر موضوع افزایش سهم مشهد از بودجه ملی زیارت هستیم