Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، فرزین رضاعی ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران رسانه‌های استان کردستان اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته در مجموع ۱۷ بیمار جدید مبتلا به ویروس کرونا در استان کردستان شناسایی شده‌اند.

وی با اشاره به شمار بیماران بستری شده در بیمارستان‌های استان کردستان تا ظهر امروز، گفت: هم اکنون ۱۲۵ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان کردستان بستری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضاعی با بیان اینکه شهرستان سنندج دارای بیشترین بیمار مبتلا به کرونا است، عنوان کرد: هم‌اکنون در بیمارستان توحید سنندج ۵۵ نفر و بیمارستان کوثر سنندج ۱۶ نفر بستری هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان افزود: هم اکنون در امام خمینی (ره) سقز ۱۰ نفر، بوعلی مریوان یک نفر، فجر مریوان ۱۰ نفر، شهید بهشتی قروه ۱۲ نفر، امام حسین بیجار ۱۲ نفر، بیمارستان سینا کامیاران یک نفر، بیمارستان امام خمینی (ره) دیواندره دو نفر، صلاح الدین بانه یک نفر و رازی بانه پنج نفر بستری هستند.

رضاعی به وضعیت بیماران بدحال در بیمارستان‌های سطح استان کردستان اشاره کرد و یادآور شد: هم‌اکنون ۳۱ نفر بیمار مبتلا به کرونا در بخش ویژه (آی. سی.یو) بستری هستند.

وی آمار فوت شدگان بر اثر بیماری کرونا در استان کردستان از ابتدا تاکنون را ۴۲۳ نفر عنوان کرد و گفت: در ۲۴ ساعت گذشته خوشبختانه هیچ بیمار کرونایی جان خود را از دست نداده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: تا ظهر امروز ۸۱ نفر در سقز، ۱۴۶ نفر در سنندج، ۳۶ نفر در قروه، ۳۲ نفر در بانه، ۲۳ نفر در مریوان، ۲۵ نفر در بیجار، ۳۸ نفر در کامیاران، ۳۲ نفر در دیواندره و ۱۰ نفر در دهگلان جان خود را از دست داده‌اند.

وی با اشاره به نظارت دانشگاه علوم پزشکی بر دفن افراد فوت شده به‌دلیل ابتلاء به ویروس کرونا، بیان کرد: همه موارد به‌صورت بهداشتی و با رعایت دستورالعمل‌های مرتبط با این کار که از سوی وزارت بهداشت اعلام شده، دفن شده‌اند.

رضاعی خطاب به مردم استان کردستان گفت: روند فاصله‌گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک، شست‌وشوی مرتب دست‌ها با آب و صابون، اجرای اصول بهداشتی و قرنطینه را تا قطع زنجیره این ویروس مهلک رعایت کنید در غیر این صورت افزایش تعداد زیاد مبتلایان و مرگ بر اثر کرونا در استان را شاهد خواهیم بود.

کد خبر 4997804

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی کردستان آمار کرونا ویروس کرونا روز خبرنگار شیراز بوشهر شیوع کرونا محرم 99 عید غدیر خم آمار کرونا ماه محرم گرگان شهرکرد قزوین کمک مومنانه بیرجند کرونا در استان استان کردستان بستری هستند هم اکنون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۵۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان اسبق استقلال از تصادف جان سالم به در برد +عکس

بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال و تیم ملی از یک حادثه رانندگی جان سالم به در برد و در بیمارستان بستری شد.

به گزارش مشرق، امیرحسین صادقی مدافع اسبق استقلال که سابقه حضور در ۲ جام جهانی را نیز در کارنامه ورزشی‌اش دارد، امروز دچار سانحه رانندگی شد.

صادقی که در این حادثه با آسیب‌دیدگی شدید از ناحیه سر، دست و پا، در بیمارستان بستری شد.

خوشبختانه وضعیت این بازیکن پایدار است و خطری او را تهدید نمی‌کند.

پیگیری‌ حاکی از آن است که صادقی از ناحیه دست تحت عمل جراحی قرار خواهد گرفت. کاپیتان اسبق استقلال با انتشار پیامی در فضای مجازی، تصویری از خود در بیمارستان منتشر کرد و نوشت: «چون می‌گذرد غمی نیست»

دیگر خبرها

  • شناسایی ۹۱۸ بیمار مبتلا به هموفیلی در فارس
  • شناسایی ۱۳۰۰۰ بیمار مبتلا به هموفیلی در ایران
  • ‌شناسایی ۹۱۸ بیمار مبتلا به هموفیلی در فارس
  • شناسایی حدود۱۲ هزار بیمار مبتلا به دیابت و فشار خون درنیشابور
  • کاپیتان اسبق استقلال از تصادف جان سالم به در برد (+عکس)
  • کاپیتان اسبق استقلال از تصادف جان سالم به در برد +عکس
  • کاپیتان سابق استقلال تصادف کرد + عکس
  • شناسایی ۱۲ مورد بیماری «کیست هیداتید» در کهگیلویه و بویراحمد
  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • عمل جراحی ترمیم دنده‌های شکسته در زنجان انجام شد