Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر در نشست شورای آب استان بیان کرد: با کار‌های انجام گرفته تنش آبی در تابستان نداشتیم البته معنی آن این نیست که در بعضی از مناطق کمبود آب نبوده است اما این اقدامات باعث شده که تا امروز شاهد مشکلات کمتری در حوزه تامین آب آشامیدنی باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: پس از بروز مشکلات آبرسانی در برازجان در سال ۱۳۹۷ برای بررسی وضعیت آب آشامیدنی استان بوشهر هر دو هفته یک بار جلسه شورای آب تشکیل می‌شود و مشکلات آبرسانی در شهر‌ها و روستا‌های استان به صورت مستمر رصد و طرح‌های مختلف برای حل آن‌ها اجرا می‌شود.

استاندار بوشهر با ابراز خرسندی از اجرای طرح‌های آبرسانی ادامه داد: با همه کمبود‌ها و محدودیت‌ها تلاش‌های مهمی در اجرای طرح‌های آبرسانی صورت گرفته که نقش مهمی در تامین آب شهر‌ها و روستا‌ها داشته است.

بیشتر بخوانید

تکمیل آب‌شیرین‌کن‌ها ظرفیت تولید آب را در بوشهر به ۴۰ درصد می‌رساند

گراوند عنوان کرد: ممکن است برخی نقاط کمبود‌هایی در تامین آب آشامیدنی داشته باشند، اما تنش در حوزه آب در تابستان گزارش نشده است و با تکمیل طرح‌های آبرسانی تامین آب آشامیدنی در شهر‌ها و روستا‌های استان به وضعیت پایداری می‌رسد.

او با اشاره به مشکلات آبرسانی در شهر بوشهر افزود: پیش‌تر، به‌ویژه جنوب شهر بوشهر مشکلات آبرسانی داشت و برخی نقاط با تانکر آبرسانی می‌شد که با تصمیمات صورت گرفته در نشست‌های شورای آب استان و کمک‌های دریافتی از آب و فاضلاب کشور، اکنون مشکل آبرسانی در این نقاط برطرف شده است.

استاندار بوشهر از پایدار شدن تامین آب در همه نقاط شهر بوشهر خبر داد و بیان کرد: با اجرای طرح‌های آبرسانی و تکمیل آن‌ها تامین آب در این شهر به حالت متعادلی می‌رسد.

گراوند با تاکید بر تسریع در تکمیل اجرای طرح‌های آب‌شیرین‌کن بوشهر، عسلویه، خط انتقال آب سیراف- جم گفت: برای تسریع در اجرای طرح‌های آبرسانی استان بوشهر اعتبار لازم تخصیص یافته است.

گراوند از تخصیص ۶۶ میلیارد ریال اعتبار به شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر برای تسریع در اجرای طرح‌ها خبر داد و افزود: برای اجرای طرح‌های آب منطقه‌ای بوشهر از جمله طرح آبیاری نوین در ۲۴۰۰ هکتار نخیلات سعدآباد ۳۷ میلیارد ریال تخصیص یافت.

او با اشاره به اینکه در اجرای طرح‌های آب و فاضلاب علاوه بر اعتبارات استانی، منابع ملی هم اختصاص می‌یابد، بیان کرد: در اجرای طرح فاضلاب بوشهر ۳۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات سفر استانی رئیس جمهورمصوب شده که به‌زودی ابلاغ می‌شود و مطالبات پیمانکاران پرداخت و باقیمانده این طرح تکمیل می‌شود.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمبود آب مصرف آب صرفه جویی در مصرف آب نوبت بندی آب اجرای طرح های آبرسانی اجرای طرح های آب مشکلات آبرسانی اجرای طرح ها آب آشامیدنی تامین آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۵۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل پروژه‌های عمران شهری «دیلم » تسریع می‌شود

ایوب ترک‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به منظور اجرای پروژه‌های عمرانی شهری و رفع مشکلات و نیازهای شهروندان طرح‌ها و پروژه‌های متعددی در نقاط مختلف شهر در دست اجرا است.

وی تسریع در تکمیل پروژه‌ها را بسیار مهم دانست و اضافه کرد: در همین راستا با استفاده و بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها، برای تسریع در تکمیل پروژه‌های عمران شهری از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

وی افزود: مدیریت شهری در سال جاری به طور جد امورات خدمات شهری، فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی و از همه مهم‌تر زیبا سازی و توسعه مبلمان شهری را به عنوان اولویت‌های اول خود قرار داده است.

ترک‌زاده بیان کرد: نظارت کافی بر اجرا و تکمیل پروژه‌های عمرانی صورت می‌گیرد تا هم شاهد کیفیت بالای اجرای پروژه‌ها باشیم و هم سرعت بالاتری را در اجرای آن داشته باشیم.

کد خبر 6081887

دیگر خبرها

  • آبرسانی به ۵ هزار روستا در کشور
  • اجرای ۱۲ پروژه آبرسانی در رامسر
  • مشهد تابستان سختی را پیش رو دارد، کمبود ۶ هزار لیتر بر ثانیه آب
  • تکمیل پروژه‌های عمران شهری «دیلم » تسریع می‌شود
  • آب‌رسانی سیار به ۲۸۵ روستا در استان مرکزی
  • اجرای طرح بزرگ آبرسانی جدید الاحداث در یزد
  • اجرای طرح بزرگ آبرسانی از چاه‌های جدید الاحداث یزد
  • آب‌رسانی سیار به ۲۸۵ روستای استان مرکزی
  • مواد غذایی مفید برای تسکین درد مزمن
  • اجرای طرح آبرسانی پایدار در ۲۱۱ روستای ایلام