Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام نیوز، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همزمان با سالروز پیروزی غرورآفرین حزب الله لبنان در برابر رژیم جعلی صهیونیستی در جنگ 33 روزه و روز مقاومت اسلامی در جمع فرماندهان و مسئولین نیروی قدس سپاه با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و جبهه مقاومت به ویژه سپهبد شهید قاسم سلیمانی، از این سردار بزرگ آسمانی به عنوان ذخیره جاودان اسلام و مجاهدی که با شهادتش عواطف و احساسات را فراتر از ایران و مرزهای سرزمینی جهان اسلام، در سراسر دنیا به یکدیگر پیوند داد، نام برد و اظهار کرد: شهادت این سردار سربلند روح جدیدی از نشاط و بهجت انقلابی را در کالبد سرزمین‌های اسلامی دمید و سرافرازی جاودانه را برای انقلاب اسلامی، نظام ، ملت ایران و سپاه به ارمغان آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه پرچم و مشعل فروزانی که توسط حاج قاسم عزیز ما به اهتزاز در آمد بر زمین نخواهد ماند، گفت: امروز در تمامی صحنه های تقابل با دشمنان همچنان روح جهاد جاری است و  مجاهدان در صحن ماندند و دشمنان نیز افسرده و ناامید، تماشاگر صحنه های تحولی هستند که روز به روز به نفع امت اسلامی رقم می‌خورد.

سرلشکر سلامی هنر نیروی قدس سپاه را ارائه فرمول "غلبه عده‌ای کم  بر دشمنان زیاد" و تفسیر مجسم آیات نورانی قرآن برشمرد و اظهار کرد: شکست دادن ائتلافی از بزرگترین قدرت های مادی تاریخ بشر که به هم پیوسته و در هم تنیده بودند و بر باطلشان متحد بوده و هستند،  اقدامی بزرگ و تحقق وعده های الهی بود که توسط مجاهدان راه خدا به بهترین شکل رقم خورد.

وی جغرافیای انقلاب اسلامی را میدان تقابل دائمی با دشمنان اسلام خواند و اظهار کرد: وجه مشترک تمامی این تقابل ها این بود که یک طرف آن انقلاب اسلامی با میدان‌داری ایران  و یک طرف آن استکبار جهانی به سرکردگی امریکا بوده و گذر زمان نشان داده که انقلاب اسلامی با هوشمندی و درایت رهبرانش، حکمت ، تدبیر و عقل  همواره دست برتر را در این صحنه ها داشته است؛ از سوی دیگر به اذعان نظریه پردازان امریکایی، عامل اصلی شکست امریکا  فقدان حکمت و عقل در نظام راهبری آن است.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه  فرصت های رشد و قوی شدن ما از میدان جهاد حاصل شده است، گفت: ما قاعده جنگ را از درون جنگ و میدان های واقعی تقابل استخراج کردیم و  نیروی قدس قاعده غلبه بر دشمنان زیاد را در میدان واقعی تولید کرد و به نمایش گذاشت.

وی افزود: بزرگترین کارکرد نیروی قدس سپاه علاوه بر پیروزی های ملموس  برابر دشمنان سفاک و تا بن دندان مسلح و آزاد سازی سرزمین های اسلامی از چنگال اشغالگران، دمیدن روح حیات به مفهوم جهاد و انتقال معنای آن در میان ملل و جوانان جهان اسلام بود.

سرلشکر سلامی  اولین استطاعت برای قدرت را تفکر پیرامون ساخت قدرت توصیف و تصریح کرد: بدون برخورداری از قدرت نمی توان در میادین مختلف با دشمن جنگید و آنان را متوقف کرد؛ هنر نیروی قدس سپاه "میلاد قدرت" بوده و به فضل الهی برای همیشه باقی است.

وی در ادامه تصریح کرد: دشمنان آمده بودند تا اضلاع قدرت در جهان اسلام را تغییر دهند، دولت سازی کنند  و همه چیز را از آن خود کنند؛ اما محصول  تلاش‌های مذبوحانه آنان جز اقتصادی فرسوده، قدرت نظامی ناکارآمد و ناامید و از دست رفتن هیبت و شاکله سیاسی خودساخته  نبود.

فرمانده کل سپاه در پایان با گرامیداشت سالروز پیروزی غرورآفرین حزب الله لبنان در جنگ 33 روزه  برابر رژیم جعلی و کودک کش صهیونیستی و تجلیل از حماسه سازی های تاریخ ساز رزمندگان مقاومت اسلامی و اظهار امیدواری نسبت به عبور عزتمندانه ملت مقاوم لبنان از مشکلات و مسائل جاری ؛ با پاسداشت مجاهدت های سید الشهدای مقاومت و تاکید بر اینکه شهادت حاج قاسم  موجب تضاعف قدرت جهاد نزد جوانان جهان اسلام شده است ، گفت:  دشمنان ما  بدانند که هیچ جا بدون همه جا امن نیست؛ آنان با شهادت حاج قاسم منبعی دائمی از تولید خطر و انتقام را برای خود ایجاد کردند و سرانجام این انتقام دیر یا زود گرفته خواهد شد و به طور قطع سخت هم خواهد بود.

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: حاج قاسم سليماني سردار سلامی جام نیوز نیروی قدس سپاه انقلاب اسلامی جهان اسلام حاج قاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۵۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهبر انقلاب: مقاومت بی‌نظیر نیروی مقاومت و مردم غزه به اسلام عزت بخشیده/ ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد

رهبر انقلاب تاکید کردند: جمهوری اسلامی ایران در موضوع حمایت از قضیه فلسطین و مردم مظلوم و مقاوم غزه هیچ تردیدی به خود راه نخواهد داد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر امروز در دیدار آقای اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و هیأت همراه، با تجلیل از ایستادگی بی‌نظیر نیروهای مقاومت فلسطین و همچنین مردم غزه تاکید کردند: صبر تاریخی مردم غزه در مقابل جنایتها و وحشیگری‌های رژیم صهیونیستی که با حمایت کامل غرب انجام می‌شود، یک پدیده عظیم است که حقیقتا به اسلام عزت بخشیده و موضوع فلسطین را علی‌رغم خواست دشمن، به مسئله اول جهان تبدیل کرده است.

رهبر انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه کشتار مردم غزه و نسل‌کشی در این منطقه هر انسان صاحب وجدانی را متاثر می‌کند، افزودند: جمهوری اسلامی ایران در موضوع حمایت از قضیه فلسطین و مردم مظلوم و مقاوم غزه هیچ تردیدی به خود راه نخواهد داد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای موضوع حمایت افکار عمومی بین‌المللی و همچنین افکار عمومی جهان اسلام به‌ویژه دنیای عرب از مردم غزه را مهم ارزیابی کردند و گفتند: اقدامات تبلیغاتی و رسانه‌ای مقاومت فلسطین تاکنون بسیار خوب و جلوتر از دشمن صهیونیستی بوده است و باید در این زمینه بیش از پیش اقدام شود.

ایشان همچنین یاد شهید «العاروری» از رهبران حماس را که به دست رژیم صهیونیستی به شهادت رسید، گرامی داشتند و خاطر نشان کردند: این شهید بزرگوار شخصیت برجسته‌ای بود که عاقبتِ مبارکِ شهادت، پاداش خداوند متعال به مجاهدت‌های وی بود.

آقای اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس نیز در این دیدار ضمن تشکر و قدردانی از حمایت‌های مردم و دولت جمهوری اسلامی ایران از قضیه فلسطین و به‌خصوص مردم غزه، گزارشی از آخرین تحولات میدانی و سیاسی جنگ غزه ارائه کرد و گفت: صبر و ایستادگی مثال‌زدنی مردم غزه و نیروهای مقاومت در این شش ماه،که ناشی از ایمان راسخ آنان است موجب شده دشمن صهیونیستی به هیچ یک از اهداف راهبردی خود در جنگ غزه، دست نیابد.

رئیس دفتر سیاسی حماس با تاکید بر اینکه عملیات «طوفان‌الاقصی» اسطوره شکست‌ناپذیری رژیم صهیونیستی را از بین بُرد و اکنون دشمن صهیونیستی بعد از گذشت شش ماه خسارت‌های سنگینی را متحمل شده و هزاران نفر از نظامیان این رژیم کشته و زخمی شده‌اند، افزود: جنگ غزه یک جنگ جهانی است و هیأت حاکمه آمریکا شریک اصلی جنایت صهیونیستها است زیرا رأسا هدایت جنگی رژیم صهیونیستی را بر عهده دارد.

وی در پایان خطاب به رهبر انقلاب تاکید کرد: به جنابعالی اطمینان خاطر می‌دهم که به‌رغم همه وحشیگیری‌ها و جنایات و نسل‌کشی که در غزه در جریان است، مردم غزه و نیروهای مقاومت با قدرت ایستاده‌اند و به دشمن صهیونیستی اجازه نخواهند داد ذره‌ای به اهداف خود دست یابد.

دیگر خبرها

  • بازدید فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش از جزایر ایرانی خلیج فارس
  • محفل ورزشگاه آزادی موجب شکست رسانه‌های بیگانه شد
  • رمضان و فرهنگ زندگی
  • رهبر انقلاب: مقاومت بی‌نظیر نیروی مقاومت و مردم غزه به اسلام عزت بخشیده/ ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد
  • رهبر انقلاب به اسماعیل هنیه: مقاومت بی‌نظیر نیروی مقاومت و مردم غزه به اسلام عزت بخشیده است
  • شهادت یکی از مستشاران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه
  • برنامه جدید فرمانده سپاه در آستانه روز قدس
  • بسیجیان وطن همواره آماده جانفشانی در راه اسلام و انقلاب هستند
  • مأموریت عمده بسیج مشارکت مردم و وصل کردن آنها به دستگاه‌های دولتی است
  • دیدار جانشین اداره ایثارگران سپاه پاسداران با خانواده معظم شهدای بهمئی