Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، در یکی از مسابقات هفته چهارم سوپرلیگ فوتبال چین و در گروه B، تیم شیجیاژوانگ با هدایت افشین قطبی دست به کار بزرگی زد و موفق شد تیم تیانجین را با سه گل شکست بدهد.

شیجیاژوانگ با این برد ۵ امتیازی شد و به رده چهارم جدول گروه B صعود کرد.

صفحه رسمی «تیتان اسپورتس پلاس» در توییتر، گل نخست شیجیاژوانگ که در دقیقه ۹ به ثمر رسید را به عنوان بهترین گل هفته چهارم سوپر لیگ چین انتخاب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گل بعد از ۱۶ پاس متوالی شاگردان افشین قطبی وارد دروازه حریف شد و تیتان اسپورتس از آن به عنوان گلی یاد کرد که حاصل بازی «تیکی تاکا» تیم قطبی بوده است.

کد خبر 4997718

منبع: مهر

کلیدواژه: افشین قطبی چین سوپر لیگ چین تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال سپاهان اصفهان ویروس کرونا فوتسال جام حذفی تیم ملی فوتسال ایران باشگاه پرسپولیس تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان والیبال لیگ برتر فوتسال تکواندو وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۵۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش زنده: پیکان 0 - 0 هوادار

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از بازی‌های هفته بیست و چهارم لیگ برتر، پیکان و هوادار در ورزشگاه دستگردی به مصاف هم خواهند رفت.

با توجه به ۲۴ امتیازی بودن دو تیم و شرایط حساس نیمه پایین جدول، شاگردان مسعود شجاعی و رضا عنایتی به سه امتیاز این مسابقه نیاز مبرمی دارند.

هوادار که در سال جدید دو تساوی و یک برد به دست آورده امیدوار به ادامه روند امتیاز گیری‌اش است. پیکان نیز با رضا عنایتی شرایط بهتری پیدا کرده است و در پی سبقت گرفتن از حریف مستقیم خود در جدول است.

هفته بیست و چهارم لیگ برتر/ پنجشنبه سی فروردین ۱۴۰۳/ ورزشگاه دستگردی
تیم داوری: فرزاد منصوری، حمیدرضا افشون، امین زاهدی و مهرداد خسروی/ناظر: حاتم بک پور

ترکیب پیکان:
محمد ناصری، دانیال جهانبخش، سامان نریمان جهان، غلامرضا ثابت ایمانی، حامد پاکدل، فرشید اسماعیلی، علی باقری، محمد ستاری، محمد آژیر، محمد جواد آزاده و محمدحسین فلاح

ترکیب هوادار:
علیرضا حقیقی، امین پورعلی، سبحان پسندیده، مرتضی منصوری، مهدی عبدی، محسن سفیدچقایی، مهدی گودرزی، محمد عباسی، داریوش شجاعیان، امین قاسمی نژاد و یونس شاکری

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان در هفته بیست و چهارم
  • یل گتوند بهترین کشتی‌گیر فرنگی ۲۰۲۳ آسیا شد
  • تیم منتخب مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا / عثمان دمبله بهترین بازیکن
  • گزارش زنده: پیکان 0 - 0 هوادار
  • پاسخ مثبت ۲مربی سرشناس به قلعه نویی | تصمیم نهایی در خصوص افشین قطبی
  • شکست الاهلی با وجود سوپر گل عزت اللهی
  • نحوه انتخاب بهترین سیستم عامل برای سرور
  • فوتبال امید‌های آسیا در قطر؛ استارت مدعیان با پیروزی، توقف استرالیا
  • علی پروین بهترین گزینه را برای پرسپولیس انتخاب کرد | درویش: با حرف ایشان قرارداد بستیم
  • پلی به گذشته - سوپر گل تماشایی کریستیانو رونالدو به پورتو (2009/4/15) / فیلم