Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رضا طهماسبی ظهر پنجشنبه به مناسبت بزرگداشت روز خبرنگار با حضور در خبرگزاری مهر، رسالت خبرنگاران را بسیار هم اعلام کرد و گفت: خبرگزاری مهر در انعکاس اخبار انمن کلیوی استان بسیار خوب کار کرده است.

وی با بیان اینکه انجمن کلیوی استان در دو محور و ساختار فعالیت خود را انجام می‌دهد، افزود: آموزش، پیشگیری وا طلاع رسانی فعالیت مهم این انجمن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر انجمن کلوی استان زنجان، از انجام تست و آزمایش قند خون توسط این انجمن در برنامه‌ها و همایش‌ها خبر دادو اظهار کرد: مردم از این برنامه به خوبی استقبال می‌کردند و بسیار کم هزینه بود و مردم از سلامتی خوداطلاع پیدا می‌کردند.

طهماسبی، با بیان اینکه هزار و ۵۰۰ پرونده بیمار کلیوی در انجمن کلیوی استان زنجان وجود دارد، گفت: از این تعداد ۱۰۰ نفر از این بیماران زیر ۱۲ سال سن هستندو اگر وارد چرخه انجام دیالیزشوند رگ‌ها نازک بوده و پیوند کلیه به سختی انجام می‌شود.

وی تاکید کرد: بخش دیالیز ۳۰ تخت پیشرفته خدمات درمانی رایگان به بیماران یک روز درمیان ارائه می‌دهد.

مدیر انجمن کلیوی استان زنجان، افزود: بیش از ۵۰۰ نفر در بخش دیالیز بیمارستان بهمن و ۶ شهرستان تحت درمان هستند.

طماسبی تاکید کرد: با شیوع ویروس کرونا سه نفر از بیماران کلیوی به این بیماری مبتلا شده و فوت کردند.

وی هزینه پیوند کلیوی را بسیار بیش از ۷۰ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: ۳۰ الی ۴۰ درصد پیوند کلیه کمتر شده است.

کد خبر 4997750

منبع: مهر

کلیدواژه: روز خبرنگار خبرنگار ویروس کرونا روز خبرنگار شیراز بوشهر شیوع کرونا محرم 99 عید غدیر خم آمار کرونا ماه محرم گرگان شهرکرد قزوین کمک مومنانه بیرجند انجمن کلیوی استان استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۵۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۲ هزار و ۴۴۲ نمونه برداری از فرآورده‌های تولیدی در زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ قهرمانی گفت: بازرسان استاندارد مطابق قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد از واحد‌های تولیدی استان به طور مستمر بازرسی و نمونه برداری می‌کنند تا از استمرار و تداوم کیفیت محصولات تولیدی استان اطمینان حاصل نمایند.

وی افزود: در سال ۱۴۰۲، یک هزار و ۷۹۴ مورد بازرسی فنی از واحد‌های تولیدی استان به عمل آمد که این عملکرد نشان دهنده تحقق ۱۲۶ درصدی برنامه عملیاتی سازمان ملی استاندارد در زمینه بازرسی فنی از واحد‌های تولیدی استان است.

مدیرکل استاندارد استان زنجان گفت: بازرسی و نمونه برداری از فرآورده‌های مختلف صنایع در راستای نظارت بر کیفیت و حسن اجرای استاندارد در واحد‌های تولیدی استان زنجان انجام می‌شود.

قهرمانی ادامه داد: شهروندان برای اطلاع از اصالت و اعتبار محصولات دارای نشان استاندارد درج شده بر روی محصول به هنگام خرید می‌توانند کد ۱۰ رقمی ذیل علامت استاندارد را به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ ارسال کنند.

وی افزود: شهروندان با این کار می‌توانند از اصالت کالا اطمینان حاصل کنند و هرگونه موارد فاقد انطباق را از طریق سامانه مردم دار به نشانی ۱۵۱۷.inso.gov.ir گزارش دهند.

دیگر خبرها

  • واکسیناسیون بیش از ۲۴۷ هزار رأس دام در زنجان
  • انجام ۵۰ هزار پیوند کلیه در ایران/تقدیر از ۳ پزشک پیشکسوت عرصه پیوند کشور در بیمارستان فرهیختگان
  • جریمه ۲ میلیارد ریالی یک محتکر روغن موتور در زنجان
  • روایت برخورد با مجتمع صنعتی آلاینده در زنجان
  • انجام ۲ هزار و ۴۴۲ نمونه برداری از فرآورده‌های تولیدی در زنجان
  • دود سیگار قاچاق به چشم قاچاقچی رفت
  • راه اندازی کامل بخش دیالیز بیمارستان کودکان زهرا مردانی آذری تبریز
  • راه اندازی کامل بخش دیالیز بیمارستان کودکان زهرا مردانی آذری
  • انجام موفقیت جراحی باز در بیمارستان اردکان
  • اعزام بیمار از خارگ با یک بالگرد عملیاتی انجام شد