Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@10:03:11 GMT

۵۱۷ بیمار مشکوک و قطعی کرونا در البرز بستری هستند

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۵۵۰۸۶

۵۱۷ بیمار مشکوک و قطعی کرونا در البرز بستری هستند

به گزارش مرکز اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی استان البرز ، دکتر حسین کریم روز پنجشنبه گفت :  از این تعداد ، ۷۰ بیمار با علائم کووید ۱۹ طی ۲۴ ساعت گذشته تحت مراقبت پزشکی در بیمارستان ها قرار گرفتند.

وی بیان داشت : مجموع کل  موارد بستری شامل  قطعی ، محتمل و مشکوک از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز در استان البرز۱۳ هزارو ۹۰۳ نفر  بوده که از این تعداد ۱۲ هزار و ۴۸۸ نفر مورد قطعی مثبت  تشخیص داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت : در ۲۴ ساعت گذشته  ۵۴۵ نفر سرپایی کرونا  به مراکز درمانی و بهداشتی مراجعه کردند که ۷۰ نفر آنان به علت شدت بیماری  در بیمارستان ها بستری شده اند.

 کریم با اشاره به اینکه تعداد  ۱۱۳ بیمار بستری شده جوان و پایین تر از سن ۵۰ سال هستند، تصریح کرد : تعداد بیماران بستری شده ی بد حال در ۲۴ ساعته گذشته به ۱۱۶نفر رسید. 

وی افزود: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته  هشت بیمار کووید ۱۹  در البرز جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری در استان به  ۸۲۸ نفر رسید .

این مسوول تصریح کرد: از ابتدای شیوع کرونا تا کنون ۱۲ هزار و ۵۳۶ نفر  از مراکز درمانی ترخیص شده اند که ۶۳ نفر آنان در ۲۴ ساعت گذشته پس از بهبودی به منازل خود بازگشتند.

برچسب‌ها ویروس کرونا استان البرز وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا استان البرز وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ویروس کرونا استان البرز وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ۲۴ ساعت گذشته ۲۴ ساعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۵۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزجمعه ؛ قطعی برق درارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی اعلام کرد:روز جمعه  ۰۷/ ۰۲/ ۱۴۰۳ به علت جابجایی تیر برق، از ساعت ۱۱ تا ۱۵  جریان برق کارخانه سیمان سفید ارومیه- کارخانه گچ –روستای عسگر آباد کوه –روستای کوسه احمد و تمامی مشترکین صنعتی، خانگی و چاه‌های آب مسیر روستای عسگر آباد کوه به مدت ۴ ساعت    قطع خواهد شد.

دیگر خبرها

  • روزجمعه ؛ قطعی برق درارومیه
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • آشکارشدن ابعاد جنایت‌بار دیگری از انفجار تروریستی کرمان
  • بیش از ۳ هزار خدمت در بیمارستان سوانح و سوختگی گناوه ارائه شد
  • افشای ابعاد جدید از انفجار تروریستی کرمان
  • آشکارشدن ابعاد دیگری از انفجار تروریستی کرمان
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است/ دوران شیوع کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است / دوران کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • اطلاعیه قطعی گاز درمناطقی از اصفهان و بخشی از شرق