Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@10:03:46 GMT

بناهای غیرمجاز در ۶۴ هکتار اراضی کشاورزی کرج تخریب شد

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۵۵۱۱۰

بناهای غیرمجاز در ۶۴ هکتار اراضی کشاورزی کرج تخریب شد

سرهنگ سید مجتبی موسوی روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: این رفع تصرف ها پس از شناسایی های صورت پذیرفته و صدور اخطاریه های قانونی توسط ماموران یگان حفاظت جهاد کشاورزی و در نهایت با اخذ مجازات قضایی و همکاری سایر دستگاه های مربوطه در شهرستان کرج انجام شد.

وی افزود: قلع و قمع بناهای غیرمجاز در محل های علی آباد گونه و محدوده زمین های آب و خاک از توابع این شهرستان در ۲ روز متوالی چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: این تغییر کاربری ها در اراضی باغی و زراعی این شهرستان در قالب دیوارکشی، بنا، محوطه سازی، دپوی مصالح، استخر، آلاچیق و... بوده است.

فرمانده یگان حفاظت امور اراضی کشاورزی استان البرز از همکاری و همراهی شهروندان محلی قدردانی کرد و گفت: آن دسته از افراد که با اقدامات کلاهبردارانه نسبت به خرید اراضی و خرد کردن و سپس فروش به افراد دیگر با وسوسه انداختن ساخت ویلا می کنند، بدانند که در نهایت با اقدامات شناسایی در نهایت  قانون سراغ این افراد نیز خواهد آمد.

استان البرز دارای ۶۸ هزار هکتار اراضی زراعی و باغی است که بالغ بر ۹۵۰۰ هکتار آن در شهرستان کرج می باشد.

برچسب‌ها کرج تغییر کاربری اراضی تصرف اراضی اراضی کشاورزی قلع و قمع استان البرز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرج تغییر کاربری اراضی تصرف اراضی اراضی کشاورزی قلع و قمع استان البرز کرج تغییر کاربری اراضی تصرف اراضی اراضی کشاورزی قلع و قمع استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۵۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی ۱۲۷ مورد تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی خوزستان

ایسنا/خوزستان فرمانده یگان حفاظت اراضی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: ۱۲۷ مورد تغییرکاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی استان شناسایی شد.

سرهنگ سیدشریف شریفی امروز ۸ فروردین ماه اظهار کرد: طی مدت هشت روز از آغاز فعالیت کشیک نوروزی تعداد ۱۲۷ مورد تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی استان توسط اکیپ‌های کشیک نوروزی شناسایی شد.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: حفظ و حراست از اراضی کشاورزی و نظارت در ایام تعطیلات نوروز با برقراری کشیک‌های نوروزی تشدید و با هرگونه تغییر کاربری غیرمجاز وفق قانون مقابله خواهد شد .

شریفی افزود: حفظ کاربری اراضی کشاورزی مستلزم مشارکت کلیه آحاد جامعه است و از شهروندان درخواست داریم تا هرگونه تغییر کاربری غیرمجاز را به شماره ۱۳۱ و یا ثبت از طریق سامانه الکترونیکی cms.laoi.ir گزارش و اطلاع دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تخریب ۵۸ ساخت‌وساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی قزوین
  • ۱۶ مورد تغییر کاربری اراضی کشاورزی در استان سمنان شناسایی شد
  • قلع و قمع ۲۶ بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی شهرستان قزوین
  • شناسایی ۴ مورد تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی در الیگودرز
  • اجرای طرح جهش تولید گندم در ۱۸۹ هزار هکتار از اراضی آذربایجان غربی
  • قلع و قمع ۱۰ بنای غیرمجاز در شهرستان البرز
  • اعزام ۶۳ اکیپ گشت نوروزی برای حفاظت از اراضی کشاورزی قزوین
  • شناسایی ۱۲۷ مورد تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی خوزستان
  • تخریب ۲۴ بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی استان قزوین
  • ۳۰ میلیون هکتار از اراضی بیابانی تحت تاثیر فرسایش بادی است