Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@06:52:57 GMT

رسمی، هافبک یوونتوس به اینتر میامی پیوست

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۵۵۱۴۱

رسمی، هافبک یوونتوس به اینتر میامی پیوست

اینتر میامی تیم تحت مالکیت دیوید بکام، اولین ستاره بزرگ اروپایی خود را شکار کرد.

به گزارش "ورزش سه"، بلیز متوئیدی هافبک 33 ساله فرانسوی یوونتوس امروز به عنوان بازیکن آزاد راهی اینتر میامی در لیگ ام ال اس آمریکا شد. او حالا اولین شکار بزرگ تیم تحت مالکیت دیوید بکام است. اینتر میامی که از این فصل در لیگ حرفه ای آمریکا حاضر خواهد بود، دقایقی قبل این انتقال را تایید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

یوونتوس که با آمدن اندره آ پیرلو پروژه جوانگرایی را کلید زده، با متوئیدی بر سر فسخ قرارداد به توافق رسید و به این بازیکن که تا ژوئن 2021 قرارداد داشت، اجازه داد تا به عنوان بازیکن آزاد راهی تیم موردنظرش شود. هافبک سابق پی اس جی که از هفته ها پیش با اینتر میامی وارد مذاکره شده بود، در نهایت امروز به این انتقال رسمیت بخشید.

 

متوئیدی سه سال پیش از پی اس جی به یوونتوس پیوست و 133 بازی برای این باشگاه انجام داد. او سه سال متوالی فاتح اسکودتو شد و یک کوپا ایتالیا و یک سوپرکاپ ایتالیا را نیز به دست آورد. او عضو تیم ملی فرانسه قهرمان جام جهانی 2018 نیز بود.

 

بلیز متوئیدی دیوید بکام یوونتوس نقل و انتقالات اروپا 2021-2020 نقل و انتقالات اروپا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دیوید بکام یوونتوس نقل و انتقالات اروپا 2021 2020 نقل و انتقالات اروپا اینتر میامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۵۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یوونتوس، قهرمانی اینتر در سری آ را تبریک گفت + عکس

بیانکونری، فتح‌ اسکودتو را به رقیب دیرینه‌اش تبریک گفت

طرفداری | در حساس‌ترین بازی از هفته سی و سوم رقابت‌های سری آ فصل ۲۰۲۳/۲۴، اینتر با نتیجه ۲-۱ میلان را شکست داد و در فاصله پنج هفته مانده تا پایان فصل، قهرمانی خود را مسجل کرد.

میلان 1-2 اینتر؛ رژه قهرمانی به باشکوه‌ترین شکل ممکن

در پی این اتفاق، باشگاه یوونتوس با انتشار پیامی کوتاه در شبکه اجتماعی X، قهرمانی اینتر را به اعضای این تیم تبریک گفت. یوونتوس رقیب دیرینه اینتر در فوتبال ایتالیا به حساب می‌آید و کری‌خوانی سنگینی بین هواداران دو تیم وجود دارد. حساسیت تقابل‌های دو به تیم به حدی است که جدال آن‌ها به دربی ایتالیا شهرت پیدا کرده‌است.

به اینتر بابت فتح اسکودتو تبریک می‌گوییم

 

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • غیر رسمی؛ اولیویه ژیرو به لس آنجلس اف سی پیوست
  • یوونتوس، قهرمانی اینتر در سری آ را تبریک گفت + عکس
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات هافبک‌ها در تاریخ فوتبال / کوتینیو در صدر
  • عکس‌| خانواده بکام در مهمانی تولد ویکتوریا
  • مسی با یک تیر 2 نشان را در فوتبال آمریکا زد
  • یک اتفاق نادر؛ سرخیو بوسکتس برای تیمش گل می‌زند! + عکس
  • این بازیکن استقلالی به نساجی پیوست
  • اینتر میامی ۳-۱ نشویل؛ این لئوی تمام‌نشدنی
  • بازیکن استقلالی به نساجی پیوست
  • بازیکن سابق استقلال به نساجی پیوست