Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-23@23:33:27 GMT

طرز تهیه ساندویچ نروژی خوشمزه

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۵۵۲۰۷

طرز تهیه ساندویچ نروژی خوشمزه

امروز قصد داریم دستورالعمل تهیه ساندویچ نروژی را به شما آموزش دهیم. با ما همراه باشید.

مواد لازم:

۱) گوشت چرخکرده ۲۰۰ گرم
۲) سیب زمینی آبپز و رنده شده ۲عدد متوسط
۳) هویج ریز رنده شده دو عدد متوسط (خام)
۴) تخم مرغ آبپز و رنده شده ۲عدد
۵) جعفری ساطوری شده نصف لیوان
۶) فلفل دلمه‌ای نگینی خرد شده یک عدد متوسط
۷) نان باگت
۸) پنیر پیتزا نصف تا یک لیوان (قابل حذف)
۹) نمک و فلفل

طرز تهیه:

اول گوشت رو با یدونه پیاز و دو حبه سیر رنده شده و ادویه خوب تفت بدید و شعله رو خاموش کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا بقیه مواد رو با گوشت ترکیب کنید.
نون باگت‌ها رو حدودا ۱۰ سانتی برش بزنید و داخلشو خالی کنید و از مواد ساندویچ پرشون کنید و در سینی فر بچینید.
حالا برای رومال ساندویچ‌ها دو روش داریم: ۱) یک تخم مرغ رو با سه چهار ق شیر خوب هم بزنید و روی ساندویچ‌ها با قلمو بزنید.۲) یک حبه سیر رو با مقداری کره ذوب شده مخلوط و روی نون‌ها بزنید. من دومی رو ترجیح میدم.
حدود یک ربع تا بیست دقیقه داخل فر ۱۸۰ درجه (برقی ۱۷۰) بذارید تا نون ترد و پنیر ذوب بشه. این ساندویچ رو بدون رومال و داخل همین نون‌های باگت، در ساندویچساز هم میتونید درست کنید.

نوش جان.

منبع: amoozeshe_ashpazi

منبع: پارسینه

کلیدواژه: ناهار سبک زندگی پارسی خبر رنده شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۵۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عایق بندی سردخانه با ساندویچ پانل چگونه انجام می‌شود؟

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، امروزه سردخانه‌ها به دلیل کاربرد بسیار مهمی که در زندگی مردم دارند، از اهمیت بالایی برخوردار هستند. ساخت این سازه‌ها باید توسط متریالی درست انجام گیرد تا عایق بندی جداره‌های آن نیز به درستی اعمال شود. ساندویچ پانل‌ها به عنوان بهترین مصالح ساختمانی در احداث این سازه‌ها شناخته می‌شوند؛ چراکه می‌توانند تبادل دمایی با محیط بیرون را به صفر رسانده و عایق بندی را به بهترین شکل ممکن انجام دهند.

سردخانه چیست؟

سردخانه‌ها سازه‌هایی هستند که جهت نگهداری محصولات حساس به دما مورد استفاده قرار می‌گیرند. در حقیقت کالاهای درون این محفظه‌ها برای جلوگیری از عدم افت کیفیت یا ایجاد فساد در آن‌ها، نیاز به حضور در دمایی مخصوص هستند.

به دلیل عایق بندی درست این سازه‌ها، تبادل دمایی بین فضای داخلی با محیط بیرون وجود نداشته و دمای سردخانه نیز با توجه به محصولات داخل آن کنترل می‌شود؛ بر همین اساس سردخانه‌ها به چند دسته کلی بر حسب نوع و کاربرد تقسیم می‌شوند:

دمای بالای صفر

دمای زیر صفر

متحرک

دو مداره

از آن‌جا که حفظ دما در سردخانه اهمیت بالایی دارد، نیاز به استفاده از مصالحی که بتوان برای اجرای این هدف اقدام نمود، همواره یکی از دغدغه‌های سازندگان و پیمانکاران بوده است. امروزه ساندویچ پانل سردخانه‌ای به عنوان اصلی‌ترین و مناسب‌ترین متریال ساختمانی برای این سازه‌ها در نظر گرفته می‌شود؛ چراکه مزایای به کارگیری آن‌ها محدود به یک یا دو عامل نیست و دیگر هیچ دغدغه‌ای متوجه فعالین حوزه ساخت و ساز نمی‌باشد.

ساندویچ پانل سردخانه

با توجه به اینکه ساخت و راه‌اندازی سردخانه‌ها هیچگونه توجیه اقتصادی‌ای ندارد، استفاده از ساندویچ پانل دیواری و سقفی علاوه‌بر هزینه مناسب برای احداث آن‌ها، می‌تواند در عایق بندی و افزایش دوام سازه نیز نقش داشته باشد. پانل‌های ساندویچی از مهم‌ترین و بهینه‌ترین مصالح جهت ساخت جداره‌های سردخانه هستند که در سراسر دنیا مورد استفاده قرار می‌گیرند.

در میان تمامی انواع پنل‌ها، نوع سردخانه‌ای بالاترین ضخامت را داشته و می‌تواند یک عایق بندی مناسب را برای سازه ارائه دهد. نوع ساخت این مصالح از اهمیت بالایی برخودار است و بالاترین کیفیت آن در کشور توسط کارخانه ماموت که یکی از برترین برندهای تولیدکننده ساندویچ پنل و سازه‌های پیش ساخته در دنیا می‌باشد، ارائه می‌گردد.

عایق بندی حرارتی سردخانه با ساندویچ پانل

همانطور که به آن اشاره شد، حفظ دمای داخلی سردخانه از مهم‌ترین مسائلی است که در ابتدای پروژه توجه ویژه‌ای به آن می‌شود. در حقیقت به کار بردن مصالح درست در کنار انتخاب تجهیزات و سیستم‌های تبرید مناسب برای سردخانه، حائز اهمیت بوده و نیازمند دقت بالایی است. با به کارگیری مصالح درست در پوشش جداره‌های این سازه، می‌توان علاوه‌بر عایق بندی حرارتی و برودتی مناسب، در کاهش هزینه‌های مصرف انرژی نیز اقدام نمود.

جهت بهره‌وری بیشتر این محصولات، باید در انتخاب متریال اولیه برای لایه‌های پنل ساندویچی دقت زیادی انجام شود. بهینه‌ترین فوم برای عنصر مرکزی پلی اورتان و مناسب‌ترین ورق‌های فلزی جهت به کارگیری در لایه‌های جانبی نیز ورق‌های آلوزینک هستند. ساختار گفته شده به صورت اختصاصی و با بالاترین کیفیت در کارخانه ماموت تولید می‌شود.

ساندویچ پنل عایق رطوبتی

سردخانه‌ها باید در مقابل نفوذ آب و رطوبت ایمن باشند تا محصولات درون آن بدون هیچ‌گونه تهدیدی سالم بمانند. یکی دیگر از ویژگی‌های پانل‌های ساندویچی سردخانه، مقاومت در برابر رطوبت است. ورق‌های آلوزینک به کار رفته در ساختار این مصالح مقاومت بسیار بالایی در برابر نفوذ آب دارند و به طور کلی در مقابل تأثیر رطوبت کاملاً ایمن هستند؛ به همین دلیل در سازه سردخانه به مدت طولانی اثری از خوردگی یا پوسیدگی نخواهد بود.

شاید بخش اعظم عایق بندی رطوبتی، مرتبط با ورق‌های فلزی به کار رفته در ساختار این متریال باشد؛ ولی فوم پلی یورتان نیز در مقابل نفوذ آب ایمن بوده و اگر آب از دو سد دفاعی طرفین این عایق عبور نماید و به فوم برسد، امکان نفوذ به ترکیب ماده را پیدا نخواهد کرد و پلی یورتان بدون هیچ افت کیفیتی به اعمال وظایف خود ادامه می‌دهد.

عایق بندی سردخانه در آتش سوزی

یکی از مهم‌ترین الزاماتی که در سردخانه باید به آن توجه شود، افزایش مقاومت مصالح و عایق بندی آن‌ها در مقابل آتش سوزی است. بخش بزرگی از این ویژگی در ساندویچ پانل سقفی و دیواری مرتبط با انتخاب فوم لایه مرکزی می‌باشد. فوم پلی ایزوسیانورات یا همان PIR که نسخه تقویت شده پلی اورتان است، تحت عنوان عایق کندسوز شناخته می‌شود و مقاومت بسیار خوبی در مقابل شعله‌های آتش از خود نشان می‌دهد.

ماموت با بهره‌گیری از این فوم در بخش میانی ساختار پنل ساندویچی سردخانه، سازه را در آتش سوزی تا حد زیادی ایمن می‌کند و خسارت‌های مالی این سانحه نیز به حداقل می‌رسند. فوم PIR در رده‌بندی مواد مقاوم در مقابل حریق درجه بالایی را به نسبت نوع معمولی پلی یورتان (PUR) به دست آورده است و از گسترش آتش به سایر نقاط در هنگام حریق نیز جلوگیری می‌کند.

عایق بندی سردخانه در مقابل نفوذ جانوران موذی

یکی از مزایای ویژه این متریال پیش ساخته، مقاومت بالای آن‌ها در برابر نفوذ جانوران موذی بوده و این ویژگی آن‌ها را در برابر سایر مصالح ساختمانی برتر کرده است. معمولاً در سردخانه‌ها محصولاتی همچون مواد غذایی، پروتئینی، بستنی، میوه و به طورکلی کالاهایی نگهداری می‌شوند که به دما حساسیت دارند؛ از همین رو عایق بندی سازه در مقابل حشرات و حیوانات موذی از اهمیت بالایی برخوردار است. ساندویچ پانل‌ها می‌توانند با عایق بندی صحیح سازه، از نفوذ هرگونه موجود مزاحم و مخرب جلوگیری نموده و بدین ترتیب از سلامت محصولات درون آن نیز محافظت کند.

قیمت ساندویچ پنل سردخانه ماموت

اگر نیاز به یک سردخانه برای ذخیره‌سازی محصولات خود دارید بهتر است ساندویچ پانل‌هایی با کیفیت را جهت ساخت آن به کار ببرید که از عایق بندی داخلی سازه اطمینان داشته باشید. پنل سردخانه‌ای ماموت از کیفیت ساخت بالایی برخودار بوده و از جدیدترین تجهیزات و فناوری‌ها برای ساخت آن استفاده می‌شود.

برای تهیه این پنل‌ها می‌توانید با شماره‌های قرار داده شده در وبسایت ماموت تماس گرفته و پس از برقراری ارتباط با کارشناسان مجموعه، هزینه محصول خود را از بخش فروش دریافت نمائید. توجه داشته باشید که قیمت ساندویچ پنل سردخانه ماموت به فاکتورهای متعددی وابسته است که برخی از مهم‌ترین آن‌ها عبارت است از:

دانسیته فوم

ضخامت ورق‌ها

ابعاد پروژه

نوسانات بازار ارز

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 6084473

دیگر خبرها

  • بادمجان شکم‌پر را با این روش خوشمزه درست کنید
  • لعاب دار کردن قورمه سبزی ؛ اندازه دقیق سبزی قورمه برای یک کیلوگرم چقدر است؟ | ترفندهای خوشمزه تر شدن قورمه سبزی
  • این کیک کرامبل توت فرنگی را با روشی متفاوت بپزید
  • طرز تهیه خورشت نخود و گوشت توسط دو آشپز پاکستانی (فیلم)
  • این کیک کرامبل توت فرنگی را با روشی متفاوت بپزید 
  • آموزش و طرز تهیه مرغ سوخاری ترد و خوشمزه (فیلم)
  • یک دسر خوشمزه و سه سوته با چهار قلم مواد
  • طرز تهیه کوکورچ ترکیه ای با ۲۰۰ متر روده و ۲ کیلو گوشت (فیلم)
  • عایق بندی سردخانه با ساندویچ پانل چگونه انجام می‌شود؟
  • طرز تهیه یک غذای خوشمزه با ۸ خروس توسط آشپز چینی (فیلم)