Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-23@07:58:09 GMT

مجید حسینی در آستانه انتقال به سری آ

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۵۵۲۲۹

مجید حسینی در آستانه انتقال به سری آ

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ باشگاه سمپدوریای ایتالیا خواهان جذب سیدمجید حسینی،مدافع ایرانی باشگاه ترابوزان اسپور ترکیه است. احمد آقااوغلو، رئیس باشگاه ترابزون‌اسپور 5 میلیون یورو را به عنوان قیمت فروش مجید حسینی مشخص کرده است. البته وی حاضر است در جریان مذاکره طرفین برای این انتقال تخفیف لازم را به باشگاه ایتالیایی بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئولان باشگاه سمپدوریا برای جذب مجید حسینی و انجام مذاکرات با باشگاه ترابزون اسپور این هفته راهی ترکیه خواهند شد و باید دید در نهایت سرانجام این انتقال به کجا خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: رونالدو و مسی کنار هم در کیت دوم بارسلونا/عکس

254 251

کد خبر 1421322

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مجید حسینی فوتبال اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۵۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس اخباری از انتقال دفتر سیاسی خود از دوحه را تکذیب کرد

به گزارش قدس آنلاین، ۲ مقام جنبش حماس، گزارش‌ها مبنی‌بر اینکه رهبری این جنبش در نظر دارد قطر را ترک کرده و کشور دیگری را به عنوان میزبان انتخاب کند، تکذیب کردند.

براساس نوشته روزنامه عبری‌زبان هاآرتص، این ۲ مقام جنبش حماس همچنین اعلام کردند که این جنبش خواهان تقویت روابط با ترکیه از جمله دریافت کمک مستقیم از این کشور است.

رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه و اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس روز شنبه در استانبول در مورد آخرین تحولات حمله رژیم صهیونیستی به غزه رایزنی کردند.

طبق گزارش ریاست جمهوری ترکیه، دو طرف بر لزوم آتش‌بس دائم و فوری در غزه تاکید کردند. اردوغان در دیدار هنیه در آنکارا تاکید کرد: بی‌شک اسرائیل یک روز بهای ظلم به مردم فلسطین را پرداخت خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • تحقق شعار سال در گروی نقش آفرینی کارگران و کارفرمایان
  • حماس رسماً انتقال دفاتر خود از دوحه به ترکیه را تکذیب کرد
  • حماس رسما انتقال دفاتر خود از دوحه به ترکیه را تکذیب کرد
  • هیچ کشوری مثل قطر نمی‌تواند واسطه رسیدن به توافق مبادله اسرا باشد
  • حماس اخباری از انتقال دفتر سیاسی خود از دوحه را تکذیب کرد
  • تساوی تیم میلاد محمدی و شکست خانگی کایسری‌اسپور
  • فرصت‌سوزی یاران محمدی در بازی 6 امتیازی
  • سرنوشت تلخ بورسا اسپور؛ از بازی در لیگ قهرمانان تا سقوط به دسته چهارم فوتبال ترکیه
  • میلاد محمدی با انگیزه در بازی شماره ۹
  • حسینی و علی کریمی از لیست خط خوردند