Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-28@12:43:11 GMT

افزایش خطر ابتلای وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به کرونا

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۵۵۲۷۶

افزایش خطر ابتلای وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به کرونا

‍‍‍‍‍‍

منابع خبری از افزایش خطر مبتلا شدن وزیر جنگ رژیم اشغالگر قدس به ویروس کرونا خبر دادند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از العهد، خبر مبتلا شدن پرستاری که در عمل جراحی وزیر جنگ رژیم صهیونیستی حضور داشته، گمانه زنی ها درباره احتمال مبتلا شدن «بنی گانتس» به کرونا را افزایش داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کرونا|آمار مبتلایان در مناطق اشغالی به بیش از 80 هزار نفر رسید

کانال دوازدهم تلویزیون رژیم صهیونیستی در این باره گزارش داد پرستاری که در عمل جراحی بنی گانتس وزیر جنگ مشارکت داشت، ثابت شد که به ویروس کرونا مبتلا بوده است.

انتهای پیام/

 

R36355/P/S8,90/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اسرائیل ویروس کرونا بیشتر بخوانید... بحران کرونا در سرزمین‌های اشغالی/ هاآرتص: بخش درمان اسرائیل در حال فروپاشی است قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... بحران کرونا در سرزمین‌های اشغالی/ هاآرتص: بخش درمان اسرائیل در حال فروپاشی است واژه های کاربردی مرتبط اسرائیل ویروس کرونا پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ کشف ویروسی کشنده‌تر از کرونا در قزاقستان ۲ بیانیه آمریکا درباره تمدید تحریم تسلیحاتی ایران ۳ قطعنامه ضد ایرانی آمریکا با تاخیر در دستور کار شورای امنیت قرار گرفت ۴ ترامپ: بزرگترین مشکل آمریکا نه ایران و چین، بلکه دموکرات‌ها هستند ۵ سنتکام مدعی کنترل ایران بر یک کشتی در آب‌‎های بین المللی شد ۶ پاسخ روسیه به درخواست تعویق ثبت واکسن کرونا ۷ واکنش آلمان به ثبت اولین واکسن کرونا در روسیه ۸ معاون بایدن: در حال تجربه یک بی‌عدالتی سیستماتیک و نژادی در آمریکا هستیم مهمترین اخبار بین الملل کلاف سردرگم تشکیل دولت در لبنان؛ از شروط حریری تا مداخلات آشکار محور غربی-آمریکایی-عربی لبنان|احتمال نخست‌وزیری «نواف سلام» سوریه|جنایات مستمر شبه نظامیان وابسته به آمریکا؛ «قسد» به ربودن شهروندان سوری ادامه می‌دهد قطعنامه ضد ایرانی آمریکا با تاخیر در دستور کار شورای امنیت قرار گرفت مهمترین اخبار تسنیم سرلشکر سلامی: انتقام خون حاج قاسم گرفته خواهد شد روحانی: تصمیماتی که در ستاد کرونا تصویب می‌شود، برای همه لازم‌الاجرا است کلاف سردرگم تشکیل دولت در لبنان؛ از شروط حریری تا مداخلات آشکار محور غربی-آمریکایی-عربی اختصاصی تسنیم| توافق مجلس و دولت برای اصلاح ساختار بودجه/ قرار شد دولت لایحه ندهد حضور نایب رئیس مجلس در خبرگزاری تسنیم درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اسرائیل ویروس کرونا اسرائیل ویروس کرونا ویروس کرونا بین الملل وزیر جنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۵۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکستان برای خط لوله گازی ایران درخواست معافیت از تحریم‌ می‌کند

وزیر نفت پاکستان، روز دوشنبه تائید کرد اسلام آباد در حال آماده شدن برای تماس رسمی با دولت آمریکا به منظور دریافت معافیت از تحریم‌ها برای پروژه خط لوله گاز پاکستان-ایران است.

به گزارش ایسنا، پایگاه خبری نیشن پاکستان نوشت: مصدق مالک در گفت‌وگوی غیررسمی با رسانه‌ها گفت: ما به دنبال معافیت از تحریم‌های آمریکا خواهیم بود، زیرا پروژه گازی پاکستان و ایران نمی‌تواند بار تحریم‌ها را تحمل کند.

مالک گفت: ما پرونده پاکستان را به طور جامع ارائه و سعی خواهیم کرد با ارائه دلایل سیاسی و فنی علیه تحریم‌های آمریکا، معافیتهایی را دریافت کنیم. وی افزود: دولت همچنین مشغول لابی گسترده برای دریافت معافیت است. این وزیر پاکستانی ابراز امیدواری کرد ساخت این پروژه به زودی آغاز شود.

دولت موقت پیش از این با احداث بخش ۸۰ کیلومتری از این خط لوله در خاک پاکستان موافقت کرده بود. با این حال، طرح درخواست معافیت از تحریم‌های آمریکا به دلیل تحولات ژئوپلیتیکی از سوی متولیان امر به تعویق افتاد. تصمیمات مربوط به پروژه خط لوله گاز پاکستان به ایران توسط کمیته نظارت وزیران اتخاذ شد. پیش نویس نهایی درخواست معافیت از تحریم‌های آمریکا، توسط دولت وقت تهیه شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۹ فروردین؛ ۳۳ فوتی و ۵ ابتلای جدید
  • گزارش سازمان ملل از حملات رژیم صهیونیستی به بیمارستان‌های غزه
  • یک مقام وزارت خارجه آمریکا در اعتراض به حمایت از اسرائیل استعفا کرد
  • نتانیاهو به دنبال چراغ سبز آمریکا برای حمله به رفح
  • افزایش نفرت آمریکایی‌ها از رژیم صهیونیستی/ مخالفت ۵۵ درصد آمریکایی‌ها با جنگ علیه غزه
  • وزیر نفت پاکستان: ما به گاز ایران نیاز داریم
  • آستین: شرایط غزه یک فاجعه انسانی است
  • آستین: محافظت از غیرنظامیان در غزه یک موضوع اخلاقی است!
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۷ فروردین؛ ۴ فوتی و ۱۰۰۰ ابتلای جدید
  • پاکستان برای خط لوله گازی ایران درخواست معافیت از تحریم‌ می‌کند