Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: تا پایان سال ۳۰ هزار واحد برای جامعه ایثارگری و شهدا کشور تأمین می‌شود.

سعید اوحدی امروز بیست و سوم مرداد ماه در جلسه شورای اداری لرستان، اظهار کرد: در آموزه‌های دینی، آیات و روایات بر موضوع خدمت به جامعه همیشه تاکید شده است.

وی با بیان اینکه خدمت، توفیق بالایی است که نصیب مسئولان می‌شود، اضافه کرد: جانبازان و شهدا با خدا معامله کردند، خانواده شهدا، آزادگان و ایثارگران همه هستی و زندگی خود را برای انقلاب و نظام عطا کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوحدی با بیان اینکه در این جایگاه مقدس بنیاد شهید رویکرد ما باید مدیریت جهادی باشد چرا که شهدا جهادی کار کردند، گفت: طی دو ماه گذشته به هفت استان سفر کرده‌ایم و اعتقاد ما این است که مشکلات جامعه ایثارگری و خانواده شهدا در مرکز حل نمی‌شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه عقب‌ماندگی ما در استیفای حق جامعه ایثارگری کم نیست، افزود: امروز نیز تنها راه عبور از مشکلات با عزت راهی نیست جز تاثی به فرهنگ ایثار و شهادت که باید آن را دنبال  کنیم.

وی با تاکید بر وحدت، همدلی و انسجام و تاسی از فرهنگ ایثار و شهادت مأموریت اصلی این نهاد را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست و افزود: به جامعه ایثارگری کشور این قول را می‌دهیم که اصلاحیه ماده ۲۱ و تبدیل وضعیت شغلی آنها را امسال به پایان برسانیم.

اوحدی ادامه داد: بر اساس برنامه ششم توسعه فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد باید استخدام دولتی شوند که در این راستا با جلساتی که با معاون رئیس جمهور داشته‌ایم مقرر شده که سهم ۲۵ درصد استخدام فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد در آزمون استخدامی شهریور ماه دیده شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور افزود: بلافاصله بعد از آن آزمون اختصاصی جامعه ایثارگری را برای استخدام فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد برگزار و زمینه ایجاد اشتغال آنها را فراهم خواهیم کرد.


وی با اشاره به تأمین مسکن جامعه ایثارگران و شهدا، عنوان کرد: با تفاهم‌نامه‌ای که با وزارت راه و شهرسازی داشته‌ایم زمینه تأمین ۲۰ هزار واحد مسکن با درنظر گرفتن ۳۰۰۰ واحد در لرستان فراهم شده که براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته تا پایان سال ۳۰ هزار واحد برای جامعه ایثارگری و شهدا کشور تأمین می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران سعید اوحدی جامعه ایثارگری بنیاد شهید هزار واحد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۵۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت ۶۰۰ واحد مسکونی ویژه کارکنان دادگستری قم

حجت الاسلام مظفری، رئیس کل دادگستری استان قم در  مراسم کلنگ زنی ۶۰۰ واحد مسکونی ویژه کارکنان دادگستری قم با اشاره به تلاش دولت و تاکید رئیس جمهور برای حل مشکل مسکن قشر‌های مختلف مردم، بر لزوم حمایت شرکت‌های تعاونی در دستگاه‌های مختلف استان در بخش مسکن به صورت ویژه تاکید کرد.

وی افزود: دادگستری استان در چهارچوب قانونی و در راستای تحقق سیاست‌های دولت در امر مسکن سازی همه حمایت و تلاش خود را به کار می‌گیرد.

واحد‌های مسکونی عقیق واقع در منطقه پردیسان جنب مجتمع فرهنگی شهید ربانی در زمینی به مساحت ۱۶۰۰۰ متر مربع در دو بخش مسکونی و تجاری ساخته خواهد شد.

سالن ورزشی، کتابخانه و مهد کودک از جمله امکانات در نظر گرفته شده برای این مجموعه است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت ۶۰۰ واحد مسکونی ویژه کارکنان دادگستری قم
  • «وعده صادق» یاس و ناامیدی را بیش از پیش بر دل دشمنان افکند
  • اجرا شدن مصوبات سفر رئیس جمهور در ایلام در حوزه بنیاد شهید
  • اعزام ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج تمتع
  • اجرای برنامه های متنوع فرهنگی بنیاد شهید در ایلام قابل تقدیر است
  • اعزام ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج
  • ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج تمتع اعزام می‌شوند
  • ایثارگری‌های جبهه مقاومت ‌برای نسل جدید بازگو شود
  • اتفاقات تروریستی اخیر در سیستان و بلوچستان ایثارگری جوانان ما را به نمایش گذاشت
  • نشست هم‌اندیشی‌ تشکل‌های شاهد و ایثارگر برگزار شد