Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@22:15:52 GMT

مدیرکل بیمه ایران استان کرمان از دفتر استانی تسنیم بازدید کرد

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۵۵۴۰۴

مدیرکل بیمه ایران استان کرمان از دفتر استانی تسنیم بازدید کرد

‍‍‍‍‍‍

گروه استان‌ها- به مناسبت روز خبرنگار عمادآبادی مدیرکل بیمه ایران نمایندگی کرمان از دفتر تسنیم در این استان بازدید کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، به مناسبت روز خبرنگار حسن عمادآبادی مدیرکل بیمه ایران نمایندگی کرمان از دفتر خبرگزاری تسنیم کرمان بازدید و با خبرنگاران این دفتر دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت الله خاتمی در بازدید از دفتر تسنیم کرمان: خبرنگاران نباید به‌ دنبال برجسته‌سازی اخبار به هر قیمتی باشنددادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان از دفتر استانی تسنیم بازدید کرد + تصاویرمدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان از دفتر استانی خبرگزاری تسنیم بازدید کرد + تصاویررئیس کل دادگستری کرمان از دفتر استانی تسنیم بازدید کرد + تصاویر

در این دیدار حسن عمادآبادی مدیر کل شرکت سهامی بیمه ایران نمایندگی کرمان با تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار اظهار داشت: گزارش با واقعیت خبرنگاران مدیران را نسبت به رفع مشکلات جامعه حساس می‌کند.

وی با بیان اینکه خبرگزاری تسنیم از خبرگزاری‌هایی است که بیان واقعیات جامعه را با صداقت و شجاعت انجام می‌دهد و در این امر موفق بوده است گفت: برای یک مدیر مجموعه نظرات کارشناسی مختلفی از یک اتفاق می‌رسد اما آنچه که می‌شود به آن استناد کرد گزارش خبرنگاران است.

مدیرکل بیمه ایران کرمان با اشاره به اینکه عملیات بیمه‌گری در مجموع عملیات ریسک است افزود: در بیمه پول‌های خرد جامعه جمع‌آوری شده و در خسارت‌های مختلف از خرد و کلان هزینه می‌شود.

وی با بیان اینکه بعضی از خسارت‌ها غیر قابل جبران است و از عهده افراد به تنهایی بر نمی‌آید و اگر بیمه نباشد مشکلات زیادی برای جامعه ایجاد خواهد شد گفت: صنعت بیمه  است که بعد از بروز حوادث امیدواری به جامعه می‌دهد و نباید از آن غفلت کرد.

عمادآبادی با اشاره به اینکه خبرنگاران در راستای ترویج بیمه در جامعه نقش بسیار اثرگذاری دارند افزود: اگر جامعه ما به سمت صنعت بیمه برود بسیاری از مشکلات آنها در زمان حوادث برطرف خواهد شد.

انتهای پیام/511/

R7860/P4001/S6,67/CT7 واژه های کاربردی مرتبط روز خبرنگار استان کرمان بیشتر بخوانید... مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان از دفتر استانی تسنیم بازدید کرد + تصاویر مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان از دفتر استانی تسنیم بازدید کرد + تصاویر مدیرکل حج و زیارت کرمان از دفتر استانی تسنیم بازدید کرد+ تصاویر قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان از دفتر استانی تسنیم بازدید کرد + تصاویر مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان از دفتر استانی تسنیم بازدید کرد + تصاویر مدیرکل حج و زیارت کرمان از دفتر استانی تسنیم بازدید کرد+ تصاویر واژه های کاربردی مرتبط روز خبرنگار استان کرمان پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ خطر ابتلا به کرونا در کودکان همچنان ادامه دارد/ علائم بیماری کرونا در کودکان را بشناسید ۲ طرح «گشایش اقتصادی» سرزمینی سوخته را به دولت بعد تحویل می‌دهد ۳ گزارش| تخریب زیست دریایی از طریق صید مخرب/ چرا از صید بی‌ضابطه ماهیان غیرماکول در عمان جلوگیری نمی‌شود؟ ۴ اصفهان| خطر حذف از فهرست میراث یونسکو "میدان نقش جهان" را تهدید می‌کند ۵ وزیر راه در گفت‌و‌گو با تسنیم: ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در طرح ملی مسکن ساخته می‌شود ۶ آژیر مجدد وضعیت قرمز کرونا در ایلام به صدا در آمد ۷ سردار اشتری: از نظر بودجه ‌در فشار هستیم/ ‌اعتبارات‌ ‌نیروی انتظامی ‌کفاف کارها را نمی‌کند‌ ۸ خسارات میلیاردی سیل به راه‌ها و ابنیه فنی گیلان؛ تجهیزات راهداری استان نیازمند نوسازی است مهمترین اخبار استانها آیت الله مکارم شیرازی: ترویج معارف ناب قرآنی مهم ترین وظیفه مبلغان دین است پرواز پهپاد ناشناس بر فراز آسمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی بندرماهشهر تکذیب شد رئیس دیوان عالی کشور: کوچک‌ترین خطا در قوه‌قضائیه قابل اغماض نیست نوبخت: ۱۴۰۰ میلیارد تومان به اجرای طرح‌های "جهش تولید" در مازندران اختصاص یافت مهمترین اخبار تسنیم سرلشکر سلامی: انتقام خون حاج قاسم گرفته خواهد شد روحانی: تصمیماتی که در ستاد کرونا تصویب می‌شود، برای همه لازم‌الاجرا است کلاف سردرگم تشکیل دولت در لبنان؛ از شروط حریری تا مداخلات آشکار محور غربی-آمریکایی-عربی حضور نایب رئیس مجلس در خبرگزاری تسنیم شمار جان‌‌باختگان کرونا از ۱۹۰۰۰ نفر گذشت/ فوت ۱۷۴ نفر در ۲۴ ساعت گذشته درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: روز خبرنگار استان کرمان روز خبرنگار استان کرمان استان کرمان از دفتر استانی تسنیم بازدید مدیرکل بیمه ایران خبرگزاری تسنیم تصاویر مدیرکل روز خبرنگار ترین اخبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۵۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور رودبارجنوب - ایرانشهر همچنان مسدود است

مدیرکل راهداری جنوبی استان کرمان با بیان اینکه محور رودبارجنوب - ایرانشهر مسدود است، گفت: محور ایرانشهر - بم جایگزین این محور است و تردد در آن جریان دارد. - اخبار استانها -

مجتبی محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با تبریک 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: در حال حاضر بخشی از نیروهای ارتش مستقر در استان کرمان با ماشین‌آلات خود در کنار ما حضور دارند و در بحث جابه‌جایی ماشین‌آلات و بازگشایی محورها کمک ما هستند و شاهد بودیم که ارتش همیشه و در همه صحنه‌ها پای کار مردم بوده است.

وی با بیان اینکه به محض صادر شدن هشدار سطح قرمز هواشناسی در جنوب استان کرمان اقدامات پیشگیرانه در این منطقه آغاز شده است، ادامه داد: با آغاز بارندگی‌ها نیز اکیپ‌های راهداری ما با 148 دستگاه ماشین‌آلات راهداری به همراه 150 نفر نیروی راهدار در مناطقی که احساس می‌شد مستعد آسیب است، مستقر شدند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوبی استان کرمان بیان کرد: روز گذشته با توجه با اینکه حجم بارندگی‌ها نسبت به امروز کمتر و از سوی دیگر زمین تشنه بود، روان‌آب زیادی نداشتیم و هنوز نمی‌توانستیم میزان خسارات را بررسی کنیم.

وی با اشاره به اینکه از ساعات اولیه صبح امروز که همکاران ما به راه‌های مواصلاتی اعزام شدند شاهد وارد شدن خساراتی به بخشی از محورهای جنوب استان هستیم، گفت: در حال حاضر عملیات بازگشایی محورها در حال انجام است.

محمودی با بیان اینکه خوشبختانه میزان خسارت‌ها با اندازه‌ای نبوده که اختلالی در کار مردم ایجاد شود، افزود: طبیعتاً در راه‌های روستایی خاکی به دلیل جاری شدن روان‌آب‌ها انسدادهای موقتی را داریم که همکاران ما آمادگی کامل برای بازگشایی این راه‌ها را دارند.

وی با اشاره به آخرین وضعیت جاده‌های اصلی در جنوب استان کرمان، بیان کرد: دو محور اصلی ما در بارندگی‌های اخیر مسدود شده است که این انسداد نه با دلیل وارد شدن خسارت، بلکه به دلیل جاری شدن روان‌آب بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوبی استان کرمان با بیان اینکه محور رودبار جنوب - ایرانشهر و کهنوج - رودبار جنوب در جنوب استان کرمان مسدود شد، گفت: با تلاش همکاران ما محور کهنوج - رودبار جنوب امروز بازگشایی شد، اما محور رودبارجنوب - ایرانشهر هنوز مسدود است، اما محور ایرانشهر - بم جایگزین آن است و تردد در آن جریان دارد.

وی با اشاره به اینکه بارش‌ها تا فردا در جنوب استان کرمان ادامه دارد، بیان کرد: از مردم درخواست دارم از سفرهای غیرضروری خودداری کرده و در صورت ضرورت حتما آخرین وضعیت جوی و راه‌ها را از سامانه 141 جویا شوند.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • بیمه رایگان برای مادران روستایی و عشایر
  • پروژه‌های نیمه‌تمام لرستان در امر مولدسازی اولویت‌بندی شوند
  • نشست مدیران کل اتباع و بیمه سلامت استان بوشهر
  • بنا‌های تاریخی قوت گردشگری گیلان است
  • بازدید رایگان از محوطه‌های تاریخی و موزه‌ها
  • جیرفت بیشترین بارش استان کرمان را به خود اختصاص داد
  • تسلیمی مدیرکل دفتر سیاست‌گذاری و توسعه ورزش بانوان شد
  • آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی جنوب استان کرمان
  • بازدید مدیرکل حمل و نقل و ترافیک شرکت عمران شهرهای جدید از آزادراه تبریز سهند
  • محور رودبارجنوب - ایرانشهر همچنان مسدود است