Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-16@17:16:53 GMT

اکانت منتسب به حاتمی‌کیا جعلی است

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۵۵۴۵۳

اکانت منتسب به حاتمی‌کیا جعلی است

شب گذشته صفحه‌ای در توییتر به نام «ابراهیم حاتمی‌کیا» آغاز به کار کرد که متعلق به این کارگردان سینما نیست و کاملاً جعلی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شب گذشته صفحه‌ای در توییتر به نام «ابراهیم حاتمی‌کیا» با شناسه

@Hatamikia_eb آغاز به کار کرد که طی پیگیری خبرنگار فارس مشخص شد این صفحه جعلی است و هیچ ارتباطی به کارگردان سینمای ایران ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که صفحه مذکور در بدو فعالیت بیش از ۲ هزار دنبال‌کننده پیدا کرد و حتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس سازمان سینمایی هم جزء این افراد بودند. پس از اینکه مشخص شد ‏‏‏‏صفحه مذکور هیچ ارتباطی به حاتمی‌کیا ندارد، گرداننده این شناسه در زیست‌نامه صفحه (bio) قید «هوادار» را اضافه کرده است!

با توجه به امکان ایجاد صفحه و شناسه توسط هر فردی با هر مشخصات و عنوانی، کارشناسان توصیه می‌کنند مخاطبان در فضای مجازی به صفحات ایجادشده با دیده تردید بنگرند و تا رسمی‌بودن آن تأیید نشده است، اعتماد نکنند.

 

انتهای پیام

منبع: دانا

کلیدواژه: حاتمی کیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۵۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور ۳هزار و ۷۶۰ مورد شناسه یکتا برای فعالان اقتصادی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل یعقوب نژاد محمّد با اشاره به اینکه فعالان اقتصادی تا ۲۵ اردیبهشت ماه سال جدید فرصت دارند تا شناسه یکتا را دریافت کنند، اظهار کرد: از این مهلت مذکور به بعد، مجوزی قانونی است که دارای شناسه یکتا باشد و ارایه خدمات دولتی هم منوط به داشتن مجوز الکترونیکی است و هرگونه تمدید، توسعه و تبدیل مجوز‌ها بصورت الکترونیکی خواهد بود.
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل افزود: از ابتدای سال ۱۴۰۱ تاکنون بیش از ۶۳ هزار و ۵۰۰ درخواست صدور مجوز کسب و کار در استان ثبت شده که از این رقم ۴۰ هزار و ۶۲۹ مجوز صادر و ۳۳۰ مورد هم شکایت در این درگاه ثبت شده است و این شکایت‌ها توسط درگاه ملّی مجوز‌ها رصد می‌شود و اگر دستگاه مربوطه، اتاق و یا اتحادیه‌ها مدارک یا هزینه اضافی مطالبه نمایند، مستقیما به دادسرا معرفی می‌شوند و یا اگر موضوعاتی همچون اشباع بازار و یا محدودیت ظرفیت را مطرح نمایند، بازرسی کل کشور به این موضوع ورود و رسیدگی می‌کند.
نژاد محمد، هدف از ایجاد درگاه ملی مجوز‌ها را ایجاد شرایط مساوی برای همه هموطنان و فعالان اقتصادی و حذف امضا‌های طلایی دانست و گفت: شفاف سازی در انجام فرآیند‌ها و صرفه جویی در زمان وهزینه‌ها، تسهیل مدارک مورد نیاز و تسریع در صدور مجوز‌های کسب و کار از دیگر مزایای این درگاه است.
وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه شرایط ۴ هزار و ۷۰۰ نوع فعالیت در درگاه ملّی مجوز‌ها نیز فراهم شده است، تصریح کرد: مجوز‌ها شامل سه نوع خانگی، صنفی و فرآیند محور هستند که ۵۵۰ نوع مجوز‌ها ثبت محور هستند و در کمتر از سه روز صادر می‌شوند و نزدیک ۳ هزار مجوز، صنفی یا پروانه کسب است و بقیه مجوز‌ها فرآیند محور و یا مجوز‌های سرمایه گذاری هستند و نیاز به استعلام از دستگاه‌های مربوطه دارند و زمان لازم برای این نوع مجوز از سه روزکاری تا حداکثر سه ماه (بسته به نوع فعالیت و سرمایه گذاری) است.
نماینده وزیر و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل در پایان خاطرنشان کرد: تا به امروز ۳ هزار و ۷۶۰ مورد شناسه یکتا برای فعالان اقتصادی استان صادر شده است و این کار تا ۲۵ اردیبهشت ماه سال جاری ادامه خواهد داشت و مدارک مورد نیاز برای اخذ آن کارت ملّی، ارایه کدپستی و شناسه صنفی است و امکانی فراهم شده است تا از طریق اینترنت خانگی و مراجعه به میز خدمت موجود در اتاق‌ها و اتحادیه‌ها و یا از طریق گوشی‌های هوشمند، فعالین اقتصادی بتوانند در کمتر از ۲ دقیقه با ثبت این اطلاعات، شناسه یکتا را دریافت کنند.

دیگر خبرها

  • تبدیل مجوز‌های کاغذی به شناسه یکتا
  • راه ارتباطی سی و سه روستا به قصرقند مسدود شد
  • ۳۳۶ هزار پروانه کسب کاغذی در لرستان الکترونیکی شد
  • صدور ۳هزار و ۷۶۰ مورد شناسه یکتا برای فعالان اقتصادی
  • مسدود شدن راه ارتباطی 5 روستا
  • انسداد محور ارتباطی دلگان به ایرانشهر
  • به کمک این ترفند‌ها مُچ فیک‌نیوز‌ها را بگیرید!
  • اجرای طرح ناظران افتخاری در قم
  • سیلاب راه ارتباطی ۴ روستای فریمان را مسدود کرد
  • پست معنادار توئیتر منتسب به سپاه پاسداران همزمان با آغاز حملات ایران به مواضع اسرائیل