Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@09:08:02 GMT

۳۰ هزار مسکن برای جامعه ایثارگری کشور تأمین می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۵۵۴۷۲

۳۰ هزار مسکن برای جامعه ایثارگری کشور تأمین می‌شود

‍‍‍‍‍‍

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور از امضای تفاهم‌نامه سه هزار واحد مسکونی ایثارگران در استان لرستان خبر داد و گفت: قول می‌دهیم ۳۰ هزار مسکن برای جامعه ایثارگری کشور تأمین کنیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، سعید اوحدی عصر امروز در حاشیه جلسه شورای اداری استان لرستان  در جمع خبرنگاران  این استان اظهار داشت: با توجه به مصوبات دولت دوازدهم مقرر شد تا پایان امسال 20 هزار مسکن برای جامعه ایثارگری تأمین شود و در همین راستا تفاهم‌نامه‌ای با وزیر راه‌ و شهرسازی به امضا رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مسیر و مدل  اجرایی 20 هزار مسکن برای جامعه ایثارگری تعریف و بنا شد در استان‌های مختلف با توجه به ظرفیت‌هایی که دارند حضور پیدا کنیم و در این راستا تفاهم‌نامه اجرایی این ظرفیت مسکن امضا شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با بیان اینکه امروز در استان لرستان تفاهم‌نامه 3 هزار مسکن جامعه ایثارگری به امضا رسید عنوان کرد: بر اساس جدول زمان‌بندی در بنیاد شهید که در کارگروه مسکن تهیه شده‌است قول می‌دهیم 30 هزار مسکن برای جامعه ایثارگری تأمین کنیم و این 30 هزار مسکن برابر است با مسکنی‌ که در طول 15 سال گذشته برای  جامعه ایثارگری تأمین شده‌ است.

عملیات احداث 1700 واحد مسکن ایثارگران استان خراسان جنوبی آغاز شد20 هزار واحد مسکن ایثارگران در کشور احداث می‌شوداستاندار اردبیل: مشکل مسکن ایثارگران استان با همکاری بنیاد شهید حل می‌شود

وی با اشاره به اینکه دومین تفاهم‌نامه‌ای که در استان لرستان به امضا رسید تفاهم‌نامه اشتغال بود، بیان کرد: موضوع اشتغال به‌ویژه در شرایط کرونا  در حوزه خدمات بخشی از حوزه‌های اشتغال با چالش جدی روبه رو شده‌ است، بر همین اساس  تفاهم‌نامه تأمین 2 هزار و 500 شغل  با تفکیک حوزه‌های مختلف خوداشتغالی، کارآفرینی و بخش خصوصی در این استان اتفاق بزرگی است.

اوحدی گفت: کارگروه مشترکی برای انجام و پیگیری دو تفاهم‌نامه اشتغال و تأمین مسکن ایثارگران تشکیل می‌شود و از جامعه ایثارگری برای  فردی که ظرفیت و توانایی مطالبه‌گری و تحقق این تفاهم‌نامه  را داشته باشد از طرف بنیاد شهید ابلاغ صادر می‌شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با اشاره به مطالبات جامعه ایثارگری خاطرنشان کرد: خوش‌بختانه با هماهنگی سازمان برنامه‌ریزی و بودجه کشور امروز بخش عمده‌ای از مطالبات سنگینی که از سنوات گذشته مغفول مانده‌بود بر اساس مصوبه هیئت دولت پرداخت شد و هم‌چنین دولت مصوب کرده‌است تا پایان دولت تمامی مطالبات جامعه ایثارگری صددرصد پرداخت شود.

وی با بیان اینکه در موضوع ماده 38 در دو سه هفته گذشته به‌صورت علی‌الحساب به حساب ایثارگران مبالغی پرداخت شد، تصریح کرد: ماده 38 متشکل از سه ضلع بنیاد شهید که بر اساس آمار پرداخت‌ها را انجام می‌دهد، سازمان برنامه‌ریزی و بودجه کشور جهت تأمین اعتبار و هم‌چنین ستاد کل نیروهای مسلح است که باید احکام را صادر کنند.

اوحدی با تأکید به اینکه امروز در شورای اداری استان لرستان  به جامعه ایثارگری قول دادیم با توجه به تأمین اعتباری که از طرف سازمان برنامه‌ریزی و بودجه انجام شده‌ است و نیز آمار و ارقامی که در بنیاد شهید وجود دارد، به‌محض اینکه ستاد کل نیروهای مسلح احکام را صادر کنند مابه‌التفاوت احکام در هفته آینده پرداخت می‌شود.

وی در رابطه با مشکلات اشتغال و درمان جامعه ایثارگری افزود: با توجه به هماهنگی سازمان برنامه‌ریزی و بودجه کشور موضوع و مشکلات بیمه دی به‌طور قطعی برطرف می‌شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور عنوان کرد: تفاهم‌نامه‌هایی با وزارت صنعت، معدن و تجارت امضا شده‌است و با وزارت رفاه در حال امضا هستیم که موانع و مشکلات بر مسیر اشتغال و درمان جامعه ایثارگری به‌طور کامل برطرف شود.

وی از ساماندهی گلزارهای شهدا استان لرستان خبر داد و بیان کرد: به مردم استان لرستان امروز قول می‌دهیم گلزار شهدای چند شهرستان هم‌چون خرم آباد و بروجرد ساماندهی شود.

اوحدی گفت: امروز وعده داده شد که به هر میزان استانداری استان لرستان منابع را جهت ساماندهی گلزارهای شهدای استان لرستان بر اساس منویات مقام معظم رهبری تأمین کنند بنیاد شهید نیز به‌همان میزان اعتبار به‌ویژه در گلزار شهدای خرم‌آباد که مشکل جدی دارد، تأمین خواهد کرد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور خاطرنشان کرد: سرمایه‌گذاری سازمان اقتصادی کوثر در استان لرستان در دست پیگیری جدی بنیاد خواهد بود که در هفته آینده هیئتی از سازمان اقتصادی کوثر به این استان سفر می‌کنند تا پروژه‌هایی که روند اجرایی آنها با تأخیر روبه رو شده‌ است را پیگیری کنند.

انتهای پیام/645/ح

R41450/P/S6,72/CT11 بیشتر بخوانید... تفاهمنامه تامین مسکن ایثارگران امضا شد/ واگذاری زمین‌ به جانبازان ۲۵ درصد به بالا وام مسکن ایثارگران افزایش یافت/ ۱۶۰ میلیون تومان در شهرهای بالای ۱ میلیون نفر ابلاغ مصوبه افزایش سقف تسهیلات مسکن ایثارگران در سال ۹۹ قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... تفاهمنامه تامین مسکن ایثارگران امضا شد/ واگذاری زمین‌ به جانبازان ۲۵ درصد به بالا وام مسکن ایثارگران افزایش یافت/ ۱۶۰ میلیون تومان در شهرهای بالای ۱ میلیون نفر ابلاغ مصوبه افزایش سقف تسهیلات مسکن ایثارگران در سال ۹۹ پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ خطر ابتلا به کرونا در کودکان همچنان ادامه دارد/ علائم بیماری کرونا در کودکان را بشناسید ۲ طرح «گشایش اقتصادی» سرزمینی سوخته را به دولت بعد تحویل می‌دهد ۳ گزارش| تخریب زیست دریایی از طریق صید مخرب/ چرا از صید بی‌ضابطه ماهیان غیرماکول در عمان جلوگیری نمی‌شود؟ ۴ اصفهان| خطر حذف از فهرست میراث یونسکو "میدان نقش جهان" را تهدید می‌کند ۵ وزیر راه در گفت‌و‌گو با تسنیم: ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در طرح ملی مسکن ساخته می‌شود ۶ آژیر مجدد وضعیت قرمز کرونا در ایلام به صدا در آمد ۷ سردار اشتری: از نظر بودجه ‌در فشار هستیم/ ‌اعتبارات‌ ‌نیروی انتظامی ‌کفاف کارها را نمی‌کند‌ ۸ خسارات میلیاردی سیل به راه‌ها و ابنیه فنی گیلان؛ تجهیزات راهداری استان نیازمند نوسازی است مهمترین اخبار استانها آیت الله مکارم شیرازی: ترویج معارف ناب قرآنی مهم ترین وظیفه مبلغان دین است پرواز پهپاد ناشناس بر فراز آسمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی بندرماهشهر تکذیب شد رئیس دیوان عالی کشور: کوچک‌ترین خطا در قوه‌قضائیه قابل اغماض نیست نوبخت: ۱۴۰۰ میلیارد تومان به اجرای طرح‌های "جهش تولید" در مازندران اختصاص یافت مهمترین اخبار تسنیم سرلشکر سلامی: انتقام خون حاج قاسم گرفته خواهد شد روحانی: تصمیماتی که در ستاد کرونا تصویب می‌شود، برای همه لازم‌الاجرا است کلاف سردرگم تشکیل دولت در لبنان؛ از شروط حریری تا مداخلات آشکار محور غربی-آمریکایی-عربی حضور نایب رئیس مجلس در خبرگزاری تسنیم شمار جان‌‌باختگان کرونا از ۱۹۰۰۰ نفر گذشت/ فوت ۱۷۴ نفر در ۲۴ ساعت گذشته درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور هزار مسکن برای جامعه ایثارگری سازمان برنامه ریزی و بودجه استان لرستان مسکن ایثارگران تفاهم نامه ترین اخبار بر اساس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۵۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای برنامه های متنوع فرهنگی بنیاد شهید در ایلام قابل تقدیر است

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر نجفی ظهر سه شنبه در سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با تقدیر از فعالیت‌های اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان به خصوص در حوزه فرهنگی، افزود: خدمت به خانواده‌های شهدا افتخار بزرگی برای مدیران است، بر همین اساس از تمامی فعالیت‌های اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان حمایت خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: هرآنچه پیشرفت و اقتدار در کشور داریم مرهون خون شهدا است، بر همین اساس خدمت به خانواده‌های شهدا جزو وظایف اصلی مدیران در استان است. معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری ایلام اضافه کرد: اتفاقات خوبی در استان ایلام در طول دولت سیزدهم مثل طرح تبدیل وضعیت ایثارگران رخ داده که نیاز است دستگاه‌های اجرایی این اقدامات را برای مردم تشریح و تبیین کنند.

نجفی افزود: از همه ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان ایلام انتظار داریم در زمینه فرهنگ سازی در زمینه ازدواج و فرزندآوری اهتمام ویژه داشته باشند.

سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام نیز در این دیدار با اشاره به اینکه در طول دولت سیزدهم بیش از یک هزار میلیارد تومان تسهیلات در بخش‌های مختلف به جامعه ایثارگران استان پرداخت شده است، افزود: ۱۸ درصد جمعیت استان ایلام را ایثارگران تشکیل داده است.

محمد رحیمی اضافه کرد: بیش از چهار هزار و ۵۰۰ نفر از جامعه ایثارگران در استان ایلام تبدیل وضعیت شده، همچنین آزمون استخدامی خاص فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد با ۴۹۵ نفر ظرفیت به زودی برگزار می‌شود که ظرفیت بزرگی برای حل مشکل بیکاری فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد است.

وی تصریح کرد: پروژه‌های مختلف عمرانی در حوزه بنیاد شهید برای خدمات رسانی به جامعه ایثارگران در سال جاری تعریف شده است.

کد خبر 6086391

دیگر خبرها

  • پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری آذربایجان‌غربی
  • پیگیری مشکلات جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران
  • پیش بینی حدود ۱۸ هزار میلیارد تومان بودجه برای درمان ایثارگران
  • «وعده صادق» یاس و ناامیدی را بیش از پیش بر دل دشمنان افکند
  • اعزام ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج تمتع
  • اجرای برنامه های متنوع فرهنگی بنیاد شهید در ایلام قابل تقدیر است
  • اعزام ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج
  • ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج تمتع اعزام می‌شوند
  • اکثر پرسنل بنیاد شهید به دلیل عدم آشنایی با مشکلات ایثارگران، جانبازان و آزادگان، ناکارآمدند
  • اکثریت پرسنل بنیاد شهید به دلیل عدم آشنایی با مشکلات ایثارگران، جانبازان و آزادگان، ناکارآمدند