Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: در بخش دولتی و خصوصی سرمایه‌گذاری کمی در لرستان شده و نیاز است نهادهای عمومی و غیردولتی وارد استان شوند.

در بخش دولتی و خصوصی سرمایه‌گذاری کمی در لرستان شده است

استاندار لرستان گفت: در بخش دولتی و خصوصی سرمایه‌گذاری کمی در لرستان شده و نیاز است نهادهای عمومی و غیردولتی وارد استان شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید موسی خادمی امروز در شورای اداری لرستان با تاکید بر اینکه دستگاه‌های اجرایی باید در زمینه جذب اعتبارات بیشتر کار کنند، اظهار کرد: اعتبارات سال ۹۸ تا اوایل شهریور ماه باید جذب شوند.

وی ادامه داد: دستگاه های اجرایی نسبت به اعلام موافقتنامه‌های سال ۹۹ تسریع کنند.

خادمی با اشاره به مهم بودن ثبت و فروش اموال مازاد دستگاه‌های اجرایی، افزود: سال گذشته بعد از بسته شدن  بودجه دولت با هدف کمک به اقشار با درآمد ثابت حقوق کارمندان را ۵۰ درصد افزایش داد که برای تامین اعتبار مورد نیاز با کمبود منابع مواجه شد.

استاندار لرستان ادامه داد: یکی از منابع در دسترس برای تامین این کمبود فروش اموال مازاد دستگاه‌های اجرایی است که از این محل باید ۱۳۰۰ میلیارد تومان تامین شود.

وی ادامه داد: اگر دستگاهی در معرفی اموال مازاد خود کوتاهی کند ممکن است در پرداخت حقوق و دستمزد کارکنان خود دچار مشکل شود که در اینجا قانون به ما اجازه دخالت و فروش اموال مازاد را داده است. 

خادمی عنوان کرد: برای بودجه جاری به ۲۰۰ میلیارد تومان نیاز داریم و بقیه درآمد حاصله از محل فروش اموال در اختیار دستگاه‌ها قرار می‌گیرد که با استفاده از آن پروژه‌های نیمه تمام خود را کامل کنند.

استاندار لرستان افزود: لازم است دستگاه‌های اجرایی نسبت به واگذاری پروژه‌های عمرانی از طریق ماده ۲۷ و تبصره ۱۹ اقدام کنند.

وی تاکید کرد: در بخش دولتی و خصوصی سرمایه‌گذاری کمی در لرستان شده و نیاز است نهادهای عمومی و غیردولتی وارد استان شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی استاندار لرستان دستگاه های اجرایی استاندار لرستان اموال مازاد فروش اموال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۵۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مزایده اموال متهم پرونده صندوق سرمایه گذاری بهمئی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مزایده اموال متهم پرونده صندوق سرمایه گذاری بهمئی
  • گلایه رئیس‌ دادگستری زنجان از وضعیت بد نگهداری اموال دولتی
  • آمادگی ذخیره‌سازی مرغ مازاد در لرستان وجود دارد
  • دستگاه‌های اجرایی قم از تولیدکنندگان حمایت کنند
  • لزوم اتحاد بین دستگاه‌های اجرایی برای تحقق توسعه لرستان
  • رویکرد ما در لرستان اتحاد خدمت‌رسانی حول محور برنامه است
  • توسعه میادین نفت و گاز به سرمایه‌گذاری خارجی نیاز دارد
  • تأکید استاندار بر پیگیری اعتبارات طرح‌های نیمه تمام لرستان
  • رعایت عدالت و کرامت انسانی رویکرد مدیران لرستان باشد
  • ۴۷ خرده‌فروش و قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند