Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@02:02:17 GMT

معاون رییس جمهوری از تصفیه‌خانه بزرگ بابل بازدید کرد

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۵۵۵۱۲

معاون رییس جمهوری از تصفیه‌خانه بزرگ بابل بازدید کرد

به گزارش خبرنگار ایرنا ، عملیات اجرایی تصفیه خانه طرح آبرسانی به شهرهای گروه الف مازندران شامل بابل، امیرکلا، هادی شهر، بابلسر و فریدونکنار دارای حدود ۵۵ کیلومتر لوله گذاری است که در سال ۸۸ در درونکلای غربی بخش بابلکنار آغاز شد و تاکنون ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای مازندران در حاشیه بازدید از این طرح به خبرنگار ایرنا گفت : معاون رییس جمهوری و رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور موافقت کرد که تا پایان سال جاری بیش از ۱۶۰ میلیارد تومان اعتبار تزریق شود و آب منطقه ای مازندران هم قول داد با هزینه این اعتبار یکهزار لیتر بر ثانیه آب شرب از این تصفیه خانه وارد مدار شهرهای گروه الف کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابراهیم یخکشی افزود : برای تکمیل این تصفیه خانه ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است که در سال جاری بیش ۱۶۰ میلیارد تومان تخصیص می یابد و آب شرب این تصفیه خانه وارد مدار می شود.

وی اظهار داشت : تصفیه خانه شهرهای گروه الف تاکنون ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در خصوص خط انتقال از بابل به بابلسر  سه کیلومتر و از بابلسر به فریدونکنار به میزان ۱۵ کیلومتر باقی مانده است که تا پایان سال این لوله گذاری ها انجام می شود.

یخشکی گفت: تاکنون برای این تصفیه خانه و خط انتقال از سد البرز تا فریدونکنار ۲۹۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

معاون رییس جمهوری و رییس  سازمان برنامه و بودجه کشور در دومین روز سفرش به استان مازندران علاوه بر شرکت در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان ، کلنگ ساخت ۲ هزار واحد مسکونی ویژه محرومان را به زمین زد و چهارصد و بیست و یکمین طرح هادی و صد و سی و شش هزارمین واحد مسکونی در قالب طرح مقاوم سازی مازندران را افتتاح کرد.

بازدید از پروژه بیمارستان جایگزین رازی ( ۲۷۳ تختخوابی)  ، طرح آبرسانی بابل و بابلسر، سد لاستیکی سرخرود، فرودگاه بیشه کلا، آزاد راه  هیچیرود - نشتارود - شیرود هم از دیگر برنامه های روز دوم سفر نوبخت به مازندران است.

رییس سازمان برنامه و بودجه کشور سفر ۲ روزه اش به مازندران را عصر دیروز آغاز کرد و در نخستین روز از پروژه راه دسترسی فرودگاه دشت ناز ، تصفیه خانه فاضلاب ، سالن ۶ هزار نفری ، بیمارستان نیمه تمام ماهفروجک ، تالار مرکزی و نیروگاه زباله سوز ساری بازدید کرد.

برچسب‌ها توسعه ایران مازندران محمدباقر نوبخت شرکت آب منطقه ای بابل پروندهٔ خبری افتتاح و کلنگ زنی طرح های عمرانی در مازندران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: توسعه ایران مازندران محمدباقر نوبخت شرکت آب منطقه ای بابل توسعه ایران مازندران محمدباقر نوبخت شرکت آب منطقه ای بابل تصفیه خانه میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۵۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف ۴ هزار متر مربع از اراضی ملی بابل

روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران ساری اعلام کرد: انجام ۱۲ فقره تبصره ذیل ماده ۵۵ به مساحت تقریبی ۴ هزار متر مربع از ید متجاوزین خارج و اعاده به وضع سابق گردید این ماموریت با حضور فرمانده وکارشناس یگان حفاظت، سرجنگلبان و نیرو‌های یگان حفاظت منابع طبیعی واحد شیخ موسی انجام شد.

هموطنان می‌توانند در صورت مشاهده وقوع هرگونه تخلف در حوزه منابع طبیعی از قبیل قطع و حمل چوب آلات جنگلی، برداشت و حمل گیاهان مرتعی، برداشت و حمل محمولات فرعی جنگلی (چلم، خزه، سرخس و...) تصرف و تخریب اراضی ملی و حریق در عرصه‌های جنگلی و مرتعی را با شماره‌های ۲۴ ساعته امداد جنگل و مرتع ۱۵۰۴ و ۱۳۹ در میان بگذارند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • (ویدئو) وقوع سیل در مازندران با آمل و بابل و سوادکوه چه کرد؟
  • جمهوری اسلامی آمادگی دارد در پیشرفت سریلانکا شریک شود
  • رفع تصرف یک هکتار از اراضی ملی بابل
  • رفع تصرف ۴ هزار متر مربع از اراضی ملی بابل
  • اجرا خط دوم انتقال آب سد یامچی به تصفیه خانه آب اردبیل
  • بازدید دانشجویان دانشکده بهداشت از تصفیه خانه آب ارومیه
  • پشت پرده خشم احمدی نژاد از معاون تازه فوت شده‌اش
  • پشت پرده خشم احمدی نژاد از معاون تازه فوت شده اش /‌۱۸ نکته جالب درباره پرویز داوودی
  • مرتفع سازی حاشیه باغ گیاه شناسی متوقف شد
  • پرویز داوودی؛ ‌۱۸ نکته درباره معاون اولی که از رییس خود برید