Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@18:08:32 GMT

درگذشت یکی از رهبران برجسته اخوان المسلمین مصر

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۵۵۵۳۵

درگذشت یکی از رهبران برجسته اخوان المسلمین مصر

‍‍‍‍‍‍

منابع خبری از درگذشت یکی از رهبران برجسته جماعت اخوان المسلمین مصر خبر دادند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از العهد، یکی از رهبران برجسته جماعت اخوان المسلمین مصر درگذشت.

بر اساس این گزارش، «عصام العریان» از رهبران مطرح اخوان المسلمین در سن 66 سالگی و آن هم در زندان السیسی از دنیا رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدالفتاح السیسی پس از آنکه محمد مرسی اولین رئیس جمهور منتخب پس از سرنگونی حسنی مبارک را در آنچه مخالفانش کودتا علیه انقلاب مردمی 2011 می خوانند، با تکیه بر حمایتهای عربستان و امارات سرنگون کرد، همه رهبران برجسته اخوان المسلمین و شمار زیادی از طرفداران این جماعت را به زندان افکند.

انتهای پیام/

 

R36355/P/S8,88,90/CT10 قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ کشف ویروسی کشنده‌تر از کرونا در قزاقستان ۲ بیانیه آمریکا درباره تمدید تحریم تسلیحاتی ایران ۳ قطعنامه ضد ایرانی آمریکا با تاخیر در دستور کار شورای امنیت قرار گرفت ۴ ترامپ: بزرگترین مشکل آمریکا نه ایران و چین، بلکه دموکرات‌ها هستند ۵ سنتکام مدعی کنترل ایران بر یک کشتی در آب‌‎های بین المللی شد ۶ پاسخ روسیه به درخواست تعویق ثبت واکسن کرونا ۷ معاون بایدن: در حال تجربه یک بی‌عدالتی سیستماتیک و نژادی در آمریکا هستیم ۸ واکنش آلمان به ثبت اولین واکسن کرونا در روسیه مهمترین اخبار بین الملل کلاف سردرگم تشکیل دولت در لبنان؛ از شروط حریری تا مداخلات آشکار محور غربی-آمریکایی-عربی لبنان|احتمال نخست‌وزیری «نواف سلام» سوریه|جنایات مستمر شبه نظامیان وابسته به آمریکا؛ «قسد» به ربودن شهروندان سوری ادامه می‌دهد قطعنامه ضد ایرانی آمریکا با تاخیر در دستور کار شورای امنیت قرار گرفت مهمترین اخبار تسنیم سرلشکر سلامی: انتقام خون حاج قاسم گرفته خواهد شد روحانی: تصمیماتی که در ستاد کرونا تصویب می‌شود، برای همه لازم‌الاجرا است کلاف سردرگم تشکیل دولت در لبنان؛ از شروط حریری تا مداخلات آشکار محور غربی-آمریکایی-عربی حضور نایب رئیس مجلس در خبرگزاری تسنیم شمار جان‌‌باختگان کرونا از ۱۹۰۰۰ نفر گذشت/ فوت ۱۷۴ نفر در ۲۴ ساعت گذشته درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخوان المسلمین رهبران برجسته بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۵۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع در دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از غزه

ده‌ها نفر از اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها در آمریکا در حمایت از غزه دست به اعتراض زدند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، اعضای هیئت علمی دانشگاه کلمبیا آمریکا برای همبستگی با دانشجویان بازداشت شده به خاطر حمایت از فلسطین اعتصاب کردند.

همچنین ده‌ها دانشجوی حامی فلسطین در دو دانشگاه ییل در کنتیکت و نیویورک در منهتن نیز بازداشت شدند.

اداره پلیس شهر نیویورک به "سی ان ان" گفت که دانشجویان و اعضای هیئت علمی دانشگاه نیویورک در جریان اعتراضات در محوطه مدرسه دستگیر شدند.

 

.

 

روز200 طوفان‌الاقصی|بمباران غزه وحمله گسترده به کرانه باختریسازمان ملل: 70 درصد مردم شمال نوار غزه با گرسنگی مواجه هستند

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نظر ۶ استاد روابط بین‌الملل درباره اقدام ایران علیه اسرائیل
  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت
  • نفرتی که امروز نسبت به صهیونیست‌ها ایجاد شده، تبدیل به نقطه پایان این رژیم کودک‌کش خواهد شد
  • (ویدئو) اعتراضات ضد جنگ دانشگاه‌های برجسته آمریکا را فرا گرفت
  • حماس درگذشت عالم برجسته یمنی را تسلیت گفت
  • اعتراضات ضداسرائیلی دانشگاه‌های برجسته آمریکا را فرا گرفت
  • تجمع در دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از غزه
  • رهبر حزب اصلاح یمن درگذشت
  • پیام تسلیت فرمانده سپاه امام رضا (ع) به مناسبت درگذشت استاد برجسته جودو
  • نزدیک شدن جنگنده‌های چینی به ۷۰ کیلومتری تایوان