Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-20@11:45:38 GMT

وقوع آتش‌سوزی در جنگل‌های «ملاوی» پلدختر

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۵۵۵۸۵

وقوع آتش‌سوزی در جنگل‌های «ملاوی» پلدختر

شیخ کرم احمدی اظهار داشت: بامداد امروز ساعت یک و ۳۰ دقیقه آتش به جان جنگل‌ها و مراتع کوه پشت تنگ ملاوی افتاد.

وی با بیان این که این آتش‌سوزی باعث از بین رفتن بخشی از منابع طبیعی منطقه شد، افزود: با وقوع این آتش سوزی نیرو‌های منابع طبیعی شهرستان و مردم محل با حضور در محل حادثه مبارزه بی‌امان و تلاش نفسگیر با آتش را آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دهیار روستای مورانی گفت: متاسفانه به علت گرمای زیاد هوا، وزش باد و کوهستانی بودن منطقه آتش باعث شعله‌ور شدن آتش سوزی شد.

وی افزود: تلاش نیرو‌های مستقر در محل برای مهار و اطفا حریق همچنان ادامه دارد.

احمدی اظهار داشت: علت این آتش سوزی به احتمال قوی مانند اکثر آتش سوزی‌ها منشا انسانی دارد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: آتش سوزی پلدختر پارسی خبر آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۵۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین تصاویر از محل وقوع آتش سوزی در یک پمپ بنزین | قاچاق سوخت حادثه آفرید | ببینید

دریافت 4 MB

به گزارش همشهری آنلاین، معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان از وقوع آتش‌سوزی خودرو پژو ۴۰۵ حامل قاچاق سوخت در یکی از جایگاه های عرضه این شهر خبر داد و اعلام کرد که یک نازل پمپ بنزین نیز سوخت که با حضور به‌موقع آتش نشانان از گسترش آتش جلوگیری به عمل آمد.

جمشید حسین‌خانی با بیان اینکه، این چهارمین مورد آتش ناشی از قاچاق و دومین مورد آن در پمپ بنزین در یک ماه اخیر است افزود: ساعت ۱۰:۵ صبح امروز اولین تماس با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی مبنی بر آتش سوزی یک دستگاه پژو ۴۰۵ در جایگاه عرضه سوخت برادران انجم شعاع واقع در میدان خواجو برقرار شد.

وی اظهار داشت: بلافاصله سه خودرو سنگین و نیمه سنگین از سه ایستگاه عملیاتی نزدیک به محل حادثه اعزام شد. اولین خودرو کمتر از چهار دقیقه به محل حادثه رسید و بلافاصله عملیات مهار آغاز شد.

حسین‌خانی بیان کرد: با توجه به سرعت عمل تیم های عملیاتی، آتش این خودرو شعله‌ور حامل مشک سوخت قاچاق از نوع بنزین بلافاصله خاموش و فقط به یکی از پمپ ها خسارت وارد شد.

به گفته حسین خانی سرعت عمل آتش نشانان مانع از سرایت آتش به سایر بخش های پمپ بنزین و دیگر خودروها شد.

وی با اشاره اینکه حجم آتش ناشی از سوخت بنزین قاچاق در این حادثه بالا بود گفت: سرعت عمل آتش نشانان در این حادثه و حوادث اخیر از بروز حوادث بدتر جلوگیری کرده که جای قدردانی دارد.

حسین خانی ضمن ابراز نگرانی از حوادث و آتش سوزی های ناشی از قاچاق سوخت در استان کرمان گفت: این حادثه طی یک ماه اخیر چهارمین آتش سوزی ناشی از قاچاق سوخت بوده که در کرمان اتفاق افتاده و دومین آتش سوزی طی این مدت است که در جایگاه سوخت اتفاق افتاده است. طی چند هفته اخیر نیز یک خودرو حامل قاچاق سوخت در ورودی جایگاه عرضه سوخت امیرالمومنین شهر کرمان آتش گرفت.

تصاویری از محل وقوع حادثه ببینید.

کد خبر 845716 منبع: ایرنا برچسب‌ها سوخت - بنزین (کارت سوخت هوشمند) قاچاق خبر مهم سوخت - بنزین حریق حوادث ایران

دیگر خبرها

  • وقوع دومین آتش سوزی در جایگاه‌های سوخت شهر کرمان طی ده روز اخیر
  • (ویدیو) وقوع آتش سوزی در پمپ بنزین کرمان
  • آتش سوزی جنگل های سکوتپه ساری خاموش شد
  • اولین تصاویر از محل وقوع آتش سوزی در یک پمپ بنزین | قاچاق سوخت حادثه آفرید | ببینید
  • جلوگیری از یک فاجعه در جنگل سکوتپه با دستور دادستان مرکز استان 
  • ذخیره‌گاه‌های جنگلی جنوب کرمان به عنوان یک گنجینه باید حفظ شود
  • جزئیات تازه از مرگ ۶ کارگر در آتش سوزی شرق تهران | علت آتش سوزی چه بود؟
  • هشدار در مورد احتمال آتش سوزی جنگل‌ها در مازندران
  • هشدار آتش سوزی در جنگل های مازندران
  • تداوم اجرای طرح مبارزه با آفت جوانه خوار در جنگل های زاگرس