Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-19@20:23:29 GMT

مقایسه خودروی مینی کوپر S و فیات ۵۰۰ + جدول

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۵۵۶۱۴

مقایسه خودروی مینی کوپر S و فیات ۵۰۰ + جدول

خودروی مینی کوپر S در سال ۲۰۰۷ در کشور انگلیس و فیات ۵۰۰ در سال ۲۰۰۸ در ایتالیا طراحی و عرضه شده است.

هردو خودرو مینی کوپر S و فیات ۵۰۰ دارای موتور ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپه هستند. با این تفاوت که حجم موتور خودروی مینی کوپر S بالغ بر ۱۵۹۸ سی سی و فیات ۵۰۰ دارای حجم موتور ۱۲۴۲ سی سی است.

حداکثر قدرت مینی کوپر ۱۷۲ اسب بخار در ۵۵۰۰ دور در دقیقه و فیات ۵۰۰ دارای حداکثر قدرت ۶۹ اسب بخار در ۵۵۰۰ دور در دقیقه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از جمله تجهیزات مینی کوپر S می‌توان به پیشرانه توربو شارژ می‌باشد - ۵۰ لیتر حجم باک بنزین - رینگ ۱۶ اینچی - بال عقب - روکش چرمی صندلی و غربالک فرمان - کروز کنترل - سیستم استارت دکمه‌ای - نشان‌دهنده باد لاستیک‌ها - سیستم ورود بدون کلید - چراغ‌های زنون - چراغ مخصوص روز - تجهیزات قابل سفارش: رینگ ۱۷ اینچی - چراغ‌های زنونی - سنسور باران - سنسور نور - روکش کربنی کف خودرو - آینه‌های جانبی برقی به همراه گرمکن - تزئینات کرومی - آینه‌های الکتروکرومیک - سنسور پارک عقب -گیربکس ۶ سرعته خودکار - پدال تعویض دنده در پشت فرمان - گرمکن صندلی‌های جلو - سنسور پارک عقب - سنسور باران - سیستم خودکار روشن و خاموش شدن چراغ‌ها (سنسور نور) - آینه‌های جانبی برقی تاشونده به همراه گرمکن - شستشوی چراغ‌های جلو و سقف پانوراما اشاره کرد.

 

منبع: پارسینه

کلیدواژه: مینی کوپر S فیات ۵۰۰ مقایسه خودرو سبک زندگی پارسی خبر مینی کوپر S فیات ۵۰۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۵۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی «۶۴۱۰ روز بی‌آینه» روایتی از شهید «حسین لشگری»

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، شهید «امیر سرلشگر خلبان حسین لشگری» نامی شناخته شده برای همه ماست. قهرمانی ملی از دوران دفاع مقدس که رکورد طولانی‌ترین دوره اسارت در زندان‌های بعثی را داشت و ملقب به سیدالاسرای ایران شد.

به انگیزه روز ۲۹ فروردین که در تقویم رسمی کشور ما به اسم روز ارتش جهوری اسلامی نامگذاری شده است، نگاهی کرده‌ایم به بازی «۶۴۱۰ روز بی‌آینه» که با موضوع شهید سرلشگر حسین لشگری و در مرکز تولید محتوا مجازی نیروی هوایی ارتش ساخته شده‌است.

مرکز تولید محتوا مجازی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی با هدف معرفی قهرمانان نیروی هوایی، بازنمایی وقایع دوران دفاع مقدس و نقش ارتش جمهوری اسلامی در این دوران برای نسل جوان جامعه، از سال ۹۴ تولید بازی‌های موبایلی و رایانه‌ای را در فعالیت‌های فرهنگی خود قرار داد.

این مرکز که بازی‌های «شکارچی ۱ و ۲»، «صاعقه»، «خلبان کوچولو» و «سرباز قهرمان» را طی سال‌های گذشته تولید و منتشر کرده است در سال ۱۴۰۲ نیز بازی رایانه‌ای «۶۴۱۰ روز بی‌آینه» را رونمایی کرد. بازی «۶۴۱۰ روز بی‌آینه» در حقیقت براساس تعداد روز‌های اسارت شهید لشکری نام‌گذاری شده است.

شهید سرلشگر حسین لشگر از شهدای بزرگ خانواده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی است که ۱۸سال در اسارت عراق بود و ۱۰سال در سلول انفرادی زندگی کرد. داستان این بازی از آنجا شکل گرفت که براساس خاطرات خودنوشت شهید لشگری، او تا روز‌های آخر منتهی به شهادتش از کابوس اتفاقات دوران اسارت رنج می‌برد و مرتب کابوس می‌دید. این امر دستاویز خط داستانی این بازی شد تا براساس آن بخشی از کابوس‌های شهید حسین لشگری در قالب یک بازی در اختیار کاربران قرار گیرد.

داستان بازی درباره قهرمان بزرگ ایران شهید حسین لشکری است که برای بررسی حرکت‌های عجیب عراقی‌ها در مرز عراق به ماموریت فرستاده می‌شود. پس از برخورد موشک عراقی‌ها به هواپیمای او، حسین درون یک جنگل تاریک مرموز سقوط می‌کند.

در حقیقت بازی ۶۴۱۰ روز بی‌آینه، روایت داستانی کوتاه در ژانر «Walking Simulator» یا شبیه‌ساز راه‌رفتن اول شخص است که گیمر با المان‌های ترس روانشناختی و روایت شهودی-کلامی مواجه می‌شود.

کاربر در این بازی وارد کابوس شهید حسین لشکری می‌شود و آنجا نه خبری از سلاح است و نه دشمن. در واقع مخاطب بازی مسیر ذهنی این شهید بزرگوار را طبق یک توالی تاریخی طی می‌کند. کاربر در این مسیر دوران اسارت ایشان تا لحظه آزادی را در چند مرحله جداگانه طی می‌کند.

مخاطب بازی گروه سنی ۱۸+ است و مدت زمان بازی ۴۰ دقیقه است. این بازی در ژانر ماجرایی طراحی شده و نصب آن برای مخاطبان رایگان است. بازی ۶۴۱۰ روز بی‌آینه، در نهمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای فجر نیز به‌عنوان بهترین بازی اقتباسی مورد تقدیر هیات داوران قرار گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری دومین دوره لیگ مینی فوتبال کیش
  • تیم نساجی با تغییر سیستم موفق به پیروزی شد
  • پایان مسابقات مینی فوتبال شهرستان فلارد
  • نیسان قشقایی ۲۰۲۵ به میدان آمد + عکس
  • مدل تلسکوپ فضایی جیمز وب با اندازه واقعی به نمایش در می‌آید
  • (عکس) نیسان قشقایی ۲۰۲۵ به میدان آمد؛ خودرویی که جایش در بازار ایران خالیست
  • کتاب آینه‌ دلیل من در کرمانشاه منتشر شد
  • مهم‌ترین کاربرد دکمه پشت آینه (فیلم)
  • بازی «۶۴۱۰ روز بی‌آینه» روایتی از شهید «حسین لشگری»
  • آغاز فروش اقساطی رقیب جدی پژو 207 اتوماتیک / اولین شرایط فروش BAC X۳ PRO در سال جدید اعلام شد (+ جدول فروش، عکس و مشخصات خودرو )