Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@23:50:06 GMT

مهمترین نکات برای خربد درب ضد سرقت

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۵۵۶۳۱

مهمترین نکات برای خربد درب ضد سرقت

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، مهم ترین چیزی که بعد از کلی حساب کتاب کردن و فکر کردن درباره تعویض درب آپارتمان و یا ورودی ساختمان تون کردیدو تصمیم گرفتید که درب تون رو به درب ضد سرقت تغییر بدید ، لازمه که چند نکته کلیدی رو درباره خرید این درب ها بدونید که ُدرناب مختصر و مفید براتون توضیح می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اولین نکته ای که شما باید بدونید این سواله که اصلا درب ضد سرقت از کجا شکل گرفته تا با خیال راحت تری به انتخاب کردنتون بپردازید، در طول تاریخ انسان همیشه به دنبال راه هایی برای ایجاد امنیت و آرامش بوده و هست و سعی کرده تا با اقداماتی از حریم خانه و زندگی خودش حفاظت کنه. تولید درب های ضد سرقت یکی از این اقدامات مهم برای حفاظت از جان و مالمون بوده و هست؟

دومین نکته ای که باید بدونید این هست که درب ضد سرقت چیه و چه تفاوتی با درب های دیگه داره ؟
درب ضد سرقت به دلیل ساختاری که داره نسبت به درب های معمولی مقاوم تر و دارای امنیت بسیار بالاتری هستند. درب ضد سرقت از نظر ساختار کلی، قفل، لولا و جنس با درب های معمولی متفاوت اند. قفل ها در درب ضد سرقت بسیار تقویت شده اند و تقریبا در صورت قفل شدن غیر قابل باز کردن هستند که البته این ویژگی یکی از مهم ترین ضعف های این درب هاست اما اشاره کردن به این نکته به معنی بد بودن این درب ها نیست بلکه شما باید از این ضعف به عنوان یک ویژگی خیلی مهم استفاده کنید که درب آپارتمان و یا ساختمانتون هیچ جوره باز نمیشه . درب های ضد سرقت علاوه بر این کهامنیت خانه را در برابر سرقت تامین می کنند باید ویژگی های دیگری از قبیل آتش پاد بودن، عایقی برای گرما و سرما،رطوبت،ضد دیلم خور بودن و صدا نیز باشند


نکته سوم که جزء اولین توضیحاتیه که هر فروشنده ویا هر سایت اینترنتی به شما میده انواع درب ضد سرقته.
امروزه در بازار ایران انواع درب ضد سرقت به سه دسته ی اصلی

درب ضد سرقت ترکیه ای
درب ضد سرقت ایرانی
درب ضد سرقت چینی


اولین نکته ای که بابد در رابطه با انواع این درب ها بدونید این هست که درب ضد سرقت ترک هم ازنظر کیفیت و هم ازنظر قیمت در مقام بالاتری نسبت به درب ضد سرقت چینی و درب ضد سرقت ایرانی قرار داره. البته یه نکته ای که حتماباید در هنگام خرید درب ضد سرقتتون بدونید این هست که درب ضد سرقت ایرانی هم از نظر ظاهر و هم از نظر کیفی تتاحد بسیار زیادی مشابه نمونه ی درب ضد سرقت ترکیه ای هست ولی هزینه ی خرید اون نسبت به مشابه درب ضد سرقت ترک پایین تر خواهد بود.پس این نکته رو هنگام خرید درب ضد سرقت گوشه ی ذهنتون داشته باشید که ایرانی بودن درب ضد سرقت به معنی بد بودن و بی کیفیت بودن اون نیست.
یکی از مهم ترین ویژگی هایی که معمولا خریداران به دنبال اون هستند این مورد که دوست دارن دربی که خریداری میکنند خاص،سفارشی و مخصوص خودشون باشه و به زبان خودمونی تر بین بقیه "تک" باشه درب ضد سرقت ایرانی دقیقا این نیاز شما خریدار محترم رو برطرف خواهد کرد. درب های ضد سرقت ایرانی در شرکت
ُدرناب می توانند دقیقا مطابق سلیقه و خواسته شما ساخته شوند. معنی و مفهوم جمله قبلی در شرکت ُدرناب به صورت واقعی عملی میشه به این صورت که شما از روکش درب تون ، رنگ ، قفل ، پایه ی وردی درب ، دستگیره ، چشمی درب و هرچیز دیگه ای که توی فکرتون دارید می تونید سفارش بدید و منتظر تحویل درب سفارشی خودتون باشید.
شما می تونید با تیم مشاوره ُدرناب با عکس مورد نظرتون ، تماس و یا حضور در دفتر صحبت و هم فکری کنید قسمت آخر در رابطه با انواع درب ضد سرقت ، درب ضد سرقت چینی خواهد بود.

درب های ضد سرقت چینی ارزانترین نوع از انواع درب های ضد سرقت هستند .رویه ی این نوع درب ها از رویه های فلزی معمولا بی کیفیت هستند که با روکش رنگ دکورال پوشیده می شوند.

 

نکته ی چهارمی که باید درمورد خرید درب ضد سرقت بدونید تفاوت انواع درب های ضد سرقت با یکدیگر هستن.
درب های ضد سرقت ترک ، ایرانی و چینی به طور کلی شامل پنج تفاوت اصلی میشن که ُدرناب این پنج ویژگی رو خیلی
خلاصه برا شما خریدار محترم آماده کرده.
(۱-(تفاوت اول:
اولین تفاوتی که در این درب ها توجه شما رو به خودش جلب میکنه در نوع چارچوب های اون هاست.
چارچوب درب های ضد سرقت چینی ابزار نخورده و تخت هستند اما در درب های ضد سرقت ترک این موضوع به طور
کامل فرق میکنه و چهار چوب درب های ضد سرقت ترک ابزار خورده هستند و شاید یکی از مهم ترین دلیل های اختلاف
قیمت این دو نوع درب این موضوع باشه.
(۲-(تفاوت دوم:
دومین تفاوت این درب هاکه کاملا هم میشه این تفاوت رو دید و متوجهش شد ، تفاوت در لولاهای این درب هاست.
لولاهای درب های ضد سرقت ترک از سمت داخل کاملا دیده می شوند اما لولاهای درب های ضد سرقت چینی پنهان است و
نه از داخل و نه از بیرون دیده نمی شوند که این نوع لولا ها داری امنیت پایین تری نسبت به لولا هایی که دیده می شوند
دارند.
(۳-(تفاوت سوم:
تفاوت سوم رو هنگام خریددرب های ضد سرقت میشه به رویه های این درب ها اشاره کرد ، به گونه ای که رویه درب های
ضد سرقت چینی به صورت فلزی یا استیل با رنگ کوره ای الکترواستاتیک یا همون دکورال هستند.
ولی رویه درب های ضد سرقت ترک به دو دسته MDF با روکش طبیعی چوب و یا MDF با روکش PVC تقسیم بندی
میشن.این دونوع تقسیم بندی که بهشون اشاره کردیم فراتر از این یک جمله هستند و شامل یه دنیای خیلی بزرگ میشن
چرا که ُدرناب وظیفه ی خودش میدونه تا تفاوت سلیقه ای خریدار های مختلف درباره رنگ درب ها ، طرح روی درب ها و
خواسته های دیگه رو پاسخگو باشه.
تفاوت چهارم:
و اما تفاوت چهارم در میان درب ها وزن اون هاست.
معمولا وزن درب های ضد سرقت چینی نسبت به درب های ضد سرقت ترک بسیار سبک تر هستند به طوری که میشه گفت
وزن یک درب ضد سرقت ترک تقریبا با دو درب ضد سرقت چینی برابری می کنه.
تفاوت پنجم:
تفاوت پنجم و آخرین تفاوت در درب ها تفاوت در مراحل نصب درب هاست که برای عده ای از خریدار ها به شدت مهمه.
درب های ضد سرقت چینی بسیارآسان تر و سریع تر فرآیند نصبشون انجام میشه هر چند که نصب درب ضد سرقت ترک هم
در بیشترین حالت بیشتر از ۲ ساعت زمان نخواهد برد.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نبض بازار درب ضد سرقت درب های ضد سرقت ترک درب ضد سرقت ایرانی درب ضد سرقت چینی درب ضد سرقت ترک درب ها نکته ای انواع درب مهم ترین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۵۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهنمای جامع سفر به تورنتو؛ از خرید بلیط تا نکات سفر

اگر قصد سفر به این شهر دیدنی را دارید، این راهنمای جامع سفر به تورنتو را برای شما فراهم کرده‌ایم تا با تمام نکات لازم برای سفر به این شهر سرزنده آشنا شوید. پس تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

راهنمای جامع سفر به تورنتو

زمانی که می‌خواهید به تورنتو سفر کنید، به دلیل دوری مسافت از ایران، ویژگی‌های خاص آب و هوایی، تفاوت فرهنگ و زبان و... باید برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشید. در این بخش یک راهنمای کلی برای سفر به تورنتو در اختیار شما قرار می‌دهیم.

برنامه‌ریزی سفر به تورنتو زمان سفر

بهترین زمان سفر به تورنتو به سلیقه شما بستگی دارد. اگر به دنبال آب و هوای گرم و آفتابی هستید، از اواخر بهار تا اوایل پاییز (ماه‌های می تا اکتبر) را انتخاب کنید. اما اگر می‌خواهید از خنکای هوا و رنگ‌های پاییزی لذت ببرید، پاییز (سپتامبر و اکتبر) زمان مناسبی است. زمستان‌های تورنتو سرد و برفی است، اما اگر به دنبال تفریحات زمستانی مانند اسکی هستید، این فصل می‌تواند جذاب باشد.

راه‌های سفر به تورنتو

پرواز: رایج‌ترین راه سفر به تورنتو، پرواز مستقیم از تهران است. ایرلاین‌های مختلفی مانند ایران ایر، ماهان ایر و قطر ایرویز پروازهای مستقیمی به تورنتو ارائه می‌کنند. پرواز تهران تورنتو حدود 12 تا 14 ساعت طول می‌کشد. برای خرید بلیط هواپیما به تورنتو، می‌توانید از وب‌سایت‌های معتبر استفاده کنید. این شرکت‌ها امکان مقایسه قیمت بلیط ایرلاین‌های مختلف و انتخاب بهترین گزینه را برای شما فراهم می‌کنند.

قطار: اگر به دنبال سفری زمینی و ماجراجویانه هستید، می‌توانید با قطار از طریق آمریکا به تورنتو سفر کنید. این سفر چند روز طول می‌کشد و از شهرهای مختلفی مانند نیویورک و شیکاگو عبور می‌کنید. البته قبل از آن باید خود را با پرواز به آمریکا برسانید!

اقامت در تورنتو

تورنتو هتل‌ها و اقامتگاه‌های متنوعی برای سلیقه‌ها و بودجه‌های مختلف دارد. هتل‌های لوکس، هتل‌های میان‌رده، هاستل‌ها و اقامتگاه‌های بوم‌گردی از جمله گزینه‌های پیش روی شما هستند. برای رزرو هتل می‌توانید از وب‌سایت‌های مختلف استفاده کنید. یکی از بهترین راه‌های سفر به تورنتو استفاده از تور کانادا است؛ با سفر از طریق تور تورنتو دیگر دغدغه رزرو محلی برای اقامت و برنامه‌ریزی سفر را ندارید. تورها با ارائه خدماتی مانند رزرو بلیط تهران تورنتو، رزرو هتل، صدور ویزای توریستی، برنامه ریزی دقیق برای بازدید از اماکن دیدنی تورنتو و... برنامه‌ریزی سفر را برای شما تسهیل می‌کند.

اطلاعات عمومی در سفر به تورنتو

ویزا: برای سفر به کانادا، ایرانیان نیاز به دریافت ویزا دارند. می‌توانید از طریق وب‌سایت سفارت کانادا برای دریافت ویزا اقدام کنید یا از خدمات شرکت‌های فعال در این حوزه استفاده کنید.

پول رایج: پول رایج کانادا دلار کانادا (CAD) است. می‌توانید قبل از سفر در ایران دلار کانادا تهیه کنید یا در صرافی‌های تورنتو پول خود را تبدیل کنید.

زبان: زبان‌های رسمی کانادا انگلیسی و فرانسوی است. در تورنتو انگلیسی زبان غالب است، اما به دلیل تنوع فرهنگی، زبان‌های مختلفی در این شهر صحبت می‌شود.

حمل و نقل: تورنتو سیستم حمل و نقل عمومی کارآمدی دارد که شامل مترو، اتوبوس، تراموا و تاکسی می‌شود. می‌توانید با استفاده از کارت Presto کرایه حمل و نقل عمومی را پرداخت کنید.

جاذبه‌های گردشگری تورنتو

بسیاری از کسانی که تورنتو را به عنوان مقصد مسافرت خود انتخاب می‌کنند، یکی از برنامه‌های سفر خود را بازدید از جاذبه‌های دیدنی و گردشگری این شهر بزرگ قرار می‌دهند. برج CN، موزه سلطنتی انتاریو، تالار مشاهیر هاکی، خیابان یانگ، آبشار نیاگارا، جزیره تورنتو، باغ وحش تورنتو و بازار سنت لارنس از جمله جاذبه‌های گردشگری محبوب تورنتو هستند. علاوه بر این موارد تورنتو جاهای دیدنی دیگری هم دارد که می‌توانید از آن دیدن کنید. در ادامه چند مورد را معرفی می‌کنیم:

کاخ کازا لوما قصری باشکوه به سبک قرون وسطایی

گالری هنر انتاریو مجموعه‌ای از آثار هنری از هنرمندان کانادایی و بین‌المللی

موزه کفش باتا موزه‌ای با مجموعه‌ای از کفش‌ها از سراسر جهان

محله چینی‌ها محله‌ای پر جنب و جوش با رستوران‌ها و مغازه‌های چینی

منطقه دیستریلری منطقه‌ای تاریخی با رستوران‌ها، کافه‌ها و مغازه‌های جذاب

با توجه به تنوع جاذبه‌های گردشگری و طبیعی تورنتو، هرگز در این شهر خسته نخواهید شد. قبل از سفر، حتماً لیست جاذبه‌هایی که می‌خواهید از آنها دیدن کنید را تهیه کنید تا از زمان خود به بهترین نحو استفاده کنید.

نکات مهم پیش از سفر به تورنتو

نکات مهم پیش از سفر از مواردی است که به هیچ عنوان نباید آن را فراموش کنید. این نکات تاثیر مستقیمی بر کیفیت سفر شما دارد. این نکات عبارت است از:

قبل از سفر، حتماً آب و هوا را بررسی کنید و لباس مناسب بردارید.

در کانادا انعام دادن مرسوم است. می‌توانید 10 تا 15 درصد مبلغ فاکتور را به عنوان انعام به کارکنان رستوران‌ها، هتل‌ها و رانندگان تاکسی بدهید.

برای استفاده از برق در کانادا به تبدیل دو شاخه نیاز دارید.

سفر به تورنتو با خرید بلیط در فلای‌تودی

سفر به تورنتو تجربه‌ای جذاب و خاطره‌انگیز خواهد بود. با برنامه‌ریزی دقیق و استفاده از راهنمای جامع سفر به تورنتو، می‌توانید از این سفر به بهترین نحو لذت ببرید. یکی از مواردی که در سفر به تورنتو باید مدنظر قرار دهید، انتخاب شرکتی معتبر برای خرید بلیط هواپیما، رزرو بلیط، دریافت ویزای توریستی و حتی در صورت نیاز خرید تور است.

فلای‌تودی یکی از شرکت‌های معتبر ارائه خدمات سفر است که مجموعه‌ای از خدمات متنوع برای سفر به تورنتو را ارائه می‌دهد. مهمترین خدمات این شرکت عبارت است از:

خرید بلیط هواپیما

رزرو هتل

بیمه سفر

خدمات تور

اخذ ویزا

ترانسفر فرودگاهی

برای استفاده از خدمات می‌توانید به وب‌سایت یا اپلیکیشن فلای‌تودی مراجعه کنید. این شرکت با داشتن پشتیبانی 24/7 به شما این امکان را می‌دهد تا در هر زمان از شبانه‌روز بتوانید با کارشناسان در تماس باشید.

با فلای‌تودی، سفر خود را به تورنتو به بهترین نحو برنامه‌ریزی کنید و از این سفر لذت ببرید.

کد خبر 845259

دیگر خبرها

  • عکس| تفاوت قدی بازیکن استقلال با کاپیتان تیم ملی بسکتبال!
  • دلیل کیفیت خواب پایین تر زنان نسبت به مردان مشخص شد
  • راهنمای خرید انواع لنت ترمز + نکات مهم و ضروری
  • برای خرید مسکن باید این 10 نکته را بدانید+ نکات کلیدی در تنظیم مبایعه‌ نامه
  • تفاوت‌های دولت اسلامی و سکولار
  • راهنمای جامع سفر به تورنتو؛ از خرید بلیط تا نکات سفر
  • موشن گرافی: مهمترین سامانه های پدافندی ایران | خاری در چشم دشمنان
  • تفاوت قد عجیب این زوج در گینس ثبت شد
  • تحولات اوکراین|خشم زلنسکی از تفاوت برخورد غرب با اسرائیل
  • مهم ترین تفاوت گوشی ردمی 12 و ردمی 13