Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا ، رییس مجمع بازنشستگان مازندران که همزمان به عنوان منتخب استان در مجمع عالی کانون های بازنشستگی ایران حضور دارد ، لوح تقدیر بازنشستگان کشوری را در حاشیه نشست شورای برنامه ریزی و توسعه مازندران در ساری به دکتر محمد اهداء کرد.

سیدمحمد سیدی هنگام اهدای لوح گفت : این لوح تقدیر به نمایندگی از ۱۵۰ هزار بازنشسته استان مازندران و یک میلیون و ۳۷۰ هزار بازنشسته کشوری به معاون رییس جمهوری تقدیم می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متناسب سازی حقوق بازنشستگان مبتنی بر بند ب ماده ۱۲ قانون برنامه ششم توسعه کشور است که از ماه مرداد جاری در حقوق بازنشستگان اعمال می شود.

مطابق بند ب ماده ۱۲ قانون برنامه ششم توسعه و با توجه به مصوبه‌ هیأت امنای سازمان تأمین اجتماعی در ۱۳ مرداد امسال و مصوبه چهارم مرداد هیأت مدیره سازمان، حقوق همه مستمری‌بگیران اعم از بازنشستگان، از کارافتادگان کلی و بازماندگان که مستمری‌شان تا پایان سال ۱۳۹۸ برقرار شده بود متناسب‌سازی شد.

بر اساس اعلام تامین اجتماعی ،  حقوق مستمری‌بگیرانی که ۳۰ سال سابقه پرداخت حق بیمه دارند ۳۶۵ هزار تومان افزوده شده است. مستمری‌بگیرانی هم که ۳۵ سال به بالا سابقه پرداخت حق بیمه دارند از این ماه ۴۶۵ هزار تومان به حقوق‌شان اضافه خواهد شد. به حقوق ماهانه افرادی که با ۱۰ سال سابقه پرداخت حق بیمه بازنشست شده‌اند نیز ۱۵۰ هزار تومان افزوده شد.

مطابق مصوبه مجلس شورای اسلامی برای مستمری‌بگیرانی که کمتر از ۱۰ سال حق بیمه پرداختند و با حقوق کم بازنشست شدند هم این متناسب‌سازی منظور شد و آن‌ها هم حداقل ۱۵۰ هزار تومان به حقوق‌شان به صورت مقطوع افزوده می‌شود. 

بر اساس این طرح ، مزایای جنبی حقوق مستمری‌بگیران نیز افزایش یافته است به گونه ای که کمک‌هزینه مسکن که تا پیش از یک مرداد ۳۰ هزار تومان بود به ۷۰ هزار تومان افزایش یافت. مبلغ کمک معیشت مستمری‌بگیران هم از ۶۰ هزار تومان به ۱۲۰ هزار تومان رسید.

با اجرای این طرح به کسانی که تاریخ برقراری مستمری‌شان تا پیش از یک فروردین ۱۳۹۹ باشد و حداقل ۳۰ سال سابقه داشته باشند از این ماه مبلغ مستمری‌شان به اضافه مزایای جنبی حداقل ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان خواهد بود که با توجه به افزایش ۲۶ درصدی حقوق از ابتدای امسال نسبت به سال گذشته، حقوق‌شان از ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان به ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسیده است.

حقوق ماهانه مستمری‌بگیرانی که تا پایان سال ۱۳۹۸ پایه سنواتی‌شان ۳۵ سال و بیشتر بود به سه میلیون تومان افزایش یافت و افرادی که ۳۰ سال سابقه بیمه داشتند هم از این ماه ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان حقوق دریافت خواهند کرد.

با اجرای این مصوبه حقوق ماهانه مستمری‌بگیران برای ۲۵ سال سابقه ۲ میلیون و ۴۹۱ هزار تومان، ۲۰ سال سابقه ۲ میلیون و ۴۲۱ هزار تومان، ۱۵ سال سابقه ۲ میلیون و ۳۴۸ هزار تومان و ۱۰ سال سابقه ۲ میلیون و ۳۴۳ هزار تومان خواهد شد.

دکتر محمد باقر نوبخت عصر روز گذشته برای بازدید از چند طرح عمرانی و زیرساختی به استان مازندران سفر کرد. وی در این سفر ۲ روزه از ۱۰ پروژه عمرانی و زیرساختی استان بازدید و ۲ طرح زیست محیطی را هم افتتاح می کند.

برچسب‌ها توسعه ایران مازندران محمدباقر نوبخت بازنشستگان پروندهٔ خبری افتتاح و کلنگ زنی طرح های عمرانی در مازندران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: توسعه ایران مازندران محمدباقر نوبخت بازنشستگان توسعه ایران مازندران محمدباقر نوبخت بازنشستگان سال سابقه ۲ میلیون مستمری بگیرانی مستمری بگیران هزار تومان حق بیمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۵۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام زمان افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی

تین نیوز

 معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تامین اجتماعی درباره زمان افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی در سال جاری توضیح داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم، سید مرتضی حسینی؛ معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تامین اجتماعی از اعمال افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی در اردیبهشت ماه سال جاری خبر داد.

وی گفت:به مانند گذشته پرداخت های جدید حقوق بازنشستگان به اضافه مابه التفاوت فروردین ماه، از اردیبهشت امسال اعمال خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تامین اجتماعی درباره تکمیلی درمان بازنشستگان تامین اجتماعی افزود: سطح خدمات بیمه تکمیلی بازنشستگان در سال جدید افزایش یافته و نیمی از هزینه های بیمه تکمیلی افراد را سازمان تامین اجتماعی پرداخت خواهد کرد.

حسینی تصریح کرد: در این راستا 20 هزار میلیارد تومان اعتبار در سال جدید تعیین شده است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • شارژ ۹ میلیونی حساب حقوق این بازنشستگان
  • خبر مهم برای حقوق بگیران؛ آیین نامه حقوق و دستمزد ۱۴۰۳ در هیئت دولت تصویب شد
  • خبر مهم برای حقوق بگیران؛ آیین‌نامه دستمزد ۱۴۰۳ در هیئت دولت تصویب شد
  • معاون رئیس جمهور: بودجه ۱۴۰۳ کسری پنهان ندارد/ آئین‌نامۀ حقوق و دستمزد در هیئت دولت تصویب شد
  • زمان اجرای افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان در سال 1403 + جزییات
  • انجام ۳ سفر رییس جمهور به کردستان بیانگر توجه دولت به استان است
  • منظور: آیین نامه حقوق و دستمزد ۱۴۰۳ در هیئت دولت تصویب شد
  • اعلام زمان افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی
  • افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی چه زمانی پرداخت می‌شود؟
  • افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی چه زمانی پرداخت می‌شود؟