Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکانون فرهنگی هنری باقرالعلوم علیه السلام بیرجند با اشاره به ثبت نام کودکان و نوجوانان در کلاس های مجازی اوقات فراغت این کانون گفت: کلاس های کانون از شنبه ۲۵ مرداد برای علاقمندان برگزار می شود.

«علی کاربر» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، در خصوص کلاس های اوقات فراغت کانون مسجد باقرالعلوم علیه السلام بیرجند، اظهار کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا ویروس و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی تلاش اعضای کانون فرهنگی هنری مسجد باقرالعلوم علیه السلام بیرجند بر این است که برنامه‌های اوقات فراغت با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا استان برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکانون فرهنگی هنری مسجد باقرالعلوم علیه السلام بیرجند با اشاره به اینکه شیوع کرونا فعالیت های فرهنگی کانون های مساجد را محدود کرده است، گفت: کلاس های مجازی اوقات فراغت برادران و خواهران در مجتمع مسجد امام محمدباقر علیه السلام برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه کلاس های تابستانه امسال کانون فرهنگی هنری باقرالعلوم علیه السلام بیرجند در سه بخش قرآن و معارف اسلامی «روخوانی، روانخوانی، تجوید و حفظ قرآن کریم»، علمی و هنری «رایانه مقدماتی، زبان انگلیسی، ریاضی پایه های ابتدایی، خوشنویسی، طراحی و نقاشی، اوریگامی، ساخت عروسک، طراحی روی ظروف» و ورزشی-تفریحی «بازی های رزمی، اجرای مسابقات شاد با اهدای جوایز و پخش فیلم» برگزار می شود، گفت: تمامی کلاس‌های فوق به صورت غیرحضوری و با کیفیت برگزار می شود.

 

وی بیان کرد: افراد علاقه مند به شرکت در کلاس های تابستانه کانون فرهنگی هنری مسجد باقر العلوم علیه السلام بیرجند می توانند با مراجعه به سایت leagaketab.ir/kanoon در این کلاس‌ها ثبت نام کنند.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری مسجد باقرالعلوم علیه السلام بیرجند افزود: شروع کلاس های اوقات فراغت از روز شنبه (25 مرداد) ساعت 10 صبح است.

 

کاربر  تصریح کرد: بیماری کرونا سبب شد که برنامه های اوقات فراغت با تاخیر یک ماهه نسبت به سال قبل برگزار شود ولی در این مدت لیگ برتر کتابخوانی توسط این کانون برای اقشار مختلف به صورت مجازی برگزار شد.

 

پایان پیام/575

منبع: شبستان

کلیدواژه: اوقات فراغت خراسان جنوبي بیرجند کانون فرهنگی هنری مسجد اوقات فراغت برگزار می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۵۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران

احسان آهنگر مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی مازندران ازتوزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار استان خبر داد و گفت: این بسته‌های گوشت قربانی مشارکتی ماه شوال به همت موسسه و کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه کبری سلام الله علیها قم وبا همکاری برنامه تلویزیونی سمت خدا شبکه ۳ سیما توسط ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مازندران جهت کمک به نیازمندان آبرومند و مسجدی فراهم شد.

او افزود: نیازمندان از قبل به همت مدیران مسئول کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مازندران شناسایی شده اند وبسته‌ها در جامعه هدف، اعضای کمیته امداد امام، بهزیستی و زنان بی سر پرست یا بد سرپرست یا قشر آسیب پذیر جامعه تفسیم می‌گردد

آهنگر گفت: از زمانیکه کرونا آغاز شده در این طرح خیرین محترم در اول هرماه قمری بسته‌های گوشت را آماده کرده ودر اختیار نیازمندان آبرومندقرار می‌گیرد وهربسته آن ۱.۵ کیلوگرم است که جمعا ۱.۵ تن می باشد و ارزش تقریبی آن حدود ۷۵۰تا ۸۰۰ میلیون تومان است..

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • استقلال، خودشکوفایی و تعالی در گرو اوقات فراغت
  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  •  توزیع  هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین