Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@07:50:10 GMT

آخرین وضعیت شیوع کرونا در شهرضا

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۵۵۶۶۱

آخرین وضعیت شیوع کرونا در شهرضا

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، کمایی رییس مرکز بهداشت شهرضا در جلسه اطلاع رسانی کرونا با اشاره به اینکه ۸۰ درصد بیماران کرونایی علایمی ندارند و ناقل هستند تصریح کرد:نجمع و برگزاری مراسم‌های عزا و عروسی بیماری را گسترش می‌دهد.

او با بیان اینکه مردم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌توانند بیماری را کنترل کنند، افزود:حداقل تا پایان سال ۱۳۹۹ ما با این بیماری درگیر هستیم و در کنار رعایت پروتکل‌های بهداشتی سیستم ایمنی قوی بدن بسیار مهم است استرس و ترس یک عامل مهم برای ضعیف کردن سیستم ایمنی بدن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رییس مرکز بهداشت شهرضا اظهار کرد:وضعیت شهرستان شهرضا قرمز و میانگین بستری‌ها ۲۵ نفر است، از آغاز بحران تا کنون شاهد ۳۷۰۷ نفر بیمار کرونایی و اختلال تنفسی بودیم.

کمایی ادامه داد: فصل شروع آنفولانزا را در پیش داریم و با رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی نمی‌توان با بیماری مقابله کرد.

او در خصوص اقدامات انجام شده در بحران کرونا گفت: تولید ماسک، الکل و دستکش به حد خوبی رسیده، نظارت‌ها و پروتکل‌های بهداشت حرفه‌ای در پمپ بنزین‌ها، کارخانه و فروشگاه‌ها انجام شده و بازگشایی مراکز محدود شد.

رییس مرکز بهداشت با توجه به اینکه نیرو‌های کادر درمان و خدمت رسان در معرض خطر هستنتد تصریح کرد: تعداد مبتلایان کادر درمان به ویروس کرونا در تیر مادر با چهار ماهه بحران برابری کرد و در این صورت بیمارستان‌ها و مراکز درمان به مشکل کمبود نیرو برخورد می‌کنند.

او بیان کرد: در این بحران خیرین شهرضایی هشت صد و شست میلیون تومان بودجه به کادر درمان و نیازمندان کمک کردند.
کمایی گفت: شعار هر خانه‌ای باید یک پایگاه بهداشتی باشد به ما کمک می‌کند در مقابل جنگ با این ویروس پیروز شویم.



انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس پروتکل های بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۵۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معدوم سازی بیش از یک تن مواد غذایی فاسد در شهرستان فیروزه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، سرپرست شبکه بهداشت و درمان فیروزه گفت: در بازدید کارشناسان بهداشت محیط در طرح سلامت نوروزی از واحد‌های صنفی تهیه و توزیع مواد غذایی شهرستان مقدار یک تن مواد غذایی فاسد و غیر مجاز، جمع آوری شد و همزمان با هفته زمین پاک با همکاری شهرداری فیروزه در جایگاه دفن زباله معدوم سازی شد.

محبوبه مهماندوست افزود: این مواد فاسد و تاریخ مصرف گذشته شامل انواع بیسکویت و کیک، نوشابه و نوشیدنی‌های گازدار، انواع شیرینی، شکلات و تنقلات فاقد مشخصات بهداشتی بوده است.

وی حفظ ایمنی غذایی مردم و ارتقای بهداشت عمومی جامعه را از اهداف اجرای طرح کنترل و نظارت بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی عنوان کرد گفت: با واحد‌های صنفی متخلف برخورد جدی، قاطع و قانونی می‌شود.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان فیروزه  تاریخ تولید وانقضا، مجوز و پروانه ساخت وزارت بهداشت، آدرس کارخانه، نام محصول و مواد تشکیل‌دهنده، رعایت شرایط نگه داری بهداشتی را به‌عنوان شش مشخصه اصلی مواد غذایی برشمرد وافزود: مردم هنگام خرید مواد غذایی به این مشخصات دقت کرده و تخلفات احتمالی را به بازرسان شبکه بهداشت و درمان فیروزه و یا به شماره ۱۹۰ سامانه ارتباط مردمی وزارت بهداشت گزارش دهند.

دیگر خبرها

  • ایرلند: ۱۰۰ درصد فلسطینیان غزه با شبح قحطی مواجه هستند
  • مهروموم یک رستوران در شادگان
  • بیش از 95 درصد مردم چهارمحال و بختیاری به شاخص‌های سلامت دسترسی دارند
  • تعطیلی یک رستوران در شادگان
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • معدوم سازی بیش از یک تن مواد غذایی فاسد در شهرستان فیروزه
  • وضعیت شیوع بیماری‌های اورولوژی/ فشارخون و دیابت دو عامل نارسایی کلیه
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • وضعیت شیوع بیماری‌های اورولوژی/ علت نارسایی کلیه
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا