Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@22:12:21 GMT

بدهی شهرداری قزوین به بانک شهر امسال تسویه می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۵۵۷۵۱

بدهی شهرداری قزوین به بانک شهر امسال تسویه می‌شود

به گزارش ایرنا، فرج الله فصیحی رامندی روز پنجشنبه در بازدید از خبرگزاری ایرنا به مناسبت روز خبرنگار، افرود: با توجه به میزان بدهی‌های شهرداری نزد بانک شهر و تسویه نشدن به موقع آن، اکنون شاهد اعمال جرائم دیرکرد برای این بدهی‌ها از سوی بانک هستیم.  

وی اظهار داشت: شورای شهر مجوز تهاتر و همچنین فروش سه برج نیمه کاره را صادر کرده است و در حال حاضر مراحل قانونی اجرای این مجوز شورای شهر در جریان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این عضو شورای شهر ادامه داد: ماهیت بدهی شهرداری قزوین به بانک شهر به سه بخش تقسیم می‌شود که بخشی از آن به مطالبات پیمانکاران مربوط می‌شود که شهرداری در گذشته از طریق وام از بانک شهر اخذ کرده بود.

فصیحی رامندی اضافه کرد: بخش دیگری از این بدهی نیز به اوراقی مربوط است که شهرداری قزوین در گذشته از بانک شهر گرفته و پرداخت نشدن به موقع سررسید این اوراق موجب به بار آمدن یک بدهی سنگین به بانک شهر شده است.

وی افزود: همچنین بخش سوم این بدهی نیز به چند پروژه شاخص در شهرداری اختصاص دارد که شهرداری هزینه‌ این پروژه‌ها را در قالب وام از بانک شهر گرفته و نتوانسته نسبت به تأمین بدهی خود در موعد مقرر اقدام کند.

این عضو شورا اضافه کرد: در برخی موارد این بدهی ضریب یا سود مرکب خورده و نهایتا رقم سرسام‌آوری را به بار آورده که باعث بدهکار شدن شهرداری قزوین به بانک شهر شده است.

وی یاد آور شد: ابتدای شورای پنجم بدهی شهرداری به بانک شهر حدود  ۲۴۰ میلیارد تومان بود که اکنون این بدهی بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان رسیده است و امیدواریم امسال شاهد اجرای مصوبه شورا برای تسویه این بدهکاری باشیم.

برچسب‌ها شورای شهر تسهیلات بانکی شهرداری قزوین روز خبرنگار استان قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای شهر تسهیلات بانکی شهرداری قزوین روز خبرنگار استان قزوین شورای شهر تسهیلات بانکی شهرداری قزوین روز خبرنگار استان قزوین شهرداری قزوین بانک شهر شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۵۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسهیلات بانکی در اختیار تولیدکنندگان واقعی قرار گیرد

وحید زرگر فرماندار شهرستان آوج در نشست مدیران شعب بانک سپه استان قزوین گفت: بانک‌ها با اعطای تسهیلات به کارآفرینان و تولید کنندگان واقعی و حمایت از تولید کنندگان می‌توانند رشد اقتصادی و رونق کسب و کار‌ها را محقق کنند.

وی اضافه کرد: متاسفانه در سال‌های گذشته برخی سهل انگاری‌ها صورت گرفت و منابع تسهیلات مالی در اختیار افرادی قرار گرفت که این منابع را به بازار‌های غیر تولیدی مانند بازار ارز، خودرو و طلا وارد کردند و این در حالی اتفاق افتاد که بسیاری از تولید کنندگان کشور با کمبود منابع مالی مواجه بودند.

زرگر بیان کرد: بانک‌ها در خصوص تسهیلات تکلیفی مانند وام‌های ازدواج، ودیعه مسکن و فرزندآوری باید طوری عمل کنند که رضایت عموم مردم جلب شود و بستر برای عملیاتی شدن سیاست‌های عمومی نظام فراهم شود.

این مسئول عنوان کرد: تمامی مدیران باید در تحقق شعار سال همت ویژه داشته باشند، چراکه در نظر رهبر معظم انقلاب، جهش تولید و توسعه اقتصادی در کشور با مشارکت و نقش آفرینی آحاد مردم محقق می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • شهرداری با پرداخت نکردن بازار کار شورا را مقابل کارکنان شهرداری قرار داد
  • تسهیلات بانکی در اختیار تولیدکنندگان واقعی قرار گیرد
  • بدهی ۳۱ هزار میلیارد تومانی دولت به شهرداری مشهد
  • وضعیت آسفالت شهر قزوین مناسب نیست
  • تاکسی داران همدانی در انتظار تحقق وعده شهرداری
  • زاکانی: واردات واگن‌های مترو امسال انجام می‌شود
  • زاکانی: واگن‌های چینی امسال وارد کشور می‌شود
  • آخرین خبر از واگذاری سرخابی‌ها/ رد یک شایعه درباره خریدار استقلال و تسویه بدهی ۱۵۰ میلیاردی پرسپولیس
  • آخرین خبر از واگذاری سرخابی‌ها/ رد یک شایعه در مورد خریدار استقلال و تسویه بدهی ۱۵۰ میلیاردی پرسپولیس
  • آخرین خبر از واگذاری سرخابی ها/ رد یک شایعه در مورد خریدار استقلال و تسویه بدهی ۱۵۰ میلیاردی پرسپولیس