Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@05:33:07 GMT

کودک۱۲ ساله در رودخانه کرج غرق شد

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۵۵۸۰۳

کودک۱۲ ساله در رودخانه کرج غرق شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سید فتح‌الله هاشم نژاد، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کرج گفت: ساعت ۱۶ امروز یک کودک دوازده ساله در محدوده وینه جاده کرج-چالوس در جریان آب رودخانه کرج غرق شد.

او با بیان این که این کودک به همراه خانواده خود برای تفریح در حاشیه رودخانه بودند، افزود: کودک هنگام تفریح در رودخانه در جریان آب اسیر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کرج گفت: عملیات نجات کودک توسط نیروهای آتش‌نشانی، هلال احمر و غواصان محلی آغاز شد اما کودک که دارای سطح هشیاری کمی بود، در راه انتقال به مرکز درمانی جان خود را از دست داد.

انتهای پیام/د.خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جمعیت هلال احمر غرق شدگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۵۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای مانور لحظه صفر نیرو‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر بردسکن

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس جمعیت هلال احمر بردسکن گفت: بدون اطلاع قبلی از طریق مرکز کنترل عملیات جمعیت هلال احمر استان خراسان رضوی و با هماهنگی‌های صورت گرفته با شورای مدیریت بحران با تماس به پایگاه امداد و نجات جاده‌ای شهید سید احمد موسوی شهرستان بردسکن مبنی بر وقوع یک فقره تصادف بین دو دستگاه خودروی سواری در کیلومتر ۵ محور بردسکن به انابد سه راهی روستای حطیطه بلافاصله دو تیم از این پایگاه در قالب یک دستگاه آمبولانس و خودروی امداد و نجات به محل اعزام و اقدامات لازم را انجام دادند.

حسن جوان افزود: در اجرای این مانور تیم امداد و نجات جاده‌ای این پایگاه در اسرع وقت در محل حادثه حضور و نسبت به رها سازی مجروحان این حادثه فرضی اقدام کردند.

وی هدف از اجرای این مانور را آمادگی نیرو‌های پایگاه امداد و نجات جاده‌ای شهید سید احمد موسوی در مواقع حوادث جاده‌ای اعلام کرد.

درحاشیه این مانور علی سروری دبیر شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان بردسکن با تقدیر از مدیریت جمعیت هلال احمر شهرستان مبنی بر برگزاری این مانور فرضی از حضور به موقع نیرو‌های پایگاه امداد و نجات جاده‌ای شهید موسوی در رسیدن به سر صحنه تصادف قدردانی کرد.

دیگر خبرها

  • آمادگی کامل جمعیت هلال‌احمر سراوان جهت امدادرسانی
  • امدادرسانی هلال احمر کرمان به بیش ۱۵۰۰ نفر در جریان سیل اخیر
  • ۷ نفر از سیلاب رودخانه‌های خراسان جنوبی نجات یافتند
  • راه اندازی فضای دوستدار کودک و نوجوان ویژه محلات حاشیه نشین گلستان
  • اجرای مانور لحظه صفر نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر بردسکن در حوادث جاده‌ای
  • نجات كليه افراد مفقود شده در اثر سیلاب‌های جنوب کرمان
  • اجرای مانور لحظه صفر نیرو‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر بردسکن
  • فوت پسر ٨ ساله در اثر سقوط در رودخانه
  • نجات جان گردشگر ۶۷ ساله در ارتفاعات شهرستان بدره
  • سیل و آبگرفتگی در این ۷ استان