Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@20:32:48 GMT

۳۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند زنجانی توزیع می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۵۵۸۴۴

۳۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند زنجانی توزیع می‌شود

‍‍‍‍‍‍

گروه استان‌ها - دبیر قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان زنجان از توزیع ۳۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند استان زنجان خبر داد و گفت: این کار خیر صبح جمعه ساعت ۱۱ با حضور امام جمعه و مسئولان استانی برگزار می‌شود. - اخبار استانها -

رحمان هادی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زنجان اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده مقرر شده است صبح فردا 30 سری جهیزیه به 30 نوعروس نیازمند استان زنجان با حضور مسئولان استانی ارسال شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مجری این کار خیر، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) است، تصریح کرد: برای این 30 جهیزیه مبلغی بالغ بر 13 میلیارد ریال هزینه شده است.

دبیر قرارگاه گروه‌های جهادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان زنجان تشریح کرد: در تهیه این سرویس‌های جهیزیه سعی شده وسایل ضروری زندگی همچون تلویزیون، جاروبرقی، یخچال، فرش، سرویس‌های چینی و قرآن تهیه شود تا این نوعروسان در آغاز زندگی خود مشکلی اساسی نداشته باشند و به لطف خدا زندگی خود را به خوشی آغاز کنند.

خراسان جنوبی| مشکلات اقتصادی تأمین جهیزیه نوعروسان را دشوار کرد/ کمک رسانه‌یاران به نیازمندان‌دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه: برنامه‌های زیادی برای گسترش ازدواج آسان داریم / توزیع 31 هزار سری جهیزیه23 هزار سری جهیزیه بین نوعروسان توزیع شدتوزیع 78 سری جهیزیه سپاه ثارالله استان کرمان در مرحله دوم رزمایش مومنانه به روایت تصویر

وی با بیان اینکه این نوعروسان نیازمند زنجانی توسط گروه‌های جهادی شناسایی شدند، خاطرنشان کرد: اعتبار مالی برای خریداری این سرویس‌های جهیزیه از سوی خیران، گروه‌های جهادی و ستاد اجرایی فرمان امام(ره) تامین شده و  لازم به ذکر است که برای تامین هر سری جهیزیه حدودا 350 میلیون ریال هزینه شده است. البته سعی شده این اقلام به طور مستقیم و بدون واسطه از کارخانه خریداری شود تا  در بسیاری از هزینه‌ها صرفه‌جویی انجام بگیرد.

انتهای پیام/ی

R7707/P/S6,59/CT1 بیشتر بخوانید... توزیع ۷۸ سری جهیزیه سپاه ثارالله استان کرمان در مرحله دوم رزمایش مومنانه به روایت تصویر قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... توزیع ۷۸ سری جهیزیه سپاه ثارالله استان کرمان در مرحله دوم رزمایش مومنانه به روایت تصویر پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ خطر ابتلا به کرونا در کودکان همچنان ادامه دارد/ علائم بیماری کرونا در کودکان را بشناسید ۲ گزارش| تخریب زیست دریایی از طریق صید مخرب/ چرا از صید بی‌ضابطه ماهیان غیرماکول در عمان جلوگیری نمی‌شود؟ ۳ طرح «گشایش اقتصادی» سرزمینی سوخته را به دولت بعد تحویل می‌دهد ۴ اصفهان| خطر حذف از فهرست میراث یونسکو "میدان نقش جهان" را تهدید می‌کند ۵ آژیر مجدد وضعیت قرمز کرونا در ایلام به صدا در آمد ۶ پهلوگیری اولین کشتی کشتیرانی دریای خزر در بندر فریدونکنار ۷ سردار اشتری: از نظر بودجه ‌در فشار هستیم/ ‌اعتبارات‌ ‌نیروی انتظامی ‌کفاف کارها را نمی‌کند‌ ۸ هرمزگان| پروتکل‌های بهداشتی لازم برای حفظ سلامت داوطلبان کنکور سراسری چیست؟ مهمترین اخبار استانها تکذیب پرواز پهپاد ناشناس در آسمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی بندر ماهشهر رئیس دیوان عالی کشور: کوچک‌ترین خطا در قوه‌قضائیه قابل اغماض نیست نوبخت: ۱۴۰۰ میلیارد تومان به اجرای طرح‌های "جهش تولید" در مازندران اختصاص یافت آیت‌الله علم‌الهدی: عزاداری‌های محرم و صفر با رعایت مصوبات ستاد ملی کرونا انجام می‌شود مهمترین اخبار تسنیم سرلشکر سلامی: انتقام خون حاج قاسم گرفته خواهد شد روحانی: تصمیماتی که در ستاد کرونا تصویب می‌شود، برای همه لازم‌الاجرا است کلاف سردرگم تشکیل دولت در لبنان؛ از شروط حریری تا مداخلات آشکار محور غربی-آمریکایی-عربی حضور نایب رئیس مجلس در خبرگزاری تسنیم شمار جان‌‌باختگان کرونا از ۱۹۰۰۰ نفر گذشت/ فوت ۱۷۴ نفر در ۲۴ ساعت گذشته درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ستاد اجرایی فرمان استان زنجان سری جهیزیه امام ره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۵۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی زنجانی ها در حمایت از مردم غزه و عملیات «وعده صادق»

دریافت 20 MB کد خبر 6082758

دیگر خبرها

  • نمایش «واپسین نفس» به جشنواره سراسری تئاتر ایثار راه یافت
  • راهپیمایی زنجانی ها در حمایت از مردم غزه و عملیات «وعده صادق»
  • ۲۷ سری جهیزیه به نوعروسان اسلامشهری اهدا شد
  • پیگیری مطالبات جامعه آزمایشگاهیان کشور
  • اهدای ۲۷ سری جهیزیه به نوعروسان اسلامشهری
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان حمیدیه
  • ۳۰ توزیع مشترک جهیزیه در کرمان توسط کمیته امداد و ارتش
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • ارتش ۸ شهید مدافع حرم را تقدیم انقلاب کرده‌ است
  • اهدای ۱۲۶۴ سری جهیزیه به نوعروسان کمیته امداد خراسان جنوبی