Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید اوحدی گفت: تاامروز ۲۰ هزارمسکن ایثارگران در تفاهم‌نامه با وزیر راه و شهرسازی در دستور تهیه قرار گرفته است.

به گزارش  خبرگزاری برناازلرستان ؛ اوحدی  روز پنجشنبه در  شورای اداری  لرستان،اظهار کرد: مشکلات جامعه ایثارگری را نمی‌توان به صورت متمرکز و از مرکز بر طرف کرد و برای حل این مسائل باید به صورت استانی برنامه‌ریزی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوافزود: باید تلاش کنیم تا در جهت استیفای حقوق جامعه ایثارگری از تمام امکانات و ظرفیت‌ها استفاده کنیم. امروز شاهد ناجوانمردانه‌ترین تحریم‌ها علیه کشورمان هستیم که مشکلات زیادی را برای کشور ایجاد کرده است و عبور با عزت از این مشکلات تنها با اتکا به فرهنگ ایثار و شهادتی است که همواره عامل موفقیت انقلاب اسلامی بوده است.

اوحدی  با اشاره به ظرفیت‌های بسیار خوب موجود در مجلس شورای اسلامی گفت: خوشبختانه امروز شاهد مجلسی انقلابی هستیم که در جمع آنان ۱۷۵ نماینده از خانواده معزز ایثارگری حضور دارند و باید به خوبی از این شرایط برای خدمت‌رسانی به ایثارگران استفاده کنیم.

او با اشاره به امضای تفاهم‌نامه تأمین ۳۰۰۰ واحد مسکونی ایثارگران و ۲۵۰۰ شغل برای ایثارگران استان لرستان گفت: برای مدیریت اجرای این تفاهم‌نامه دو نفر از عزیزان که از جامعه ایثارگری هستند به عنوان مدیر پروژه در خصوص مسکن و اشتغال در نظر گرفته خواهد شد.

معاون رییس جمهور ورییس بنیاد شهید و امورایثارگران کشور خاطر نشان کرد: خوشبختانه تا امروز ۲۰ هزارمسکن ایثارگران که در تفاهم‌نامه با وزیر راه و شهرسازی ذکر شده در دستور تهیه قرار گرفته است و هدف ما در این زمینه تأمین ۳۰ هزارمسکن مسکن تا پایان سال جاری است.

اوحدی با بیان اینکه گلزارهای مطهر شهدا قطعه‌ای از بهشت روی زمین هستند ، یادآورشد: رسیدگی به وضعیت این گلزارهای مطهر در استان لرستان از اموری است که باید با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران و استانداری لرستان هر چه سریع‌تر انجام شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مسکن ایثارگران بنیادشهید تفاهم نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۵۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران و روسیه تفاهم‌نامه امنیتی امضا کردند

به گزارش صدای ایران، علی اکبر احمدیان در حاشیه اجلاس بین المللی مقامات عالی امنیتی در سن پترزبورگ با همتای روسی خود دیدار و گفتگو کرد.

در جریان این دیدار دو طرف یک تفاهم نامه امنیتی مشترک امضا کردند.

شایان ذکر است دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان در دیدار‌های جداگانه با مقامات و همتان خود در کشور‌های عراق، چین و برزیل دیدار کرد.

دیگر خبرها

  • ایران و روسیه تفاهم‌نامه امنیتی امضا کردند
  • روسیه : توافقنامه‌ های امنیتی با ایران و ۳ کشور دیگر در سال جاری اجرایی می‌شوند
  • برای حل مشکلات لرستان، تمام‌قد در کنار دولت ایستاده‌ایم
  • همکاری ایران و پاکستان در بخش دام
  • اعزام ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج تمتع
  • حمایت پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران از پایان نامه‌های تحصیلات تکمیلی دانشگاه بیرجند
  • اعزام ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج
  • ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج تمتع اعزام می‌شوند
  • نشست هم‌اندیشی‌ تشکل‌های شاهد و ایثارگر برگزار شد
  • آغاز یک مدل جدید در مسکن ملی