Web Analytics Made Easy - Statcounter

آذری جهرمی وزیر ارتباطات با عصبانیت شدید از ارزان شدن استفاده از اپلیکیشنهای داخلی، در قامت وکیل مدافع شرکت های آمریکایی عملا به جای دفاع از مجموعه های فعال ایرانی، اپراتورهای تلفن همراه کشور را تهدید به جریمه به نفع شرکت های خارجی کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بخش زیادی از پول اینترنت مصرفی مردم به واسطه اپلیکیشن های خارجی به جیب کمپانی های آمریکایی می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مثل توییتر و اینستاگرام.

  اپراتورهای داخلی تلفن همراه با نیم بها اعلام کردن استفاده از بستر های داخلی سرویس و خدمات مانند پیامرسانها و وی او دی ها این امکان را فراهم کرده اند که مابه التفاوت ارزان تر بودن استفاده از این شبکه های داخلی، به جیب کاربر رفته و برای مردم درآمدزایی داشته باشد.   آذری جهرمی وزیر ارتباطات، اما با عصبانیت شدید از ارزان شدن استفاده از اپلیکیشنهای داخلی، در قامت وکیل مدافع شرکت های آمریکایی عملا به جای دفاع از مجموعه های فعال ایرانی، اپراتورهای تلفن همراه کشور را تهدید به جریمه به نفع شرکت های خارجی کرده است.  

در صورت تحقق خواست وزیر ارتباطات برای تخفیف هزینه ترافیک به شرکتهای آمریکایی، پول کلانی به جیب این پلتفورمها مثل توییتر و اینستاگرام خواهد رفت. 

منبع: دانا

کلیدواژه: وزیر ارتباطات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۵۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت ارتباطات سیار در مناطق روستایی و شهری خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر مخابرات منطقه خوزستان اظهار کرد: در ادامه اجرایی شدن عملیات پروژه فاز ۹ توسعه و تقویت شبکه ارتباطی همراه اول در راستای بهره‌مندی مشترکین از خدمات مطلوب و با کیفیت، افزایش پوشش آنتن دهی و رفع نقاط کور در مناطق مختلف، سایت پرسرعت همراه اول جدید در پارک دانشجو شهرستان بهبهان با تکنولوژی از نوع نسل ۲، ۳ و ۴ نصب و راه‌اندازی شد.

رحیم فلاح زاده افزود: عملیات نصب و راه‌اندازی این سایت جدید، با تلاش کارشناسان فنی حوزه معاونت سیار مخابرات منطقه خوزستان و پس از طراحی، مکان‌یابی و تامین بستر زیرساخت شبکه و تجهیزات فنی در شهرستان بهبهان اجرایی شده است.

وی ادامه داد: با نصب و راه‌اندازی و وارد مدار شدن این سایت پرسرعت شهری در شبکه گسترده همراه اول، کانال‌های ترافیکی شبکه همراه اول افزایش یافت که ضمن رفع نقاط کور در محدوده اطراف این سایت باعث تقویت شبکه و پایداری ارتباطات سیار شده و مشترکین از خدمات با کیفیت و مطلوب و تبادل اطلاعات دیتایی با سرعت بالاتر بهره‌مند شدند.

فلاح زاده همچنین از ارتقا و توسعه ارتباطات سیار در روستای تله زنگ اندیمشک خبرداد و گفت: با نصب و راه‌اندازی تکنولوژی نسل چهار، شبکه ارتباطی همراه اول در روستای تله زنگ شهرستان اندیمشک توسعه و ارتقا یافت.

وی اضافه کرد: در ادامه اجرای پروژه توسعه ارتباطات سیار در مناطق روستایی به منظور کاهش شکاف دیجیتالی و بهره‌مندی روستائیان از خدمات مبتنی بر شبکه ملی اطلاعات، با توسعه و فراهم کردن بستر و زیرساخت‌های ارتقای شبکه ارتباطی با تلاش کارشناسان حوزه معاونت سیار مخابرات خوزستان، تکنولوژی ۴ G بر روی دکل روستایی تله زنگ از محل اعتبارات uso وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نصب و راه‌اندازی شد.

فلاح زاده گفت: پس از نصب و راه‌اندازی و با وارد مدار شدن این سایت پرسرعت، این روستا و مناطق اطراف و نزدیک زیر پوشش اینترنت پرسرعت همراه اول قرار گرفت و مشترکان با دسترسی به اینترنت پرسرعت همراه اول از خدمات دولت الکترونیک بهره‌مند شدند.

دیگر خبرها

  • مورگان پلاس 8 جی تی آر؛ یک خودرو دست ساز ببینیم
  • فراخوان تأمین‌کنندگان گوشی همراه
  • تقویت ارتباطات سیار در مناطق روستایی و شهری خوزستان
  • تعهد مهمی که وزارت ارتباطات از اپراتورهای تلفن همراه گرفت
  • وزیر ارتباطات: پرتاب ماهواره‌های سنگین‌ در راه است
  • همه چیز درباره کارت بانکی کهربا + جزئیات دقیق
  • اتصال ۴۰۰ روستای آذربایجان شرقی به اینترنت پرسرعت
  • برگزاری جلسه قرارگاه تامین منابع مالی و مدیریت هزینه‌ها در سال ۱۴۰۳
  • تراکنش‌های بانکی با برنامک‌های هوشمند تلفن همراه بدون نیاز به کارت بانکی
  • از کجا بفهمیم گوشی هک شده است؟