Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید صباح قریشی مدیر کل بهزیستی کردستان از اجرای پویش ایران همدل همزمان با سراسر کشور توسط بهزیستی کردستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان، سید صباح قریشی مدیر کل بهزیستی کردستان طی سخنانی اظهار کرد: پیرو بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر شکل گیری "نهضت تعاون واحسان "و تداوم رزمایش همدلی و نهضت کمک مومنانه در کشور به دلیل شرایط بد اقتصادی مردم ودر پی شیوع ویروس کرونا ، سازمان بهزیستی کردستان همزمان با سراسر کشور پویش "ایران همدل" را با هدف کمک به مددجویان، معلولین ، ایتام،، خانواده های بی سرپرست و بدسرپرست و آسیب دیدگان اجتماعی و افراد ومعلولین مقیم مراکز شبانه روزی آغاز نموده و پویش ایران همدل توسط بهزیستی کردستان همزمان با عید سعید غدیر خم شروع وتا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.

قریشی در ادامه افزود: با توجه به اینکه خانواده های تحت پوشش سازمان بهزیستی به خاطر وجود بیماری کرونا متحمل سختی های زیادی بویژه در زمینه مسائل اقتصادی و معیشتی شده اند ،لذا این سازمان با اولویت رفع مشکلات اقتصادی ، تامین معیشت وتهیه وسایل بهداشتی ، درمانی ودارویی وتهیه اقلام آموزشی ونوشت افزار با مشارکت وهمراهی دستگاههای حمایتی وگروههای  جهادی و بویژه خیرین ونیکوکاران اقدام به اجرای پویش "ایران همدل" می نماید.

مدیر کل بهزیستی کردستان همچنین اضافه نمودند خیرین و نیکوکاران عزیز می توانند کمک های غیر نقدی ، نذورات واجناس اهدایی خود را به ادارات بهزیستی شهرستانها تحویل نمایند و این کمک ها نیز در کوتاه ترین زمان ممکن براساس نیات خیرین و اهدا کنندگان در ببین نیازمندان و گروههای هدف تحت پوشش توزیع خواهد شد.

مدیر کل بهزیستی کردستان گفت: به شکرانه اعتماد وحضور و مساعدتی که خیرین استان به این سازمان داشتند در مرحله اول پویش همدلی مومنانه ۱۰۵/۸۹۶/۶۱۶/۳۷۸ریال نقدی  وغیرنقدی در ماهه مبارک رمضان  نیزدر قالب زکات فطریه ۱۶/۳۰۴/۶۰۷/۰۰۰ریال و در دهه ولایت  ۷۳۴/۶۷۶/۴۶۶ ریال جمع آوری گردید که تمامی وجوه نقدی و کالاها واجناس اهدایی در بین خانواده های تحت پوشش و مراکز شبانه روزی توزیع گردید.

حسین رسولی معاون مشارکت های مردمی ، اشتغال وموسسات غیر دولتی بهزیستی کردستان نیز گفتند علیرغم وجود بیماری کرونا و ایجاد مشکلات اقتصادی برای تمام اقشار جامعه ، خوشبختانه خیرین ونیکوکاران با مشارکت فعالانه و اهداء کمک های نقدی وغیر نقدی قابل توجه و بیشتر  از سال های گذشته با بهزیستی همراهی نموده اند و در کنار سازمان بهزیستی به کمک نیازمندان ومعلولین تحت پوشش بهزیستی آمدند .

به طور قطع در مرحله دوم پویش با عنوان  "ایران همدل" مردم عزیز استان وخیرین همانند مراحل قبلی خالق صحنه های زیبای نوع دوستی ومشارکت خواهند بود .

وی در ادامه رشد مشارکت های مردمی بهزیستی کردستان در۶ ماهه اول سال ۹۹درمقایسه با مدت مشابه سال گذشته را  ۹۹درصد عنوان نمود.

حسین رسولی اضافه کرد: کلیه کمک های نقدی خیرین در این مرحله به صورت متمرکز جمع آوری شده وخیرین می توانند کمک های خودرا به شماره کارت ۷۷۷۷-۷۷۷۷-۴۰۷۷-۶۲۷۷ و یا ازطریق شماره گیری #۱۴* واریز و دراین پویش شرکت نمایند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کردستان ایران همدل تحت پوشش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۵۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات آماده‌سازی سایت ۲۰۵ هکتاری نهضت ملی مسکن سمنان

عملیات آماده سازی سایت ۲۰۵ هکتاری سمنان و فرآیند واگذاری زمین گروه خودساز به ۱۸۰۰ متقاضی نهضت ملی سمنان آغاز شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، همزمان با دومین سفر استانی رئیس‌جمهوری و هیئت دولت به استان سمنان،  عملیات آماده سازی سایت 205 هکتاری سمنان و فرآیند واگذاری زمین گروه خودساز به 1800 متقاضی نهضت ملی سمنان آغاز شد. 

خسرو دانشجو، معاون معماری و شهرسازی وزیر راه و شهرسازی در این مراسم گفت: از مزیت‌های قابل توجه این سایت، توپوگرافی ملایم آن است که مستعد عملیات عمرانی است.

وی در ادامه گفت: این پروژه در حاشیه کویر است و شامل سطحی وسیع می شود، از این رو پروژه موجود مستعد ساخت خانه‌های حیاط‌دار، متناسب با فرهنگ غنی مردم منطقه است و می توان با تعریف فضاهای عمومی، یک شهر زنده و پویا ایجاد کرد.

آغاز عملیات آماده‌سازی 20 هکتار زمین برای متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در گرمسار

روح الله اکبری، دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی در مراسم آغاز عملیات آماده‌سازی سایت 20 هکتاری روستای کرند شهرستان گرمسار گفت: از 4 میلیون مسکن هدفگذاری شده توسط دولت سیزدهم، تا کنون عملیات اجرایی ساخت 2 میلیون و 518 هزار واحد آغاز شده است و در مراحل مختلف ساخت قرار دارد. 

وی در ادامه توضیح داد: از این تعداد تا کنون حدود 500 هزار واحد تحویل مردم شده است. این مسکن‌ها در قالب مسکن شهری و روستایی در اختیار مردم قرار گرفته اند. 

اکبری ادامه داد: از این تعداد، عملیات اجرایی حدود 200 هزار واحد با استفاده از اراضی خودمالکی و با حمایت دولت و حدود 260 هزار واحد در بافت فرسوده در قالب مسکن شهری آغاز شده است. 

دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی افزود: علاوه بر این عملیات بهسازی و نوسازی 490 هزار واحد در بخش روستایی آغاز شده است. 

اکبری در ادامه تصریح کرد: همچنین تامین بیش از 400 هزار قطعه از اراضی نیز در راستای ساخت مسکن در حوزه روستاها انجام شده که از این تعداد حدود 80 هزار قطعه به صورت اجاره 99 ساله تحویل مردم شده است. 

وی همچنین اظهار کرد: در حوزه شهری نیز اراضی دولتی که به صورت اجاره 99 ساله در اختیار مردم قرار می گیرد، حدود 400 هزار قطعه در قالب خودساز (ساخت انفرادی و گروهی) و یا در طرح های جوانی جمعیت و مسکن ایثارگران به مردم واگذار شده و تسهیلات مربوطه نیز پرداخت می‌شود. 

اکبری در پاسخ به این که در شهرستانی مانند گرمسار که اراضی دولتی چندانی وجود ندارد، تخصیص زمین چگونه خواهد بود، گفت: علاوه بر الحاق اراضی، شیوه جدیدی تحت عنوان دهکده شهری برای مناطقی که زمین‌های دولتی اندکی وجود دارد، ایجاد شده و در شهرستان گرمسار نیز حدود 20 هکتار برای متقاضیان شهری در قالب دهکده شهری به تعداد 379 قطعه 200 متری آماده شده که برای متقاضیان گرمسار و بومیان روستایی در نظر گرفته شده است.

عملیات اجرایی آماده‌سازی معابر نهضت ملی مسکن گرمسار آغاز شد

هادی عباسی، معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی طرح آماده سازی معابر سایت گرمسار به مساحت 20 هکتار را کلنگ‌زنی کرد.

عملیات اجرایی این طرح در راستای اجرای نهضت ملی مسکن در روستای کرند و فرور از توابع شهرستان گرمسار به تعداد 379 قطعه مسکونی یک طبقه حیاط دار اجرا می‌شود. 

دومین سفر رئیس جمهوری‌ و دولت سیزدهم به استان سمنان امروز پنجشنبه سی‌ام فروردین 1403 برنامه‌ریزی شده است. 

جشن واگذاری زمین در قالب طرح جوانی جمعیت نیز در سفر یک روزه دولت سیزدهم به سمنان برگزار می‌شود. 

در دور اول سفر آیت‌الله رئیسی رییس جمهور به سمنان در آبان 1400 بیش از 106 درصد اعتبارات طرح‌های عمرانی جذب شد که بیشترین جذب اعتبار در سفرهای دور اول رییس‌جمهور بوده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات آماده‌سازی سایت ۲۰۵ هکتاری نهضت ملی مسکن سمنان
  • راه‌اندازی پویش «وعده صادق» در کردستان
  • عملیات اجرایی آماده سازی معابر نهضت ملی مسکن گرمسار آغاز شد
  • سوم اردیبهشت ماه، زمان آغاز اعزام کردستانی ها به حج عمره
  • ۵۰۶ زندانی جرائم غیرعمد از زندان‌های استان فارس آزاد شدند
  • صلح و سازش بیش از 12 هزار و 800 فقره پرونده در آذربایجان‌غربی
  • سازش ۱۳ هزار پرونده قضایی در آذربایجان‌غربی
  • آغاز کاشت درخت در مسیر پیاده راه زائر رضوی
  • وجود ۱۳ هزار بیمار هموفیلی در ایران/ نیاز به حمایت دولت، سازمان غذا و دارو و خیرین 
  • وجود ۱۳ هزار بیمار هموفیلی در ایران / نیاز به حمایت دولت، سازمان غذا و دارو و خیرین